ماسک بدون سولفات موی فر کننده مائویی Maui Curl Quench + Coconut Oil Hair Mask 340gr

ماسک بدون سولفات موی فر کننده مائویی Maui Curl Quench + Coconut Oil Hair Mask 340gr

  • ترکیب بسیار قوی از روغن نارگیل غنی به همراه کره پاپایا و عصاره پومریا به جهت بازسازی موها.
  •  ماسک مو دو حالته ؛ همراه با آبکشی یا بدون آبکشی
  • حالت دهنده بسیار عالی موهای فر، ایجاد درخشندگی بسیار عالی
  • ضد وز، ضد گره خوردن و تقویت فرها
  • بدون سولفات و سایر مواد شیمیایی مضر
  • مناسب برای زخیم ترین موهای فر
  • کمک به جلوگیری از ریزش موها
  • نرم کننده و درخشان کننده مو
  • ترمیم موهای دوشاخه شده
  • مناسب برای موهای فر
  • فرمول ارگانیک و طبیعی
  • رفع وز موهای فر

ناموجود

۳۸۹.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ماسک بدون سولفات موی فر کننده مائویی Maui Curl Quench + Coconut Oil Hair Mask 340gr

ماسک ضدوز موهای فر مائوئی مویسچر حاوی روغن نارگیل Maui Moisture Coconut Oil محصولی ارگانیک و فوق العاده جهت موهای فری است که حالت خود را از دست داده اند. ماسک ضد وز موی مائوئی ضمن رفع وز مو، موهای دوشاخه شده را ترمیم میکند و موهای فر زیبا را تعریف می کند. ماسک موی فر مائوئی مویسچر بدون نیاز به آبکشی بوده و حاوی روغن نارگیل، آب آلوئه ورا به همراه کره پاپایا و عصاره گل پلومریا است که محصولی فوق العاده و بدون سولفات و مواد مضره را به ارمغان آورده است.

از این ماسک مو می‌توان به دو حالت استفاده کرد؛ همراه با آبکشی یا بدون آبکشی. در حالت اول، پس از استفاده از شامپو و نرم کننده مخصوص موی فر، آب اضافه‌ی موها را با فشار ملایم انگشتان روی ساقه آن‌ها بگیرید. یا بدون مالش، با قرار دادن موها بین دو لایه حوله و فشار دادن و برداشتن حوله آب اضافی مو را بگیرید.

این کار را تا جایی ادامه دهید که دیگر قطرات آب از انتهای ساقه مو چکه نکنند. سپس مقدار کمی از ماسک را در کف دست ریخته، دست‌ها را بهم بمالید تا گرم شود و سپس به آرامی روی ساقه موهای نمدار (بخصوص قسمت‌های انتهایی) ماساژ دهید.

از شانه دندانه درشت یا انگشت با ملایمت استفاده کنید تا گره موها باز شود، موها از هم جدا شوند و مایه‌ی ماسک به تمام قسمت‌های مو برسد. اجازه دهید ترکیبات این ماسک مغذی در گرمای محیط حمام و حضور بخار آب به تارهای مو نفوذ کند. گرما کمک می‌کند فلس‌ها یا پولک‌های سطحی فیبرهای مو باز شوند و ماسک بتواند رطوبت و مواد مغذی را به درون ساختار ساقه مو تزریق کند.

بعد از حدود 5 دقیقه مشاهده می‌کنید که حجم زیادی از ماسک جذب تارهای مو شده، پس موها را با آب سرد آبکشی کنید تا اضافه‌ی ماسک شسته شود و فلس‌های سطحی مو بسته شوند تا رطوبت درون مو بماند. اگر نمی‌خواهید موها را آبکشی کنید، مانند یک کرم مو و وقتی موها فقط کمی نمدار هستند، مقدار کمی از ماسک را روی آن‌ها ماساژ داده و صبر کنید تا جذب شود. هرگز محتوی ماسک مو را به ریشه مو نزنید.

از تماس محصول با چشم خودداری شود و درصورت هرگونه تماس تصادفی، بلافاصله چشم‌ها را بشویید. برای کسب بهترین نتیجه از تمام محصولات لاین میوه آگاوه مائویی در کنارهم استفاده کنید.

برند

مائوئی - Maui

معرفی برند مائوئی مویسچر Maui Moisture مائوئی موسچر برند آمریکایی تولیدکننده محصولات مراقبتی با استفاده از عصاره های طبیعی بدست آمده از جزیره مائوئی است. مائوئی جزیره ای گرمسیری و یکی از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا واقع در اقیانوس آرام است. محصولات مائوئی حاوی آلوئه ورا و آب نارگیل خالص هستند که تمامی عصاره های طبیعی از میوه های دستچین شده از دل طبیعت گرمسیری بدست می آیند. طیف محصولات ارگانیک مائوئی شامل شامپو، لوسیون، اسکراب، نرم کننده، ماسک مو و حالت دهنده می باشد. چشمان خود را ببندید به جزیره مائوئی در قلب اقیانوس آرام خوش آمدید.

1 دیدگاه برای ماسک بدون سولفات موی فر کننده مائویی Maui Curl Quench + Coconut Oil Hair Mask 340gr

  1. Diba

    خیلی ماسک خوبیه لطفا مدل انار و وانیلش هم شارژ کنید

دیدگاه خود را بنویسید

ماسک بدون سولفات موی فر کننده مائویی Maui Curl Quench + Coconut Oil Hair Mask 340gr
ماسک بدون سولفات موی فر کننده مائویی Maui Curl Quench + Coconut Oil Hair Mask 340gr

ناموجود