رژگونه دبالم هات ماما The Balm Hot Mama Long-Wearing Blush

رژگونه دبالم هات ماما The Balm Hot Mama Long-Wearing Blush

  • رژگونه هات ماما دبالم 7.08 گرم
  • قابل استفاده به عنوان سایه، رژگونه و هایلایتر
  • خصوصیات مثبت چهره را برجسته تر می کند
  • مطابق با استانداردهای سطح بالای آرایشی
  • با عملکرد فوق العاده روی پوست
  • رنگ سایه منحصربفرد و جذاب
  • با رنگ صورتی هلویی
  • ماندگاری بسیار بالا
  • حاوی یک آینه
شناسه محصول: 304 دسته: , ,

ناموجود

۷۳۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


رژگونه دبالم هات ماما The Balm Hot Mama Long-Wearing Blush

رژگونه هات ماما دبالم محصولی فراتر از رژگونه های کلاسیک و قدیمی است. یک محصول همه کاره که می توان از آن هم به عنوان رژگونه، هم بعنوان هایلایتر و هم بعنوان سایه چشم استفاده کرد. با کمک رژگونه دبالم با رنگ صورتی هلویی می توانید خصوصیات مثبت چهره خود را برجسته تر کرده و به گونه ها و پلک های خود رنگ بخشیده و براق ترشان کنید.

رژگونه هات ماما به خوبی می داند که چطور این کار را انجام دهد. این رژگونه جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود دارد و رنگ سایه ای منحصر بفرد و جذاب در آن وجود دارد. ممکن است رنگ طلایی موجود در این رژگونه شما را متعجب کند، همچنین سایه ای مرجانی رنگ هم در آن خودنمایی می کند. رنگ طلایی و صورتی موجود در آن به چهره شما شادابی و درخشش فوق العاده ای می بخشد و به نوعی می توان گفت ترکیبی از هایلایتر و رژگونه است.

اگر تن رنگ پوست شما گرم است، عاشق این رژگونه خواهید شد. بعلاوه اگر چشمان سبز و قهوه ای دارید، رژگونه دبالم هات ماما به عنوان سایه چشم نیز فوق العاده عمل کرده و بسیار زیبا خواهد بود.

فرمولاسیون این رژگونه فوق العاده است و از آنجا که مطابق با استانداردهای سطح بالا نیز هست، عملکرد بسیار خوبی روی پوست دارد و برای مدتی طولانی روی پوست ماندگاری خواهد داشت. بسته بندی این رژگونه مقوایی است و با اینکه جعبه کوچکی دارد اما در درون آن نیز یک آینه جای دارد.

برند

بالم - Balm

برند د بالم تولید کننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت از مو و در نهایت محصولات زیبایی ناخن است. شاید با نام محصولات پرطرفدار این برند مانند رژ لب‌های مایع، سایه‌های معروف و پالت‌های سایه محبوب برند د بالم آشنا باشید. همانطور که از شعار این برند مشخص است، هدف اصلی تولید محصولات زیبایی با کیفیتی است که بتوان با استفاده از آن‌ها در کمترین زمان و به بهترین نحو به زیبایی دست یافت. در این مقاله مطالبی را در رابطه با شرکت (The Balm) و معرفی انواع محصولات آن مرور می‌کنیم. تاسیس برند د بالم خانم ماریسا شیپمن (Marissa Shipman) به زیبایی و آرایش خود در تمام طول روز اهمیت ویژه‌ای می‌داد و با چند محصول آرایشی محدود و در زمان کوتاهی میکاپ می‌کرد. علاقه‌ی او به محصولات و لوازم آرایشی باعث شد کتاب‌های متعددی درباره‌ی ساخت این لوازم تهیه کرده و در آشپزخانه‌ی کوچک خود به آزمون و خطا در این مورد بپردازد. همزمان با بالا رفتن مهارت و تجربه‌ی اندکش، تصمیم گرفت تا در سال ۲۰۰۴ میلادی برند دبالم را با شعار «زیبایی در پنج دقیقه» تاسیس کند. بنابراین شیمیدان‌هایی برای راه اندازی خط تولید و افرادی را برای طراحی وبسایت اختصاصی شرکت خود (thebalm.com) استخدام کرده و کار را به صورت جدی شروع کرد. برند دبالم به شما کمک می‌کند تا از بافت مخملی، رنگدانه‌های غنی و متنوع و مواد ضد پیری موجود در این محصولات بهره‌مند شوید. این تولیدات با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند و تجربیات و بازخورد مصرف کنندگان در این سال‌ها به دفعات ثابت کرده است که این لوازم در دسته لوازم آرایشی ممتاز و مرغوب دسته بندی می‌شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژگونه دبالم هات ماما The Balm Hot Mama Long-Wearing Blush”

رژگونه دبالم هات ماما The Balm Hot Mama Long-Wearing Blush

ناموجود