رژلب حجم دهنده شیگلم Sheglam Shine Lip Plumper

رژلب حجم دهنده شیگلم Sheglam Shine Lip Plumper

  • رنگ بسیار جذاب و براق
  • آبرسانی عمیق و حفظ رطوبت لب ها
  • ایجاد لطافت و درمان خشکی لب ها
  • حاوی روغن نارگیل و روغن هسته انگور
  • حاوی ویتامین e و ویتامین f
  • بدون تست حیوانی
  • 2gr
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

۵۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


رژلب حجم دهنده شیگلم Sheglam Shine Lip Plumper

رژلب حجم دهنده شیگلم محصولی شگفت انگیز و منحصر به فرد از برند شیگلم بوده که با ترکیباتی خاص ساخته شده است.رژلب حجم دهنده شیگلم در ساختار خود حاوی روغن نارگیل و روغن دانه انگور بوده که خواص بسیاری را به آن افزوده است.

خواص روغن دانه انگور :

روغن به دست آمده از هسته انگور حاوی لینولئیک اسید بوده که یک اسید چرب خاص و ضروری محسوب میشود. این اسید چرب توسط بدن ساخته نمیشود و باید آن را از غذا ها به دست آورد. این اسید چرب در روغن دانه انگور موجود در ساختار بالم لب شیگلم موجب نرم شدن پوست لب و جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لب ها میشود.

خواص روغن نارگیل :

روغن نارگیل چربی استخراج شده از نارگیل خام و یا پوسته نارگیل خشک است. این روغن به دلیل ایجاد رطوبت و نرم کنندگی بسیار بالا خود در ساختار بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر خواص روغن نارگیل میتوان به ویتامین F موجود در آن اشاره کرد که به حفظ رطوبت بیشتر پوست کمک میکند.

همانطور که در بالا به خواص روغن هسته انگور و روغن نارگیل اشاره کردیم بالم لب رنگی شیگلم به دلیل وجود این دو روغن در ترکیبات خود موجب حفط رطوبت پوست لب ها میشود. این محصول به طور عمیق لب های شما را آبرسانی کرده و خشکی لب ها را کاملا برطرف میکند.

بالم لب رنگی شیگلم رنگ میکین می بلاش علاوه بر زیبایی لب ها به لطافت و آبرسانی آنها نیز کمک میکند. این محصول بسیار سبک بوده و هیچگونه احساس سنگینی و چسبندگی به لب های شما نمیدهد.

برند

شیگلم - sheglam

رژگونه مایع شیگلم تینت لب شیگلم پالت رژگونه سه رنگ شیگلم  رژلب حجم دهنده شیگلم  کانتور مایع شیگلم رژگونه شگلم پودری ست مژه مگنتی, خط چشم و پنس شگلم 
شیگلم - sheglam

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژلب حجم دهنده شیگلم Sheglam Shine Lip Plumper”

رژلب حجم دهنده شیگلم Sheglam Shine Lip Plumper
۵۹۰.۰۰۰ تومان Select options