تونر درخت چای سی تونا فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Tonic

تونر درخت چای سی تونا فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Tonic

  • از بین برنده و جلوگیری از ایجاد جوش
  • شاداب کننده و طراوت بخش پوست
  • مناسب برای پوست های چرب و مختلط
  • پاک کننده آلودگی ها
  • تنظیم PH پوست
  • مات کننده پوست
  • پاکسازی و کوچک کننده منافذ باز
  • فاقد چربی
  • عدم تست حیوانی
  • 225ml
شناسه محصول: 1405 دسته: , ,

موجود

۳۴۵.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

تونر تی تری فارماسی با فرمولاسیون حاوی عصاره چای سبز طبیعی از همان لحظه اول که درب محصول را باز میکنید با رایحه‌ی نچرالی که به مشامتان میرسد ، اطمینان استفاده از یک محصول با کیفیت را به شما میدهد. این تونر پوست شمارا شاداب کرده و با از بین بردن باقی مانده های مواد آرایشی و آلودگی های سطح پوست ، پوستی لطیف و آماده برای دریافت تمام خواص چای سبز از دیگر محصولات مراقبتی این لاین را برای شما مهیا میکند.

عصاره چای سبز موجود در این تونر باعث میشود که ترشح غدد چربی کنترل شده و منافذ باز پوست کوچک تر شوند از این رو پس از استفاده از این تونر پوستی مات ، پاکیزه ، شاداب و روشن تر خواهید داشت.

لاین دکتر سی تونا Dr.C.Tuna از برند فارماسی، تونر عصاره درخت چای (تی تری) حجم 225 میلی لیتر را برای پوست های چرب و مختلط تولید کرده است.این تونیک علاوه بر تنظیم PH پوست، منافذ پوست را کاملاً پاکسازی کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

روغن درخت چای چندین سال است که شناخته شده و مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین خواص روغن درخت چای درمان عارضه‌های پوستی از جمله از بین بردن جوش صورت است.امروزه با شناخت فواید زیاد این روغن ارزشمند، در صنعت پزشکی و آرایشی بهداشتی بسیار از آن بهره میگیرند.

این تونر به پوست حالتی مات داده، چربی اضافی پوست را از بین می برد. این محصول با تنظیم PH پوست، موجب سلامت و شادابی پوست شده و همچنین قدرت آبرسانی بالایی دارد.

با استفاده از تونر دکتر سی تونا فارماسی، پوست درخشان، لطیف و تمیز می‌شود و منافذ آن برای تنفس هر چه بهتر باز خواهد شد. از این محصول می‌توان پس از هربار پاکسازی پوست از مواد آرایشی و به کمک پد و پنبه‌ی آرایشی استفاده کرد تا پوستی تمیز و درخشان داشته باشید. این تونیک فاقد پارابن،سیلیکون و رنگ مصنوعی می باشد و تست درماتولوژی شده است و حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند.

این محصول از لاین دکتر سی تونا، کاملاً وگان و در هیچ یک از مراحل تولید آن از تست حیوانی استفاده نشده است.

روش مصرف:

پس از پاک کردن آرایش و شستشوی صورت، پد یا پنبه آرایشی را آغشته به تونر کرده و به آرامی با حرکت دورانی پوست خود را تمیز نمایید. توجه داشته باشید که به اطراف چشم نزنید.

برند

فارماسی - Farmasi

فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و ... جزء محصولات تولیدی این شرکت هستند. تمامی محصولات برند فارماسی توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون‌هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف‌کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می‌شوند. اکنون این کمپانی ترکیه‌ای توسط سومین نسل از خاندان "تونا" اداره می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر درخت چای سی تونا فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Tonic”

تونر درخت چای سی تونا فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Tonic
تونر درخت چای سی تونا فارماسی Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree Tonic

موجود