مداد چشم کربن بلک ضد حساسیت بالکو Balco Anti Allergenic Eyeliner

مداد چشم کربن بلک ضد حساسیت بالکو Balco Anti Allergenic Eyeliner

  • پوشش دهی بالا
  • بسیار بادوام وماندگار
  • دارای رنگدانه های مشکی خالص
  • قابل استفاده درون چشم وبیرون چشم
  • ضدآب
  • بدون ایجاد لک و سایه و ریزش
  • دارای بافتی نرم و روان
  • بدون حساسیت و سوزش در داخل چشم
  • مناسب برای چشم های خیلی حساس
شناسه محصول: 1296 دسته: , ,

ناموجود

۲۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


مداد چشم کربن بلک آنتی آلرژی بالکو Balco Anti Allergenic Eyeliner

مداد چشم یک وسیله ی آرایشی پر کاربرد است که می توان به وسیله ی آن به زیبایی چشم ها افزود و آنها را درشت تر نشان داد. مدادکربن بلک وضدحساسیت بالکو یکی از بهترین و مرغوب ترین مداد چشم هاست.

این مدادهای متنوع آلمانی، به خوبی از پس انجام بهترین میکاپ چشم بر می آیند. در ادامه قصد معرفی یکی از مشکی ترین و جدیدترین خط چشم های بالکو را داریم. محصولی پرفروش که مناسب سلیقه ی اکثر خانم های جوان طراحی شده است.

استفاده از این محصول بسیار آسان است. در ضمن تاثیر شگفت انگیز آن بر زیبایی چشم نیز غیر قابل انکار می باشد. نام کامل این محصول مدادچشم BALCO مدل ANTI-ALLERGENIC می باشد که با کیفیت اورجینال و به نازلترین قیمت به فروش می رسد. کشور مبدا برند این محصول، آلمان می باشد این محصول پرفروش حاوی رنگدانه های بسیار غنی و رنگ مشکی خالص می باشد.

یکی از مهم ترین مزایای مدادچشم کربن بلک بالکو این است که هنگام استفاده، در اطراف چشم پخش نمی شود و ایجاد سیاهی نمی کند. علاوه بر این کشیدن خط چشم به کمک آن به سهولت تمام انجام می گیرد و شما را به زحمت نمی اندازد.

برند

بالکو - BALCO

خط چشم کوزه ای بالکو BALCO برند بالکو (Balco) یک برند آلمانی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. این برند تمرکز خود را بر روی محصولات آرایش چشم گذاشته است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است. محصولات این برند شامل ریمل، خط چشم ماژیکی (کوزه ای)، خط چشم ماژیکی و مداد چشم مشکی می باشد. مداد چشم بالکو از جمله مداد های چشم فوق مشکی با ماندگاری بالا می باشد. برند بالکو (Balco) یک برند آلمانی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. این برند تمرکز خود را بر روی محصولات آرایش چشم گذاشته است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است.  ریمل بیگ پانک این برند حجم دهندگی و بلند کنندگی فوق العاده بالایی دارد و بدون ریزش می باشد.ریمل حجم دهنده بالکو یکی از ریمل های با کیفیت شرکت آلمانی محسوب می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد چشم کربن بلک ضد حساسیت بالکو Balco Anti Allergenic Eyeliner”

مداد چشم کربن بلک ضد حساسیت بالکو Balco Anti Allergenic Eyeliner
مداد چشم کربن بلک ضد حساسیت بالکو Balco Anti Allergenic Eyeliner

ناموجود