آبرسان ضد جوش نوتروژینا Neutrogena Clear Defend

آبرسان ضد جوش نوتروژینا Neutrogena Clear Defend

  • مناسب برای پوست های دارای جوش و آکنه
  • آبرسان 24 ساعته
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • روشن و شفاف کننده
  • درمان منافذ باز پوست
  • فاقد چربی
  • حاوی سالیسیلیک اسید، آلوئه ورا و گل بابونه

موجود

۳۲۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

 کرم آبرسان ضد جوش و آکنه (به ترکی:Sivilce Karsiti) نوتروژینا محصولی جدید از لاین ضد آکنه نوتروژینا می باشد که از تکنولوژی Clear Defend بهره می گیرد. این کرم به صورت تخصصی برای آبرسانی پوست های دارای جوش وآکنه طراحی و تولید شده است. این کرم آبرسان سرشار از سالیسیلیک اسید، آلوئه ورا و گل بابونه می باشد. این محصول فاقد چربی بوده، چربی مازاد پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می کند.

آبرسان ضد جوش نوتروژینا،منافذ باز پوست را بسته و ترشح چربی پوست را به خوبی کنترل می کند. ساختار این کرم بسیار سبک بوده، به صورت ۲۴ ساعته پوست را آبرسانی می کند و از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست در طول روز جلوگیری می کند. این کرم تاثیر مستقیم در درمان و کنترل انواع مختلف جوش های صورت دارد.

برخلاف باورهای غلط تمامی تیپ های پوستی نیاز به آبرسانی دارند. نکته مهم این است که پوست های جوش زده با هر محصولی سازگار نبوده و امکان دارد با کرم های معمولی میزان جوش های صورت بیشتر شوند. محصولی برای پوست های جوش مناسب است که حاوی مواد ضد جوش بوده، فاقد چربی باشد و مواد جوش زا در آن به کار نرفته باشند.

مواد موثر در کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا

فواید آلوئه ورا و سالیسیلیک اسید:

آلوئه ورا دارای خواص بی نظیری می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. آلوئه ورا تاثیر مستقیم در تسکین بخشی و کاهش التهابات پوستی دارد و در نتیجه از قرمز شدن جوش های صورت و افزایش التهاب آن ها جلوگیری می کند.

سالیسیلیک اسید یکی از موثرترین مواد شناخته شده جهت درمان انواع مختلف جوش های صورت می باشد. این ماده یک لایه بردار قوی بوده و از ایجاد مجدد جوش ها جلوگیری می کند. سالیسیلیک اسید محلول در چربی است یعنی با حل کردن چربی موجود در دیواره منافذ، سلول های مرده به دام افتاده در منافذ را جدا می کند و موجب افزایش گردش سلولی پوست می شود.

فواید گل بابونه:

بابونه نه تنها خاصیت دارویی دارد بلکه در زیبایی پوست و مو نیز مؤثر است. بابونه دارای تاریخچه‌ غنی در زمینه درمان درد‌های مختلف و بیماری‌ هایی است که می‌توان قدمت آن را به تمدن مصر و یونان نسبت داد. ماده کامازولن و آلفابیزابولول موجود در بابونه تاثیر مثبت درمانی در کاهش التهاب جوش های آکنه ای و کیستی دارد. بابونه سرشار از مواد آنتی اکسیدان است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این گل تاثیر مستقیم در درمان جای جوش (اسکار) داشته و از قرمز شدن پوست جلوگیری می کند.

روش مصرف:
روزانه صبح و شب مقداری از کرم را روی پوست تمیز صورت استفاده کنید. از تماس با چشم ها خودداری کنید.

برند

نوتروژینا - Neutrogena

برند نوتروژینا Neutrogena

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبرسان ضد جوش نوتروژینا Neutrogena Clear Defend”

آبرسان ضد جوش نوتروژینا Neutrogena Clear Defend
آبرسان ضد جوش نوتروژینا Neutrogena Clear Defend

موجود