ماسک لب لانیج نرم کننده و مغذی شب Laneige Lip Sleeping Mask Berry

ماسک لب لانیج نرم کننده و مغذی شب Laneige Lip Sleeping Mask Berry

  • مغذی و مرطوب کننده لب
  • سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها
  • جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب
  • حاوی هیالورونیک اسید جهت تأمین رطوبت لازم
  •  دارای رایحه ی دلپذیر میوه های مختلف از جمله توت فرنگی
  • دارای هیالورونیک اسید و مواد معدنی
  • غنی از آنتی اکسیدان
  • دارای بافت نرم کننده مومی
  • مناسب حتی برای قبل میکاپ
  • ساخت کره جنوبی
  • وزن : 20g
شناسه محصول: 3796 دسته: , ,

موجود

۹۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

Laneige Lip Sleeping Mask Berry 20g K

ماسک لب در واقع همان بالم لب بوده اما با ویژگی های بیشتری همچون نرم کنندگی و آبرسانی، حجیم کردن لب ها، توانایی تحریک رنگ دانه های پوست و مشخص تر شدن خط لب. ماسک لب لانیژ حاوی عصاره توت فرنگی، تمشک، زغال اخته؛ دارای خواص مرطوب و ترمیم کنندگی در طول شب میباشد.

این ماسک با جلوگیری از خشک و پوسته پوسته شدن لب های شما، از آن ها محافظت کرده و لب هایتان را نرم و لطیف میکند. این ماسک به صورت کاملا تخصصی از لب های شما مراقب میکند. پس از استفاده از این محصول در طول شب، صبح روز بعد شاهد لطافت به وحود آمده در لب هایتان خواهید بود. بالاترین میزان ترمیم در بدن انسان در طول شب و هنگامی که خواب هستیم اتفاق می افتد.

پس یکی از بهترین زمان های رسیدگی به پوست و بدن، در هنگام شب است. ماسک لب شب لانیژ از جمله ماسک های مراقبتی بوده که همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در شب ساخته شده است.

اسید هیالورونیک جز ترکیبات به کار رفته در ماسک شب لانیژ، جز موادی است که قادر به جذب هزار برابر آب نسبت به ظرفیت طبیعی خودش است بنابراین میتوان این محصول را یک آبرسان قوی برای پوست دانست. وجود سایر ترکیبات معدنی موجود در این محصول نیز باعث شده است که یک لایه محافظتی روی پوست لب شما تشکیل و تا ۸ ساعت دوام داشته باشد، که همین امر موجب حفظ لطافت در طولانی مدت روی لب های شما میشود.

ترکیبات ماسک لب لانیژ

ترکیب Berry Mix شامل ترکیباتی مانند عصاره توت فرنگی، زغال اخته، بلوبری و تمشک در فرمولاسیون این محصول باعث طبیعی بودن و وجود رایحه دلنشین در آن شده است، که همین خود عاملی برای کسب آرامش در طول شب میباشد. عصاره طبیعی میوه جات در این ماسک بسیار مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان ها است. تمامی این موارد کمک میکند که ماسک شب توت فرنگی لانیج بافتی سبک داشته و به سرعت جذب پوست شود. این ماسک شب که توسط برند لانیژ به بازار عرضه شده است، توانسته در طول سالیان فعالیتش جایزه Allure Best of Beauty را به خود اختصاص دهد. این ماسک جز برندهای کرولتی فری و بدون تست حیوانی میباشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک لب لانیج نرم کننده و مغذی شب Laneige Lip Sleeping Mask Berry”

ماسک لب لانیج نرم کننده و مغذی شب Laneige Lip Sleeping Mask Berry
ماسک لب لانیج نرم کننده و مغذی شب Laneige Lip Sleeping Mask Berry

موجود