روغن درخت چای دکتر سی تونا برند فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Oil SOS Serum

روغن درخت چای دکتر سی تونا برند فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Oil SOS Serum

  • در بسته بندي جديد
  • رفع فوري جوش و لک ضد جوش
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • کنترل کننده چربی پوست
  • بهبود جای جوش
  • جذب سریع
  • مناسب برای پوست چرب و مختلط
  • حجم 10 میلی لیتر

موجود

۲۷۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

Farmasi Dr. C. Tuna Tea Tree Oil SOS Serum 10 ml

روغن درخت چای چندین سال است که شناخته شده و مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین خواص روغن درخت چای درمان عارضه‌های پوستی از جمله از بین بردن جوش صورت است.

امروزه با شناخت فواید زیاد این روغن ارزشمند، در صنعت پزشکی و آرایشی بهداشتی بسیار از آن بهره میگیرند.از خواص درخت چای می توان به تمیز کردن جوش صورت،پاک کردن آرایش، نرم کردن پوست اطراف ناخن،درمان زخم، از بین بردن قارچ انگشتان پا،درمان آبله مرغان،بهبود تبخال،از بین بردن دمل و کروک و ….اشاره کرد.

برند محبوب فارماسی در لاین محصولات دکتر سی تونا Dr.C.Tuna، سرم پوست چند منظوره حاوی روغن تی تری (درخت چای) را تولید کرده است. سرم پوست چند منظوره SOS دکتر سی تونا فارماسی عصاره درخت چای اثر فوری روی پوست داشته و آن را خشک نمی کند.

این سرم پوست دکتر سی تونا،به منظور برطرف‌کردن جوش، لکه‌های پوست صورت و یا جای جوش مناسب می‌باشد.روغن درخت چای، کاهش‌دهنده جوش و لک پوست صورت بوده و باید آنرا روی قسمت‌های جوش دار و لکه‌دار مصرف کنید.

استفاده مکرر از این محصول موجب برطرف شدن لکه های پوستی می گردد. جذب سریع این محصول موجب اثر بخشی بی نظیر آن می گردد.این سرم دارای حجم 10 میلی لیتر و مناسب برای پوست های مختلط و چرب می باشد.

روغن درخت چای نه تنها برای پاکسازی جوش بسیار مناسب است بلکه برای درمان زخم،بهبود تبخال،درمان خارش عفونت قارچی، از بین بردن دمل و کورک و…نیز بسیار مناسب است.

روش استفاده:
مقداری از روغن را بر روی پنبه ،پد و یا گوش پاک کن تمیز آغشته کرده و روی نواحی  مورد نظر (مستقيم روي جوش ها) بمالید.

معرفی برند:

فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز کرد.محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و.. جزو محصولات تولیدی این شرکت هستند و Farmasi تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. تمامی محصولات برند فارماسی  توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می شوند. اکنون این کمپانی ترکیه ای توسط سومین نسل از خاندان “تونا” اداره می شود.

برند

فارماسی - Farmasi

فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و ... جزء محصولات تولیدی این شرکت هستند. تمامی محصولات برند فارماسی توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون‌هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف‌کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می‌شوند. اکنون این کمپانی ترکیه‌ای توسط سومین نسل از خاندان "تونا" اداره می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن درخت چای دکتر سی تونا برند فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Oil SOS Serum”

روغن درخت چای دکتر سی تونا برند فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Oil SOS Serum
روغن درخت چای دکتر سی تونا برند فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Oil SOS Serum

موجود