اسپری آبرسان صورت آب انگور کدلی Caudalie Grape Water

اسپری آبرسان صورت آب انگور کدلی Caudalie Grape Water

  • آبرسان و مرطوب کننده 
  • مناسب  زیر آرایش
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست بسیار حساس
  • التیام‌بخش و شادابی فوق‌العاده در طول روز
  • تهیه‌شده از آب انگور ۱۰۰% ارگانیک
  • نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست
  • بدون مواد نگهدارنده و عطر
  • 75ميل

ناموجود

۳۹۹.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


در تمامی محصولات کدلی، از روغن هسته انگور ارگانیک، آب انگور، وینولوور و مواد کاملا طبیعی استفاده می‌شود. مهم‌ترین وظیفه اسپری آب انگور ارگانیک کدلی، جوان و شاداب نگه داشتن پوست است، انصافاً نیز باید گفت به لطف  آب انگور ۱۰۰ درصد ارگانیکی که در این محصول به خدمت گرفته شده، فرآیند آبرسانی پوست به خوبی انجام می‌شود.

اسپری آب انگور ارگانیک کدلی سرشار از نمک‌های معدنی است و در نتیجه فرآیند آبرسانی پوست در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. این امر باعث شده است از این اسپری به عنوان تثبیت کننده آرایش نیز بتوانید استفاده کنید. البته اگر قصد تثبیت آرایش صورت خود با این اسپری را دارید، مقداری زیادی از آن را نباید روی پوست صورت اسپری کنید.

از آنجایی که این اسپری روغن مازاد پوست را جذب می‌کند، استفاده از آن برای بانوانی که پوست چربی دارند نیز پیشنهاد می‌شود. در این اسپری از اسانس‌های خوشبو کننده استفاده نشده است و در نتیجه گزینه مناسبی برای بانوانی است که پوست‌های بسیار حساس و ملتهبی دارند.

اسپری‌‌های آبرسان پوست نسبت به کرم‌‌های آبرسان یک مزیت مهم دارند و این مزیت راحتی و سرعت استفاده از آن‌هاست. تنها کافی است اسپری آب انگور ارگانیک کدلی را روی پوست صورت و گردن اسپری کنید و نیازی به ماساژ پوست برای جذب ندارید، در نتیجه اسپری آب انگور کدلی برای بانوانی که صبح‌ها سر کار می‌روند و فرصت زیادی برای استفاده از کرم‌های مرطوب کننده ندارند پیشنهاد می‌شود. از این اسپری برای تجدید آبرسانی پوست در طول روز نیز می‌توانید کمک بگیرید.

اگر پوست بسیار خشکی دارید می‌توانید ابتدا با کرم‌های مرطوب کننده، سطح پوست را آبرسانی کنید و سپس با کمک این اسپری، فرآیند آبرسانی پوست را تجدید و جلوی تبخیر رطوبت پوست را بگیرید.

جالب است بدانید عصاره آب انگور موجود در این اسپری، از انگور کاملاً رسیده گرفته شده است و به همین دلیل با یک اسپری مقوی خالص طرف هستیم که مواد مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند.

به دلیل ارگانیک بودن محتویات داخل اسپری آب انگور کدلی، پیشنهاد می‌شود پس از استفاده، اسپری را در یخچال نگه‌داری کنید. این محصول طرز استفاده خاصی ندارد و بسته به صلاحدید روی پوست صورت و دست‌ها اسپری کنید. لازم به ذکر است که پس از اسپری، نباید پوست خشک شود و اجازه دهید ترکیبات جذب پوست شوند.

این اسپری پوست را براق و درخشان نمی‌کند و در التیام عارضه‌های پوستی نظیر قرمزی بیش از حد پوست تأثیر دارد.

در مجموع می‌توان گفت اگر به فکر آبرسانی و سلامت پوست خود هستید و به دنبال محصولی می‌گردید که در کمترین زمان از آن استفاده کنید، بدون شک اسپری آب انگور ارگانیک کدلی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری آبرسان صورت آب انگور کدلی Caudalie Grape Water”

اسپری آبرسان صورت آب انگور کدلی Caudalie Grape Water
اسپری آبرسان صورت آب انگور کدلی Caudalie Grape Water

ناموجود