سرم شب بسیار قوی ضدپیری ترمیم و بازسازی کننده استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Multi-Recovery Complex

سرم شب بسیار قوی ضدپیری ترمیم و بازسازی کننده استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Multi-Recovery Complex

  • 50ml
  • سرم ضدپیری با تاثیری چشمگیر
  • درخشان کننده , ترمیم کننده , روشن کننده , ضد چروک , شفاف کننده
  • تقویت خاصیت ترمیمی پوست وآبرسانی پوست
  • تهیه شده بر اساس تحقیقات انجام گرفته بر روی DNA برای کاهش آثار پیری
  • پوست را عمیقا آبرسانی کرده و رطوبت آن را افزایش می دهد
  • پس از بیدار شدن از خواب پوست درخشان تر و حجیم به نظر می رسد
  • در برابر رادیکال های آزاد، عوامل خارجی، استرس و تنش از پوست محافظت می کند
  • آسیب های پوست را کاهش داده و مانع پیدایش آثار جدید پیری می شود
  • جلوه ی زیبا، جوان و لطیف به پوست می دهد

ناموجود

۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 50ML

نسل جدید فرمول انقلابی استی لودر که می توان از آن به عنوان جامع ترین سرم ترمیم کننده شب که تاکنون تولید شده است نام برد. بطوریکه کمپلکس ترمیم کننده و بازسازی کننده قوی استی لودر ورژن جدید عنوان پرفروش ترین سرم پوستی در ایالات متحده آمریکا را متعلق به خود کرده است.

فناوری انحصاری Chronolux™ Power Signal Technology بکار رفته در این محصول به نفوذ سریع و عمیق به لایه های زیرین پوست باعث از بین رفتن علائم پیری و چین و چروک های پوست شده و پوستی جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد.

در هنگام خواب، با شعله ور شدن روند ترمیم طبیعی پوست در طول شب، این سرم فوق العاده سطح بالایی از مواد تاثیر گذار را به همراه اسید هیالورونیک به پوست شما را رسانده و بازسازی پوست شما را به بهترین نحو انجام داده و در ضمن برای 72 ساعت رطوبت پوست شما را حفظ می نماید. با توجه به وجود آنتی اکسیدان های قوی در آن محافظت کاملی در طول روز از پوست در برابر عوامل آسیب رسان رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی هوا، مادون قرمز، نور آبی، میکرو گرد و غبارها و استعمال دخانیات انجام می دهد.

سرم ترمیم کننده شب استی لادر از فرمولی بدون روغن و چربی ساخته شده و از نظر متخصصین پوست و چشم نیز مورد آزمایش و تایید قرار گرفته شده است.

این محصول بدون بو بوده و باعث ایجاد آکنه و یا مسدود شدن منافد پوستی نیز نخواهد شد. استی لادر، با تجربه 30 ساله‌ای که دارد، محصولی را تولید کرده است که چروک‌های صورت را در طول شب ترمیم کرده،

با علائم چین و چروک مبارزه می‌کند و باعث دوباره زنده شدن پوست می‌شود. وجود اسید هیالورونیک موجود در این محصول به صورت چشمگیری به پوست رطوبت رسانده و به طور عمیق پوست را آب‌رسانی می‌کند. همچنین از ایجاد خطوط در اثر خشکی ممانعت می‌کند.

این محصول بدون گلیسیرین، قابل استفاده برای انواع سنین و انواع پوست می‌باشد. همچنین از پوست در برابر عوامل محیطی مانند دود سیگار و آلودگی هوا و اشعه UV آفتاب محافظت می‌کند.

هر شب پس از پاکسازی پوست 5 قطره از سرم را روی نوک انگشتان بریزید و صورت خود ماساژ دهید تا جذب گردد.

برند

استی لادر - Estee Lauder

بدون شک استی لادر یکی از بهترین و معروف ترین برند های شناخته شده مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در دنیاست و تاثیر زیادی روی صنعت محصولات آرایشی و مراقبتی داشته است. استی لادر در سال 1946 در نیویورک بنیان گذاری شد و تا به امروز یکی از برندهای تاپ و لوکس جهان است. استی لادر از زمان تاسیس خود به خاطر فرمول های هوشمندانه محصولات مراقبت از پوست، آرایش صورت و عطرهای ماندگار و خوشبو شهرت پیدا کرده است و تقریبا تمام نیازهای آرایشی و مراقبتی شما را برآورده می کند. فقط کافیست یکبار محصولات این برند رو خریداری کنید تا مشتری دائمی آن شوید. تاثیر گذاری عمیق، کیفیت و تنوع بالای محصولات برند استی لادر باعث شدن تا این برند جای خودش رو بین بهترین برندهای سال 2021 پیدا کنه.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم شب بسیار قوی ضدپیری ترمیم و بازسازی کننده استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Multi-Recovery Complex”

سرم شب بسیار قوی ضدپیری ترمیم و بازسازی کننده استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Multi-Recovery Complex
سرم شب بسیار قوی ضدپیری ترمیم و بازسازی کننده استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Multi-Recovery Complex

ناموجود