ست براش بی اچ 12 عددی BH Cosmetics Poolside Chic Brush Set

ست براش بی اچ 12 عددی BH Cosmetics Poolside Chic Brush Set

  •  دارای 12 براش کاربردی و 1عدد كيف bh
  • داراي 4 عدد براش پر و بزرگ
  • با کیفیت بسیار بالا
  • بسیار نرم و لطیف
  • قابل شستشو با عمر بسیار بالا
  • استفاده آسان و دقیق
  • پخش یکنواخت و متوازن مواد
  • مناسب برای همه قسمت‌های صورت
  • ضد حساسیت
  • ضد خشونت علیه حیوانات
شناسه محصول: bh دسته: ,

ناموجود

۹۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ست براش پولسايد چيك BH Cosmetics Poolside Chic Brush Set -12pieces دارای 12 براش کاربردی با کیفیت برای یک میکاپ کامل به همراه یک کیف زیبا می باشد. طراحی ست بی اچ جذاب و رنگ براش ها و کیف این ست بينظير است.

این ست هم برای میکاپ حرفه ای هم میکاپ شخصی قابل استفاده می باشد. موی این براش ها بسیار نرم و لطیف و مصنوعی و برای لوازم کرمی، مایع، پودری و … قابل استفاده اند. کیف این ست برای مسافرت نیز بسیار مناسب است.

برند

بی اچ کازمتیکس- BH Cosmetics

شعار محصولات بی اچ کازمتیکس (BH Cosmetics): "هر انسانی خاص و زیباست و البته ویژه. این یعنی هر کسی باید زیبایی خودشو خودش کنترل کنه تا شما رو تحت تأثیر قرار بده." این شعار جهانی اعضای برندیه که دائماً در حال انجام کارهای خلاقانه و جذاب است. این برند در لس ­آنجلس (شهر فرشته­ ها) در سال 2009 تأسیس شد و از همان ابتدای کار تمرکز اصلی خود را بر پایه­ ی کیفیت عالی و قیمت مناسب گذاشت. در سال 2009 و همزمان با شروع تولید محتوای ویدیویی توسط فرد سادوسکی که خودش هم صاحب یک شرکتی تبلیغاتی بود، محصولات بی اچ کازمتیکس (BH Cosmetics) فعالیت خود را شروع کرد. سابقه و تجربه عالی سادوسـکی در ساخـت ویدیوهای تبلیغـاتی باعـث شد تا این بـرند تبـدیل به بـرندی محبوب و پرطرفدار شود. شایان ذکر است که برند بی اچ کازمتیکس (BH Cosmetics)  یکی از شرکت هایی بود که تجربه بالاترین سرعت رشد و پیشرفت را داشته است. طبق گفته های مدیر این شرکت، تابحال بیش از 200,000 ویدئو از طریق این شرکت ساخته و منتشر شده که بازدید کلی این ویدئوها طی 4 سال گذشته رکورد 100 میلیون بازدید را برجای گذاشته است. همچنین محصولات آرایشی این برند طبق نظر متخصصان حوزه زیبایی، هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت، برتری خود را در رسانه های اجتماعی ثابت کرده است. همچنین خیلی از منتقدان و علاقه مندان در سرتاسر جهان، طبق نظرسنجی­ های صورت گرفته و بنا به آمارهای ثابت شده، این برند از لحاظ محبوبیت با برند ریشه­ دار و با اصالت MAC مقایسه می­ شود که مهر تأییدی بر کیفیت و بزرگی این شرکت است.  بسیاری از دنبال کننـدگان و مشتـریان این برند، میکاپ آرتیست هـایی هستنـد که وفاداری خـود را ثابت کرده اند. تولیدات و محصولات برند بی اچ کازمتیکس (BH Cosmetics) شامل رژلب های متنوع، سایه های چشم رنگارنگ و سایر محصولات آرایش چشم، برنزه کننده ها، رژگونه ها و وسایل جانبی دیگر است. کیفیت این محصولات می‌تواند باعث شود که از قیمت گزاف آن چشم پوشی کنید. قیمت محصولات آرایشی برند بی اچ کازمتیکس : استراتژی بازاریابی محصولات بی اچ کازمتیکس (BH Cosmetics) بسیار جذاب بود و برخلاف اکثر شرکت­های فعال در این حوضه که با بکارگیری افراد معروف و سلبریتی­ها در ویدئوهای تبلیغاتی خودشون می­خواستند بازاریابی کنند، شرکت بی اچ کازمتیکس (BH Cosmetics) تشکیل تیم اختصاصی خود را داده بود که فقط با محصولات این برند ویدئوهای تبلیغاتی خودشون رو تولید می­کردند. این کار بسیار مورد توجه علاقه مندان صنعت آرایش قرار گرفته و بود و روز به روز قوی­تر می­ شد. قیمت محصولات بی اچ کازمتیکس مناسب و کیفیت بالایی دارند. اعتقاد سادوسکی بر این بود که: اصلاً مهم نیست که ما چقدر رقیب داریم (البته که زیاد دارند)، مزیت محصولات این شرکت بر سایر رقبا، خلاقیت در خط تولید محصولات با تِم ­های گوناگون بود که آنها را متمایز می­کرد. مثلا رنگهای کالیفرنیا و پالتهای برزیل تشکیل داستان جدیدی کرده بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست براش بی اچ 12 عددی BH Cosmetics Poolside Chic Brush Set”

 

ست براش بی اچ 12 عددی BH Cosmetics Poolside Chic Brush Set
ست براش بی اچ 12 عددی BH Cosmetics Poolside Chic Brush Set

ناموجود