تونر گلو گلیکولیک اسید پیکسی Pixi Glow Tonic Exfoliating

تونر گلو گلیکولیک اسید پیکسی Pixi Glow Tonic Exfoliating

  • دارای خاصیت پاکسازی و لایه برداری عمیق پوستی
  • آماده سازی پوست جهت استفاده از سرم‌ ها و کرم‌ ها
  • روشن کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوستی
  • ضد جوش و آکنه
  • جلوگیری از خشک شدن پوست
  • کاهش خطوط ریز پوستی و چین و چروک
  • فاقد الکل و پارابن
  • وگان
  • 250ml
  • شناسه محصول : 885190821006
شناسه محصول: 4315 دسته: , ,

موجود

۱.۱۶۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

تونر گلو گلیکولیک اسید پیکسی Pixi Glow Tonic Exfoliating 250ml

برند انگلیسی پیکسی تولید کننده تونرهای معروف و پرطرفدار اروپایی است. تونر گلو پیکسی محصولی عالی برای رفرش و تازه کردن پوست است که به عنوان تونر خارجی اصل مناسب برای انواع پوست، معرفی می‌شود. این محصول، تونیک محبوب خانم‌های بسیاری است که برای مبارزه با لک، جای جوش، جای زخم‌ها و شفاف کردن پوست نیاز به یک لایه‌بردار خوب دارند. همچنین در کنار حذف موثر سلول‌های مرده پوست، در پاکسازی عمقی پوست، متعادل‌سازی ph و آبرسانی پوست موفق عمل می‌کند.

برند پیکسی (Pixi) از جمله برندهای موفق اروپایی است که راه حل‌های زیادی برای مراقبت از پوست و رفع مشکلات مهم انواع پوست دارد. محصولات این برند انگلیسی علاوه‌بر مقرون بصرفه بودن نسبت به رقبای لوکس فرانسوی، کارایی و تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای دارند و به‌همین دلیل به محض عرضه در بازار، موجی از مریدان را به سمت خود جذب کردند. امروز، بیوتی بلاگرها، آرایشگران و میکاپ آرتیست‌ها و همه خانم‌های سخت‌گیری که به زیبایی و سلامتی پوست خود اهمیت می‌دهند، طرفداران محصولات پیکسی هستند.

تونر گلو پیکسی از یک مایع غلیظ شده برای تقویت و تمیزکردن موثر پوست تشکیل شده است. این محصول در درجه اول چربی، باقیمانده مواد آرایشی، سلول‌های مرده پوست و هرگونه ناخالصی را کاملا پاک می‌کند. پس برای پاک کردن منافذ پوست و پیشگیری از مسدود شدن منافذ که باعث ایجاد آکنه می‌شود، کاملا مناسب بوده و یک تونر ضد جوش و آکنه هم محسوب می‌شود.

این محصول یک لایه‌بردار خوب و ملایم هم هست. اسید گلیکولیک جزو خانواده آلفا هیدروکسی اسیدهاست که با غلظت 5% به این تونر اضافه شده است. لایه‌برداری پوست و حذف سلول‌های مرده باعث تبدیل شدن حالت کدر و تیره پوست به رنگی شفاف و درخشان می‌شود. این تونر می‌تواند پوست را آرام، مرطوب و درخشان کند.

تونر گلیکولیک اسید Pixi به یکنواخت کردن رنگ پوست نیز کمک می‌کند. برای اینکه پوستی زیبا، سالم و تازه داشته باشید، قرار دادن یک لایه‌بردار در روتین پوستی ضروری است. استفاده از یک تونر لایه‌بردار انتخاب خوبی است تا از لایه‌برداری خشن و بیش از حد جلوگیری شده و در کنار آن، پوست تغذیه شود. محصول حاضر به مبارزه با لک‌ها و بهبود بافت پوست کمک می‌کند، اما باعث خشک شدن یا کشیده شدن پوست نخواهد شد.

ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب شسته و خشک کنید. سپس چند قطره از این تونر را به وسیله یک پد پنبه ای روی پوست صورت و گردن خود به حالت ضربه ای بزنید. در صورت ماساژ محصولاتی که دارای خاصیت لایه برداری هستند پوست دچار قرمزی و التهاب میشود. استفاده از این تونر 1 تا 2 بار در ساعات میانی روز (عصرها) پیشنهاد میشود.

البته افرادی که پوست حساس تری دارند میتوانند 2 تا 3 بار در هفته از این محصول استفاده کنند. شستن صورت بعد از استفاده از تونر لازم نیست. اکنون پوست شما بهتر از هر زمان دیگری پذیرای محصولات روتین پوستی مانند کرم های مرطوب کننده و یا سرم های پوستی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر گلو گلیکولیک اسید پیکسی Pixi Glow Tonic Exfoliating”

تونر گلو گلیکولیک اسید پیکسی Pixi Glow Tonic Exfoliating
تونر گلو گلیکولیک اسید پیکسی Pixi Glow Tonic Exfoliating

موجود