ادوپرفیوم زنانه استیل جنیفر لوپز Jennifer Lopez Still

ادوپرفیوم زنانه استیل جنیفر لوپز Jennifer Lopez Still

  • استیل جنیفر لوپز
  • حجم 100 میلی لیتر
  • Still Jennifer Lopez perfume
  • ادوپرفیوم Eau De Parfum
  • رایحه اولیه : فلفل سفید ، نارنگی ، سیب ، برنج ، چای ارل گری
  • رایحه میانی : گل رز ، گل یاسمن ، گل سوسن وحشی ، گل پیچ امین الدوله ، بهار نارنج
  • رایحه پایه : مشک ، چوب صندل ، گل زنبق ، عنبر ، فلفل سفید
شناسه محصول: 387 دسته: ,

ناموجود

۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ادکلن استیل جنیفر لوپز-Jennifer Lopez Still، که توسط Michel Girard ساخته شد عطری است شاداب، گیاهی و سبز بر پایه رایحه چای. روی بطری ادکلن استیل ، نام Still و در پایین آن نشان تجاری جنیفر لوپز که با خطی زیبا چاپ شده را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به شکل یک کره بوده و با رنگ شفافی که دارد، جلوه‌ی خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است.

در این نوع فضاهای عطر چای میتوان عطر ادوتویلت Yves Rocher The Vert ساخته Francis Kurkdjian را هم نام برد که فضایی مشابه با همراهیه مرکبات و کمی چوب دارد که بویی خنک و کمی شیرین دارای رایحه ای شفاف و طبیعی که کیفیت کار همانند بعضی دیگر از ساخته های همین عطرساز است البته آنهم پخش و ماندگاری در حد قیمت خودش را دارد اما فعلا در بازار ایران تعداد محدودی یافت میشود .

اگه نخوایم بگیم “بهترین” ، باید بگیم “یکی از بهترین” عطرهایی که بر پایه ی چای طراحی شدن همین عطره: جنیفر لوپز استیل! قوی ترین و غالب ترین رایحه ی عطر استیل جنیفر لوپز، به ترتیب: چای، گل یاس و مُشک هستند بهمراه پس زمینه ای ادویه ای و درعین حال خنک و تازه. اینکار مطلقاً تابستانیه و صرفاً برای فصل گرم توصیه میشه.
روی کل این فضا، رایحه ی چای شیرین به عنوان ترکیب غالب قرار میگیره. و تفکیکش از عطر یاس و مشک چندان سخت نیست. به وضوح حس میشه عطر استیل  رایحه ی خطی داره و تغییرنُت در اون چندان مشهود نیست.

ادکلن استیل (اجزای رایحه):

رایحه ابتدایی ادکلن استیل جنیفر لوپز با بوی سبز و کمی تلخ چای آغاز می شود که مرکبات نیز در کنارش حضور دارند تا شادابی آنرا افزایش دهند و در عین حال بدلیل وجود فلفل سیاه در رایحه ابتدایی تند و تیز و فلفلی مانند نیز می باشد. با گذر زمان فلفل ملایم تر شده و عطر کمی شیرین تر می شود و رایحه گل یاس نیز به جمع روایح اضافه می شود. رایحه میانی و پایه استیل جنیفر لوپز رایحه ای سبز، کمی تلخ و شاداب از برگ های چای است که حسی گلدار و کمی فلفلی در پس زمینه با آن ترکیب شده اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادوپرفیوم زنانه استیل جنیفر لوپز Jennifer Lopez Still”

ادوپرفیوم زنانه استیل جنیفر لوپز Jennifer Lopez Still
ادوپرفیوم زنانه استیل جنیفر لوپز Jennifer Lopez Still

ناموجود