آبرسان 72 ساعته 50ml کلینیک Clinique Moisture Surge Intense

آبرسان 72 ساعته 50ml کلینیک Clinique Moisture Surge Intense

  • 50 ميل
  • مناسب برای پوست‌های مختلط خشک، خشک و بسیار خشک
  • آبرسانی فوری و شدید پوست
  • تقویت سد محافظتی پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید، آب برگ آلوئه‌ورا و عصاره سبوس گندم
  • رفع خشکی، پوسته پوسته شدن و احساس زبری و کشیدگی در پوست
  • بافت سبک ژل-کرم با قدرت جذب عالی
  • بدون ایجاد چسبندگی یا رد چربی روی پوست
  • بدون عطر، الکل، پارابن، فتالات، سولفات
  • بدون ایجاد التهاب و حساسیت زایی در پوست صورت
  • قابل استفاده در زیر ضد آفتاب و محصولات آرایشی
  • فاقد چربی (oil free)
  • فاقد پارابن، عطر و رنگ مصنوعی، تالک، سولفات و فتالات
  • بدون مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا
شناسه محصول: cliniqu دسته: , ,

ناموجود

۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


آبرسان کلینیک مدل مویسچر سرج اینتنس حجم۵۰ میل | Clinique Moisture Surge Intense

آبرسان و تقویت کننده پوست مویسچر سرج اینتنس کلینیک برای برطرف کردن خشکی و کم آبی پوست طراحی شده است. با کمک این محصول که قدرت فوق‌العاده بالایی در آبرسانی پوست دارد، می‌توان حتی خشک‌ترین و دهیدراته‌ترین پوست‌ها را نرم و مرطوب کرد. آبرسان‌های مویسچر سرج برند کلینیک برای جلوگیری از ظاهر شدن خطوط و چین و چروک‌هایی که نشانه‌های تهدید کننده پیری پوست هستند، انتخاب بسیار خوبی است. این آبرسان را می‌توانید بدون نگرانی از چرب یا چسبنده شدن پوست یا ایجاد آکنه، روی پوست‌های مختلط رو به خشک یا پوست‌های خشک و بسیار خشک استفاده نمود.

آبرسان و تقویت کننده پوست مویسچر سرج اینتنس کلینیک با داشتن آبرسان‌های قوی از جمله هیالورونیک اسید و آلوئه‌ورا، معجزه‌ای برای آبرسانی موثر خشک‌ترین پوست‌ها است. با کمک این محصول می‌توانید فورا پوست خود را با حجم زیادی از رطوبت مورد نیازش تغذیه کنید و تا ساعت‌ها پوستی مرطوب داشته باشید. به خصوص اگر محیط زندگی شما آب و هوایی سرد و خشک دارد، یا به دلیل کم نوشیدن آب در طول روز و به هر دلیل دیگری پوست مستعد کم آب شدن دارید، به شما توصیه می‌کنیم که خرید آبرسان اصل را امتحان کنید.

معرفی آبرسان فوری Moisture Surge intense کلینیک برای پوست مختلط تا خشک

برند کلینیک (Clinique) آبرسان‌های جذاب و دوست داشتنی سری مویسچر سرج (Moisture Surge) خود را در حجم‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه کرده است که هر نوع پوستی را شاداب، مرطوب و از شر خشکی در امان نگه‌می‌دارند. این محصول فورا و شدیدا پوست را مرطوب و تقویت می‌کند، زیرا می‌تواند سد طبیعی پوست را که وظیفه جلوگیری از خروج رطوبت از پوست و در نتیجه پیشگیری از خشکی پوست را دارد، به خوبی تقویت نماید.

آبرسان و تقویت کننده پوست مویسچر سرج اینتنس کلینیک حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه‌ورا است که قدرت خوبی در آبرسانی پوست دارند. استفاده از این محصول باعث می‌شود حتی اگر پوستی مستعد خشکی دارید، پوست شما در تمام طول روز مرطوب، لطیف و نرم باشد. بافت این آبرسان سبک و بدون چربی بوده و غلظتی در حد ژل-کرم دارد. سبکی آن در حدی است که می‌تواند بلافاصله و به خوبی جذب پوست شود.

آبرسان فوری Moisture Surge intense کلینیک برای پوست مختلط تا خشک و حتی پوست‌های بسیار خشک مناسب است. استفاده‌ی روزانه از آن به تقویت و ترمیم سد محافظ رطوبت پوست کمک می‌کند تا خشکی و تحریک پوست را به حداقل ممکن برسانند. در نتیجه پوست احساس شادابی و نرمی کرده و از پیری زودرس پوست یا ایجاد خطوط سطحی مانند خط لبخند و خط اخم جلوگیری می‌کند.

اگر در اثر زندگی در آب و هوای خشک، مسافرت به شهر دیگر، مصرف برخی داروهای ضد آکنه، استفاده از لایه‌بردارها، گرم شدن یا سرد شدن هوا، عدم کمبود آب در بدن و حتی افزایش سن احساس می‌کنید خطر دهیدراته و خشک شدن پوستتان را درگیر یا تهدید می‌کند، این آبرسان کاملا برای شما ایده‌آل است. همچنین چون فاقد عطر و رنگ‌های مصنوعی، الکل، پارابن، فتالات و سولفات است، محصول سالم و بدون عوارض جانبی خواهد بود.

طرز استفاده:

از این محصول می‌توانید صبح‌ها یا شب‌ها در روتین مراقبتی پوستتان و بر روی پوست تمیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید قبل از استفاده از ضد آفتاب یا قبل از میکاپ کردن پوست خود را با آبرسان و تقویت کننده پوست مویسچر سرج اینتنس کلینیک نرم و مرطوب کنید.

برند

کلینیک - Clinique

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبرسان 72 ساعته 50ml کلینیک Clinique Moisture Surge Intense”

آبرسان 72 ساعته 50ml کلینیک Clinique Moisture Surge Intense
آبرسان 72 ساعته 50ml کلینیک Clinique Moisture Surge Intense

ناموجود