کرم دور جوانساز پپتاید بیوآکوا Bioaqua Snake Venom Peptide Eye Cream

کرم دور جوانساز پپتاید بیوآکوا Bioaqua Snake Venom Peptide Eye Cream

  • رفع چین و چروک دور چشم
  • رفع سیاهی دور چشم
  • بهترین روش درمان چروک دور چشم با نتیجه قطعی 
  • دارای سم مار میباشد که برای چین و چروک دور چشم عالی میباشد.
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • روشن کننده پوست دور چشم
  • رفع تیرگی زیر چشم
  • از بین بردن پف دور چشم
  • رفع گودی زیر چشم
  • 30gr

ناموجود

۹۹.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


کرم دور چشم سم مار پپتاید بیوآکوا Bioaqua Snake Venom Peptide Eye Cream

سم مار درمانی برای پیری پوست است. این سم به‌عنوان جایگزینی برای کرم ها،سرم و دیگر روش‌های درمانی مصنوعی رفع چین‌وچروک‌های پوستی، چین‌خوردگی چشم‌ها و دیگر نشانه‌های افزایش سن شناخته می‌شود.در پوست صورت انسان، ماهیچه‌‌های ظریف سطحی بسیاری وجود دارد که انقباض پی‌درپی و ممتد این عضلات باعث ایجاد چین و شکن و پیدایش چروک می‌شود که طبیعی است.
دور چشم جاییست که اگر چین و چروک در آن دیده شود چهره را بسیار پیر تر نشان میدهد و این یک مشکل بزرگ است.راه های پرخطر و پر هزینه بسیاری وجود دارند که همگی عوارض خود را دارند.
سریع ترین راه برای خلاصی از چین و چروک و تیرگی و پف زیر چشم با کرم دور چشم سم مار بیوآکوا.مطمعنا نام برند بیوآکوا به گوشتان خورده و شاید یک بار از محصولات بیوآکوا استفاده کرده اید.بیواکوا یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های دنیا در زمینه محصولات مراقبتی پوست و زیبایی میباشد.محصولات بیواکوا در کره جنوبی ساخته و تولید میشوند.

همه محصولات این برند با هولوگرام مخصوص و بسته بندی بسیار شیک توزیع میشوند.جدیدترین و پر فروش ترین محصول ارائه شده در سال ۲۰۲۱ از برند خوش نام و محبوب بیوآکوا
کرم دور چشم سم مار قادر است سلولهای پوست را انرژی بخشیده و در پوست اطراف چشم لیفتینگ فوری ایجاد نماید . همچنین قادر است پوست اطراف چشم را به مدت طولانی هیدراته ( رطوبت رسانی ) نماید و چروکهای آنرا کاهش داده و با خواص نرم کنندگی خود، چروکهای ناحیه اطراف چشم را هموار سازد . از دیگر خواص فوق العاده این کرم دور چشم کاهش پف و تیرگی اطراف چشم ها و افزایش سلامت و جذابیت چشم ها می باشد.
اگر شما هم راه های بسیاری را امتحان کرده اید ولی نتیجه ای نگرفته اید،اگر راه بسیار ساده و بی خطری میخواهید،اگر میخواهید هرچه زودتر از شر چین و چروک های صورت و تیرگی دور چشم تان رهایی یابید ما به شما کرم زیر چشم سم مار بیواکوا را پیشنهاد میکنیم.

برند

بیوآکوا - BIOAQUA

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دور جوانساز پپتاید بیوآکوا Bioaqua Snake Venom Peptide Eye Cream”

کرم دور جوانساز پپتاید بیوآکوا Bioaqua Snake Venom Peptide Eye Cream
کرم دور جوانساز پپتاید بیوآکوا Bioaqua Snake Venom Peptide Eye Cream

ناموجود