پنکک میبلین فیت می Maybelline Fit Me Set + Smooth

پنکک میبلین فیت می Maybelline Fit Me Set + Smooth

  • بسيار نرم و مخملي
  • صاف و يكدست كننده پوست
  • به همراه پد مخصوص 
  • بافت سبک و ابریشمی
  • دارای ماندگاری بالا
  • پوشش صاف و یکدست
  • پوشاننده طبیعی
  • دارای موادمعدنی
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

Maybelline Fit Me Set + Smooth

پنکک مات فیت می میبلین «میبلین» (Maybelline)، از جمله مات‌کننده‌های ماندگار و باکیفیت این برند مطرح محسوب می‌شود که لذت آرایشی کامل و بی‌نقص را برای شما به همراه خواهد داشت. ماندگاری و پوشش عالی این مات‌کننده از مهم‌ترین ویژگی‌های فیت می به شمار می‌رود.
در فرمولاسیون این پنکیک از مواد معدنی استفاده شده است.با استفاده از این پنکک نقص‌ها و لکه‌های پوستی شما با رنگ طبیعی پوشانده خواهد شد.کلسیم بالای این پنکک پوست شما را تا حد زیادی تغذیه می‎‌کند.و سیلیکون موجود در آن موجب پوشش دهی سبک و ابریشمی آن شده است.

استفاده از این مات‌کننده،براقی طبیعی یا برق حاصل از مواد آرایشی اصلی را از بین می‌برد تا از جلوه‌ی براق و نه‌چندان خوشایند پوست جلوگیری کند. پنکک مات فیت می میبلین ماندگاری بالا دارد و در طول روز احتیاجی به تجدید آرایش خود را ندارید.این محصول در بسته‌بندی کاملی طراحی و عرضه می‌شود و در داخل پک اصلی آن،پد پنکک نیز برای استفاده‌ی آسان‌تر در نظر گرفته شده است. علاوه بر اینکه خود پودر در قالبی دایره‌ای و عریض قرار گرفته، پد مخصوص همراه محصول هم با طراحی جالب خود به سهولت استفاده‌ی پودر کمک می‌کند.
ماندگاری 16 ساعته، پوشش عالی و باکیفیت بالای این پنکک همگی شاید مهم‌ترین عواملی باشند که در انتخاب یک مات‌کننده‌ی کامل و باکیفیت تاثیر داشته و مات‌کننده‌ی فیت می میبلین را به گزینه‌ای عالی برای لذت بردن از آرایشی مات و ابریشمی روی صورت تبدیل می‌کنند.

برند

میبلین - Maybelline

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنکک میبلین فیت می Maybelline Fit Me Set + Smooth”