درمارولر 540 سوزنه‌ی غلطکی دستی Dermaroller 0.5mm 540 Needles

درمارولر 540 سوزنه‌ی غلطکی دستی Dermaroller 0.5mm 540 Needles

  • محصول اصلي با تيغه تیتانیومی و داراي قاب طلقي
  • کاهش دهنده چین و چروک صورت
  • افزایش کلاژن و جوانسازی پوست 
  • کاهش منافذ و یکپارچگی پوست 
  • بهبود اسکارهای سوختگی یا جراحی 
  • جوانسازی پوست، جمع شدن و افزایش الاستیسیته پوست، تولید کلاژن جدید
  • روشن کننده و درخشان کننده پوست
  • دارای 540 سوزن تیتانیومی 0.5 نيم ميليمتري
  • بهبود نفوذ مواد، کرم ها و ویتامین ها به پوست بعد از درمان با درما رولر
  • قابل استفاده برای سالن و بصورت شخصی
  • کمک به ترمیم و بازسازسی پوست
  • کمک به افزایش گردش خون و شاداب کننده و جوان سازی
شناسه محصول: Dermaroller دسته: , ,

ناموجود

۱۰۹.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


درمارولر 540 سوزنه‌ی غلطکی دستی Dermaroller 0.5mm with 540 Titanium Alloy Needles

امروزه از روش میکرونیدلینگ یا درمارولر استفاده زیادی می شود. درواقع درمارولر یک روش ایمن برای تغذیه پوست و دارو درمانی می باشد که در این روش به کمک یک قلتک سوزنی بسیار ریز از جنس تیتانیومی ازن کار انجام می پذیرد.

سوزن های بسیار ریزی که در درمارولر تیتانیومی وجود دارد، به صورت غلتکی بر روی پوست کشیده شده و باعث ایجاد منافذی در سطح پوست می شود. سلولهای پوست، در پاسخ به این منافذ ایجاد شده کلاژن سازی میکنند و پوستی شاداب تر به شما خواهد داد. استفاده از درمارولر باعث افزایش جذب داروها و کرمها بر پوست می شود. از درمارولر برای سفت تر شدن پوست، روشن تر شدن پوست، برای بهبود جای زخم ها، برای جذب بهتر داروها، جوانسازی پوست، بهبود جای سوختگی و … استفاده می شود.

درمارولر مزورولر (میکرونیدلینگ خانگی دستی) غلطکی است که روی سطح آن 540 عدد سوزن ظریف وجود دارد. ضخامت این سوزن‌ها در حد میکرون و طول آن‌ها 0.5 میلیمتر است. جالب است بدانید که استفاده از این وسیله ساده در امر زیبایی روزبه‌روز در حال افزایش است چرا که با وجود سادگی، اثرات معجزه‌آسای آن در برخی موارد حتی بیش از روشهای بسیار گران قیمت و پیشرفته‌ی موجود است. با کشیدن درمارولر بر روی پوست سوزن‌های ریز آن بدون آسیب رساندن به پوست منافذ بسیار ریزی بر روی لایه‌ی سطحی پوست ایجاد می‌نمایند.

اگر چه این منافذ پس از چند ساعت به خودی‌خود بسته می‌شوند ولی این تحریک سبب مطلوب‌ترین اثر بر پوست یعنی ساخت کلاژن خواهد شد. میکرونیدلینگ با درمارولر باعث شادابی، جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک پوست و از بین رفتن جای جوش، سوختگی‌های قدیمی واثر بجا مانده از عمل‌های جراحی مثل سزارین می‌شود. از طرف دیگر استفاده هم‌زمان درمارولر با داروها، کرم‌ها و سرم‌های پوستی به جذب چند برابری این مواد و گذر آن‌ها از لایه شاخی پوست منجر می‌شود. 

– موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه در این روش منافذ بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار آکنه را فراهم می نماید.حال با تحریک سلولهای بنیادی موجود در پوست آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت می گیرد.این روش درکنار سلولهای بنیادی گیاهی در درمان ناصافی های پوست که ناشی از جوش های آکنه٬ آبله مرغان و سالک می باشد٬ بسیارکارآمد بوده و امیدهای بسیار بسیار ارزنده ای ایجاد نموده است.– استرچ مارک یا ترکهای ناشی از حاملگی ٬ چاقی و بلوغ

درمارولر برای تحریک پوست برای ساخت طبیعی کلاژن کاربرد دارد. درمارولر ۵۴۰ سوزنه تیتانیومی DRS از تیتانیوم ساخته شده است و ضد زنگ می باشد.طراحی این درمارولر طوری است که با کشیدن چند مرتبه این دستگاه نتیجه ای همانند دستگاههای گران قیمت را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید این دستگاه کاملا شخصی می باشد و پس از هر بار استفاده باید با الکل ضدعفونی شود.

موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه در این روش منافذ ریزی که در پوست ایجاد می شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار آکنه را فراهم می نماید.

حال با تحریک سلولهای بنیادی موجود در پوست آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت می گیرد.

این روش درکنار سلولهای بنیادی گیاهی در درمان ناصافی های پوست که ناشی از جوش های آکنه٬ آبله مرغان و سالک می باشد٬ بسیارکارآمد بوده و امیدهای بسیار بسیار ارزنده ای ایجاد نموده است.

درمارولر 540 سوزنه چیست؟

ابرازی ساده و در عین حال کاربردی است که برای ایجاد منافذ بسیار ریز بر روی صورت طراحی شده است.این دستگاه عملکردی کاملا مشابه دستگاه میکرونیدلینگ دارد. با این تفاوت که این ابزار یک نسخه خانگی است و به صورت شخصی قابل استفاده است.این دستگاه دارای سوزنهای بسیار ریز با ضخامت 0.5 است که استفاده از آن باعث فعال سازی لایه بیرونی پوست شده و به کلاژن سازی بسیار کمک می کند اگر چه منافذ ایجاد شده توسط این دستگاه بسیار ریز هستند ولی به شیوه معجزه آسایی به جوانسازی پوست کمک می کند.این ابزار توانایی از بین بردن چین و چروک های روی پوست را دارد و همچنین به شادابی آن کمک می کند.

_ابتدا موضع را به صورت کامل با آب شستشو داده و خشک نمایید.

_سپس درما رولر را به صورت افقی،عمودی و مورب حرکت داده تا زمانی که اثر درما رولر را روی پوست خود مشاهده کنید.

_به این منظور که موضع کاملا قرمز شده و اثر فعالسازی لایه بیرونی را کاملا مشاهده کنید.

_جهت اثر بخشی سریع تر میتوان از کوکتل های مزوتراپی استفاده نمایید.

_پس از استفاده درما رولر را کاملا شستشو دهید و این عمل را هر هفته یکبار انجام دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درمارولر 540 سوزنه‌ی غلطکی دستی Dermaroller 0.5mm 540 Needles”

درمارولر 540 سوزنه‌ی غلطکی دستی Dermaroller 0.5mm 540 Needles
درمارولر 540 سوزنه‌ی غلطکی دستی Dermaroller 0.5mm 540 Needles

ناموجود