برنزر دبالم باهاما ماما The Balm Bahama Mama

برنزر دبالم باهاما ماما The Balm Bahama Mama

  • پودر برنزر باهاما ماما د بالم 7.08 گرم
  • برنزر، پودر کانتور و سایه چشم
  • ایجاد آرایشی یکدست و بی عیب و نقص
  • افزایش دهنده درخشش طبیعی پوست
  • دارای پیگمنت بالا و تناژ رنگی بی نظیر
  • عاری از تن رنگ آزاردهنده ی نارنجی
  • با دوام و ماندگاری بالا
  • با کیفیتی فوق العاده
  • عدم ایجاد ماسیدگی
  • بسیار مات و سبک
  • ماندگاری بسیار بالا
  • حاوی یک آینه
شناسه محصول: 3793 دسته: , ,

ناموجود

۷۳۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


برنزر دبالم باهاما ماما The Balm Bahama Mama

برنزر مات باهاما ماما د بالم با کیفیتی فوق العاده و دوام طولانی مدت، بدون هیچگونه آثاری از رنگ آزار دهنده ی نارنجی است. این برنزر  جهت استفاده به عنوان کانتور، سایه و برنزه کننده مناسب می باشد. پودر برنزر د بالم ضد جوش، با پیگمنت بالا و رنگی بی نظیر است.

برنزر دبالم با انواع پوست ها سازگار بوده و آرایشی یکنواخت و بی نقص را برای شما پدید می آورد. رنگ این محصول تقریبا خنثی است و ته رنگ گرمی ندارد. با کمک این برنزر می‌توانید فرم ظاهر استخوان‌ها را به خوبی تغییر داده و جلوه زیباتری به چهره خود بدهید. به طور کلی این محصول برای استفاده بعنوان پودر کانتور قابلیت بیشتری دارد و نتیجه فوق‌العاده‌ای در بر خواهد داشت.

به دلیل اینکه میزان رنگدانه‌های این محصول بسیار بالاست، مقدار خیلی کمی از آن برای هر بار استفاده کافی خواهد بود و در نتیجه خرید این محصول کاملا به صرفه است. بسته بندی پودر برنزر د بالم به گونه‌ای است که به راحتی قابل جابجایی بوده و برای سفر گزینه بسیار مناسبی است، بعلاوه بسیار باریک است و مثل یک کتاب خیلی کوچک و با حالت مگنتی باز و بسته می‌شود.

ماندگاری این برنزر روی پوست بسیار بالاست و جلوه فوق‌العاده زیبایی به پوست خواهد بخشید. قابلیت ترکیب این محصول بسیار بالاست و به راحتی و به زیبایی با سایر محصولات روی پوست ترکیب می‌شود. برای افرادی که رنگ پوست روشنی دارند، معمولا پیدا کردن رنگ مناسب برنزر کمی دشوار است و غالبا پس از استفاده پوست تیره شده و جلوه کثیف و نامرتبی به خود می‌گیرد.

اما این برنزر تقریبا برای افرادی با هر تن رنگی پوستی مناسب خواهد بود. با این برنزر می‌توانید رنگی طبیعی به پوست خود داده و از آن برای مصرف روزانه مورد استفاده قرار دهید.

برند

بالم - Balm

برند د بالم تولید کننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت از مو و در نهایت محصولات زیبایی ناخن است. شاید با نام محصولات پرطرفدار این برند مانند رژ لب‌های مایع، سایه‌های معروف و پالت‌های سایه محبوب برند د بالم آشنا باشید. همانطور که از شعار این برند مشخص است، هدف اصلی تولید محصولات زیبایی با کیفیتی است که بتوان با استفاده از آن‌ها در کمترین زمان و به بهترین نحو به زیبایی دست یافت. در این مقاله مطالبی را در رابطه با شرکت (The Balm) و معرفی انواع محصولات آن مرور می‌کنیم. تاسیس برند د بالم خانم ماریسا شیپمن (Marissa Shipman) به زیبایی و آرایش خود در تمام طول روز اهمیت ویژه‌ای می‌داد و با چند محصول آرایشی محدود و در زمان کوتاهی میکاپ می‌کرد. علاقه‌ی او به محصولات و لوازم آرایشی باعث شد کتاب‌های متعددی درباره‌ی ساخت این لوازم تهیه کرده و در آشپزخانه‌ی کوچک خود به آزمون و خطا در این مورد بپردازد. همزمان با بالا رفتن مهارت و تجربه‌ی اندکش، تصمیم گرفت تا در سال ۲۰۰۴ میلادی برند دبالم را با شعار «زیبایی در پنج دقیقه» تاسیس کند. بنابراین شیمیدان‌هایی برای راه اندازی خط تولید و افرادی را برای طراحی وبسایت اختصاصی شرکت خود (thebalm.com) استخدام کرده و کار را به صورت جدی شروع کرد. برند دبالم به شما کمک می‌کند تا از بافت مخملی، رنگدانه‌های غنی و متنوع و مواد ضد پیری موجود در این محصولات بهره‌مند شوید. این تولیدات با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند و تجربیات و بازخورد مصرف کنندگان در این سال‌ها به دفعات ثابت کرده است که این لوازم در دسته لوازم آرایشی ممتاز و مرغوب دسته بندی می‌شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنزر دبالم باهاما ماما The Balm Bahama Mama”

برنزر دبالم باهاما ماما The Balm Bahama Mama
برنزر دبالم باهاما ماما The Balm Bahama Mama

ناموجود