کرم پودر لورال مت کاور L’oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation

کرم پودر لورال مت کاور L’oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation

  • ایجاد پوشش مات ومخملی
  • مقاوم در برابر تعریق
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو
  • ماندگاری 24 ساعته
  • کنترل کننده چربی پوست
  • ساخت کشور فرانسه
  • حجم : 30 میل
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

۶۲۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


کرم پودر لورال مت کاور L’oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation

پوست در زیبایی چهره شما نقش مهم و مؤثری دارد از این رو رسیدگی و توجه کردن به پوست بسیار مهم می‌باشد. شما برای داشتن یک آرایش کامل و بی‌نقص به لوازم آرایش باکیفیت و مناسب با نوع پوست خود نیاز دارید. کرم پودر از جمله لوازم آرایشی است که نقش مهمی در آرایش پوست صورت ایفا می‌کند و زیر ساز مناسبی است. انواع مختلفی از کرم پودرها در بازار موجود می‌باشد. کرم پودر اورال تیوپی اصل مدل مت کاور INFALLIBLE 24H MATTE COVER یکی از کرم پودر های موجود در بازار است که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی بیشتر کرم پودر لورال می‌پردازیم.

کرم پودر لورال مدل 24 ساعته مت کاور مایع و مات است که ماندگاری بالا و 24 ساعته یکی از ویژگی های مهم این محصول می‌باشد. کرم پودر لورال تیوپی مدل INFALLIBLE 24H MATTE COVER دارای خاصیت ضد تعریق است و برای پوست‌های چرب مناسب بوده و چربی پوست را کنترل و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. محفظه نگهدارنده‌ی کرم پودر لورال تیوپی و پلاستیکی است. کرم پودر لورآل تیوپی با پوششی عالی از ایجاد ترک و ماسیدگی روی پوست جلوگیری می‌کند. پوشش و ماندگاری بالای کرم پودر لورال تیوپی مدل مت کاور از ویژگی های بارز این محصول می‌باشد.

کرم پودر لورال تیوپی مدل مت کاور با ایجاد پوششی مات و مخملی روی پوست و بدون ایجاد تعریق جلوه ی زیبایی به پوست شما می‌دهد. همانطور که در بالا اشاره شد کرم پودر لورال مدل 24 ساعته مت کاور مناسب پوست های چرب است و پوست را صاف و یکدست می‌کند. مشخصات کرم پودر تیوپی لورآل به صورت زیر است.

برند

لورال - Loreal

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy)، او- دو – سن (Hauts-de-seine)، قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است. 
برند لورال Loreal

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر لورال مت کاور L’oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation”

کرم پودر لورال مت کاور L'oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation
کرم پودر لورال مت کاور L’oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation
۶۲۰.۰۰۰ تومان Select options