کرم دور چشم ترمیم کننده و ضدپیری استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Eye

کرم دور چشم ترمیم کننده و ضدپیری استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Eye

  • کاهش چشمگیر چین و چروک‌های پوستی
  • ترمیم کننده پوست حساس دور چشم
  • از بین برنده پف و سیاهی دور چشم
  • تهیه شده با تکنولوژی کرونولوکس
  • ترمیم آسیب دیدگی‌های پوست
  • ایجاد پوستی جوان و زیبا
  • پوست حساس را ترمیم می کند.
  • از تکنولوژی کرونولوکس استفاده می کند.
  • ترمیم کننده پوست استى لادر حاوی ترکیبات قوی و بی نظیر و اساسی احیا کننده و ضد خارش و التهاب است.
  • چین و چروک را به طور باور نکردنی کاهش می دهد.
  • در برابر آسیب های روزانه از پوست محافظت می کند.
  • رطوبت پوست را افزایش می دهد.
  • علائم پیری را کاهش می دهد.
  • 15ml

موجود

۴.۱۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye

دور چشم استى لادر ادونس نایت ریپیر اصل | بازسازی کننده قوی یکی از محصولات شرکت معروف استی لادر می باشد که درخشش و جوانی را به چشمان شما باز می گرداند. کرم ترمیم کننده پوست حساس دور چشم استی لادر با بهره گیری از تکنولوژی معروف x10 concentrated repair تأثیر قابل ملاحظه ای در حذف آلودگی های ناشی از اشعه های مضر خورشید، نشانه های خواب کم از پوست شما دارد. کرم ترمیم کننده استی لادر باعث احیاء پوست و هیدراته شدن آن می شود. همچنین این کرم هر گونه علائم پیری خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد.

دور چشم استى لادر به دلایل هیدراتاسیون قوی و دارا بودن اسید هیالورونیک، پوست را در مقابل رادیکال های آزاد تقویت می کند و پوستی درخشان و روشن را به شما هدیه می کند. به دلیل بافت سبکی که کرم ترمیم کننده پوست دارد به سرعت جذب پوست می شود و پوست را نرم و ابریشمی می کند. این کرم بی نظیر پوست را آبرسانی می کند و همچنین علائم چین و چروک و پف و گودی چشم ها را به سرعت از بین می برد.

ترمیم کننده پوست دور چشم استى لادر Estee Lauder حاوی ترکیبات بی نظیری است که پوست شما را جوان و بازسازی می کند و ضد خارش و التهاب پوست می باشد.

کرم دورچشم استی لادر ادونس نایت ریپیر Estee Lauder Advanced Night Repair به طور چشم گیری چین و چروک اطراف چشم را کاهش می دهد. سرم ترمیم کننده و محافظ پوست استی لادر در مقابل آسیبهای محیطی می باشد. سرم دور چشم ادونس نایت ریپیر استی لودر جلوه درخشان و همیشگی چشمانتان را برمی‌گرداند.

این محصول نشانه‌های آشکار پیری پوست در ناحیه اطراف چشم را کاهش داده و خطوط عمیق، چین و چروک‌های پوستی، لکه‌های تیره و خشکی را در این ناحیه به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. نحوه تولید این محصول باعث افزایش قدرت آن در هنگام شب شده که باعث می‌شود آثار خستگی، آلودگی و پیری را از بین می‌برد. این محصول کمک می‌کند تا چشمانتان بیش از همیشه زیبا و درخشان‌تر باشند.

بعلاوه سرم دور چشم ادونس نایت ریپیر استی لودر جذب سریعی داشته و با قدرت آبرسانی بالایی که دارد، به پوست حس نرمی و شادابی می‌دهد. این محصول برای انواع پوست مناسب خواهد بود. ترمیم کننده پوست دور چشم استی لادر ضدحساسیت بوده و توسط متخصصان پوست و چشم نیز مورد تست و تأیید واقع شده است. بعلاوه این کرم به منافذ نچسبیده و فاقد رایحه است.

روش مصرف دور چشم استى لادر ادونس نایت ریپیر:

با استفاده از اپلیکاتور کرم ترمیم کننده، هر شب مقدار کمی از دور چشم استى لادر را به اطراف هر یک از چشم ها مالیده و با استفاده از انگشت خود به آرامی ماساژ دهید.

برند

استی لادر - Estee Lauder

بدون شک استی لادر یکی از بهترین و معروف ترین برند های شناخته شده مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در دنیاست و تاثیر زیادی روی صنعت محصولات آرایشی و مراقبتی داشته است. استی لادر در سال 1946 در نیویورک بنیان گذاری شد و تا به امروز یکی از برندهای تاپ و لوکس جهان است. استی لادر از زمان تاسیس خود به خاطر فرمول های هوشمندانه محصولات مراقبت از پوست، آرایش صورت و عطرهای ماندگار و خوشبو شهرت پیدا کرده است و تقریبا تمام نیازهای آرایشی و مراقبتی شما را برآورده می کند. فقط کافیست یکبار محصولات این برند رو خریداری کنید تا مشتری دائمی آن شوید. تاثیر گذاری عمیق، کیفیت و تنوع بالای محصولات برند استی لادر باعث شدن تا این برند جای خودش رو بین بهترین برندهای سال 2021 پیدا کنه.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دور چشم ترمیم کننده و ضدپیری استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Eye”

کرم دور چشم ترمیم کننده و ضدپیری استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Eye
کرم دور چشم ترمیم کننده و ضدپیری استی لادر Estee Lauder Advanced Night Repair Eye

موجود