کرم درمانی عصاره روغن اسب بیواکوا BIOAQUA Horse Oil Ointment

کرم درمانی عصاره روغن اسب بیواکوا BIOAQUA Horse Oil Ointment

  • کرم روغن اسب بیوآکوا، سفید کننده و درخشان کننده ی پوست
  • قابل استفاده برای انواع پوست ها
  • جلوگیری از به وجود آمدن چروک ها و رفع آن ها
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست 
  • قابل استفاده برای پوست صورت، دست ها و کل بدن
  • بهره گیری از خواص روغن بادام و زیتون و برطرف کننده ی جای جوش
  • ترمیم جای زخم و بخیه و اسکارهای قدیمی و بدشکل
  • رفع تیرگی و کمرنگ کردن خال و لک ها

ناموجود

۱۲۹.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


BIOAQUA Horse Oil Ointment Miracle Cream

کرم روغن اسب بیوآکوا یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند به کمکتان شتافته و در رفع مشکلات پوستی، شما را یاری رساند. روغن اسب برای پوست می تواند بسیار مفید واقع شود از جمله فواید آن: رطوبت رسانی و تنظیم چربی مورد نیاز پوست صورت است. کرم صورت چند منظوره ی روغن اسب بیوآکوا، براق شدن و درخشندگی پوست، تقویت رطوبت پوست صورت، و کمرنگ کردن و حتی الامکان رفع چین و چروک پوستی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

کلیدی ترین فواید روغن اسب برای پوست صورت و کل بدن

اصلی ترین موارد استفاده ی کرم روغن اسب بیوآکوا، سفیدکنندگی آن است چرا که در سفید کردن و از بین بردن تیرگی پوست، بسیار عالی عمل می کند. با استفاده ی مدت کوتاهی از این پماد روغنی می توانید شاهد سفید شدن فوق العاده ی پوستتان باشید. روغن اسب بسیار ملایم است و پوست صورت را تحریک نمی کند و بدون ایجاد حساسیت، به درمان مشکلات پوستی می پردازد.

کرم روغن اسب بیوآکوا، قابل استفاده در پوست صورت، دست ها و کل بدن است و شما به راحتی می توانید مشکل پوستی هر قسمت از بدن را به روغن اسب بسپارید. بسیاری از روغن های حیوانی سنگین بوده و مصرف کننده روی پوست احساس سنگینی کرده یا پوست به خوبی قابلیت پذیرش سنگینی روغن را ندارد و املاح آن به خوبی جذب پوست نمی شود و یا ممکن است برخی روغن ها از فرط سبکی قادر به حل مشکلات پوستی ( خشکی و پوسته پوسته شدن، چروک های صورت، تیرکی پوست، خال ها و…) نباشند و برای این مشکلات افاقه نکنند.

از دیگر خواص مثال زدنی روغن اسب نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک بودن آن است و می توانید از رسیدن رطوبت و چربی به مقدار مناسب به پوست، اطمینان حاصل کنید. کرم روغن اسب، مخصوص پوست خشک، بهترین مرطوب کننده برای استفاده در زمستان است. فواید روغن اسب برای پوست، بی شمار است. از این جمله خواص ضد پیری، برطرف کردن جای جوش، جای زخم ها وترمیم  بخیه و اسکارهای بدقیافه از مهمترین خاصیت های روغن اسب است. 

در واقع می توان از کرم روغن اسب به عنوان یک ترمیم کننده ی فوق العاده یاد کرد. کرم روغن اسب بیوآکوا قابلیت ترکیب با دیگر روغن های مراقبت پوستی را دارد و به این صورت، شما می توانید هرچه بیشتر پوستتان را مراقبت و از پیری و چین و چروک جلوگیری کنید. پماد روغن اسب، مخصوص پوست های خشک و حساس تهیه شده اما استفاده ی از این کرم روغنی، برای انواع پوست، بلامانع و مفید است چرا که مقدار چربی و رطوبتی که به پوست می رساند بسیار مناسب است و مشکلی برای انواع دیگر پوست ها به وجود نمی آورد. روغن اسب بیوآکوا در تمیز نگه داشتن پوست صورت، دست و بدن، بسیار تاثیر گذار است.

کرم روغن اسب بیوآکوا حاوی چه ترکیباتی است؟

کرم روغن اسب بیوآکوا حاوی ترکیبات روغن بادام و زیتون، که برای از بین بردن جوش و جای جوش، جوانی و زیبایی پوست، بسیار مفیدند است.

برند

بیوآکوا - BIOAQUA

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم درمانی عصاره روغن اسب بیواکوا BIOAQUA Horse Oil Ointment”

کرم درمانی عصاره روغن اسب بیواکوا BIOAQUA Horse Oil Ointment
کرم درمانی عصاره روغن اسب بیواکوا BIOAQUA Horse Oil Ointment

ناموجود