تونر پیکسی کلاریتی Pixi Clarity Tonic 100ml

تونر پیکسی کلاریتی Pixi Clarity Tonic 100ml

  • حاوی اسید های لایه ‌بردار، آنتی اکسیدان و پروبیوتیک
  • تمیز کننده‌ عمقی پوست و کوچک کننده منافذ
  • کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش
  • مناسب برای انواع پوست خصوصا پوست چرب و مستعد جوش
  • حاوی اسید های AHA و BHA و لایه ‌برداری ملایم پوست
  • اثرات ضد جوش و ضد آکنه
  • آبرسانی و رفع خشکی پوست (بدون احساس کشیدگی)
  • کمک به افزایش درخشندگی و شفافیت پوست
  • روشن کننده پوست و رفع لکه‌های تیره و قهوه‌ای
  • تونیک Clarity ضد منافذ Pixi فاقد الکل و پارابن است.
  • بدون آزمایش روی حیوانات (Cruelty free)
شناسه محصول: 2048 دسته: , ,

ناموجود

۸۴۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


معرفی تونیک Clarity ضد منافذ Pixi اصل

تونر کلاریتی (پاکسازی) پیکسی ترکیبی هوشمندانه از اسیدهای لایه بردار، آنتی اکسیدان‌ها و پروبیوتیک‌های متعادل کننده پوست است. به‌همین دلیل هم پاکسازی و لایه‌برداری ملایمی داشته و هم به کمک آنتی اکسیدان‌ها و باکتری‌های مفید از پوست محافظت می‌کند. با کمک این محصول، می‌توانید از شر تیرگی و کدرشدن پوست که حاصل سلول‌های مرده است یا منافذ مسدودشده دردسرساز که باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شوند، خلاص شوید.

این محصول فاقد الکل بوده و به همین دلیل باعث خشک یا حساس شدن پوست شما نخواهد شد. همچنین برای همه‌ی انواع پوست مناسب بوده و به شفاف و صاف شدن پوست صورت کمک می‌کند. پاکسازی موثر و لایه برداری منظم چیزی است که همه‌ی پوست‌ها به خصوص پوست‌های چرب برای تازه و شفاف دیده شدن به آن نیاز دارند. تونیک Clarity ضد منافذ Pixi محصولی است که هر دوی این عملکردها را در خود جا داده تا نیازی به استفاده از محصولات جداگانه نباشد.

به فرمول این تونر، مواد تسکین دهنده و آبرسان پوست هم اضافه شده تا از هرگونه تحریک جلوگیری شده و پوست آرام باشد. باکتری‌های پروبیوتیک برای پوست مفید هستند و سد طبیعی پوست را تقویت کرده و اسیدیته پوست را کاهش می‌دهند تا به حالت طبیعی برگردد. این محصول درخشش طبیعی، نرمی و لطافتی را که از پوست سالم قابل انتظار است، فراهم می‌کند.

در این تونر چه ترکیباتی وجود دارد؟

لیستی از ترکیبات مهم مورد استفاده در تولید تونر کلاریتی (پاکسازی) پیکسی و خواص آن‌ها را در ادامه ذکر می‌کنیم:

آب برگ آلوئه ورا: آلوئه‌ورا پوست را در حین لایه‌برداری، آبرسانی و آرام می‌کند.

اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک و اسید سالیسیلیک: این اسیدهای لایه بردار AHA و BHA سلول‌های مرده پوست، ناخالصی‌ها، باقیمانده مواد آرایشی و هرگونه چربی اضافی روی پوست را در خود حل کرده و پاک می‌کنند.

سدیم هیالورونات: فرمی از هیالورونیک اسید است که باعث خاصیت آبرسانی تونیک Clarity ضد منافذ Pixi می‌شود. بنابراین از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند.

باکتری‌های مفید پروبیوتیک: این باکتری‌ها که بطور طبیعی هم روی پوست رشد می‌کنند و ممکن است با شستشو از بین بروند، سد طبیعی پوست را تقویت می‌کنند تا محافظت از پوست دوچندان شود. همچنین اسیدیته (ph) پوست را به حالت نرمال برمی‌گردانند.

ریشه تربچه تخمیر و فیلترشده: یک نگهدارنده طبیعی و بی ضرر در تونر کلاریتی (پاکسازی) پیکسی (جایگزین پارابن) است که خواص ضد باکتری و ضد قارچی دارد. بنابراین خطری برای سلامتی نداشته و به پاکسازی و شفاف‌سازی صورت هم کمک می‌کند.

سایر ترکیبات:

عصاره گیاه آب قاشقی: این عصاره غنی از آنتی اکسیدان و اسیدآمینه‌ بوده و به درمان آکنه، اگزما و خشکی پوست، لکه‌های پوستی و جای زخم‌ها کمک می‌کند. همچنین در تسکین پوست، رفع عفونت‌های باکتریایی، آبرسانی و کاهش قرمزی پوست موثر است.

عصاره نیشکر: از عصاره این گیاه که حاوی اسید گلیکولیک است در تونر کلاریتی (پاکسازی) پیکسی استفاده شده که ضمن لایه برداری و حذف سلول‌های مرده، باعث ترمیم پوست و درمان آکنه می‌شود. همچنین حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که از پوست محافظت کرده و درخشش و جوانی را در آن حفظ می‌کنند.

عصاره پوست درخت بید: در پوست درخت بید فرم طبیعی سالیسیلیک اسید وجود دارد و به همین دلیل از آن استفاده شده است.

عصاره ریشه شیرین بیان: این عصاره دارای خواص بسیاری برای کنترل چربی پوست، مبارزه با آکنه، کاهش قرمزی و التهاب پوست، ضد باکتری و ضد قارچ، روشن کننده و ضد لک است. علاوه‌بر مبارزه با لکه‌های ناشی از جای جوش و هایپرپیگمنتیشن، عصاره خوبی نیز برای افزایش لطافت و انعطاف‌پذیری پوست است. بنابراین انتخابی عالی برای تونیک Clarity ضد منافذ Pixi بوده است تا اثرگذاری آن را بیشتر کند.

طرز استفاده

در برنامه مراقبت از پوست خود، روزی یک بار یا در مواقع لزوم، بعد از شستشوی صورت با شوینده مخصوص پوست، از این تونر استفاده کنید. چند قطره از آن را روی پد پنبه‌ای ریخته و روی پوست صورت و گردن بکشید. سپس از سایر محصولات روتین (بخصوص مرطوب کننده) استفاده کنید.

از آن‌جا که مواد لایه‌بردار معمولا پوست را نسبت به نور آفتاب حساس می‌کنند، حتما برای بیرون رفتن از منزل از ضد آفتاب با spf مناسب استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر پیکسی کلاریتی Pixi Clarity Tonic 100ml”

تونر پیکسی کلاریتی Pixi Clarity Tonic 100ml
تونر پیکسی کلاریتی Pixi Clarity Tonic 100ml

ناموجود