ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا Bioaqua Avocado Sheet Mask

ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا Bioaqua Avocado Sheet Mask

  • برسانی فوق العاده قوی 
  • بهره گیری از تمامی خواص میوه ی شگفت انگیز آووکادو برای پوست
  • مرطوب کننده و روشن کننده ی پوست صورت
  • رفع چروک های ریز پوست و جوانسازی
  • شادابی و ترمیم پوست با ماسک ورقه ای آووکادو
  • برطرف کردن جای جوش ها و آکنه
  • تاثیر گذاری سریع و کیفیت بسیار عالی

ناموجود

۱۵.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا Bioaqua Avocado Sheet Mask فرمولاسیون ویژه و گیاهی این ماسک حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید و عصاره میوه شگفت انگیز و استوایی آووکادو می باشد.

هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی و ترکیب شیمیایی آلی است که در ماتریکس خارجی سلول و بافت‌ های بدن از جمله پوست، استخوان‌ها، چشم و غضروف وجود دارد. این ماده، زمینه‌‌ ساز بافت همبند پوست است و قوی ‌ترین ماده جذب‌ کننده ی رطوبت و مغذی برای پوست محسوب می شود که در بهبود زخم نیز نقش موثری دارد. هیالورونیک اسید در پوست صورت نیز وجود دارد و باعث حفظ آب در لایه فوقانی اپیدرم می شود. این مساله در نهایت منجر به حفظ استحکام، شادابی، سفتی، طراوت و شفافیت پوست شما می شود.

میوه ی استوایی آووکادو یکی از شگفت انگیزترین میوه های استوایی است که خواص منحصر به فردی برای شادابی و لطیف کردن پوست دارد. با مصرف این میوه مقوی و پرخاصیت، چه به عنوان میوه، چه درون سالاد و غذا و چه به صورت ماسک بر روی صورت تان از خواص معجزه آسای آووکادو بی بهره نخواهید ماند.

آووکادو غنی از بیوتین است. بیوتین در واقع همان ویتامین B7 است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و از خاصیت مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است. آووکادو نیز با دارا بودن این ویتامین، از خواص شگفت انگیز رطوبت رسانی آن بی نصیب نیست.

ویتامین های K و A موجود در این میوه به عنوان آنتی اکسیدانی قوی عمل کرده و برای پوست هایی که دچار آفتاب سوختگی شده اند خاصیت درمانی بی نظیری دارد.

آووکادو میوه ای کرم دار، روغنی و پر ویتامین بوده که در آب و هوای گرم رشد می کند. آووکادو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و باعث سلامت سیستم عصبی می شوند. تاثیر این میوه ی مقوی و پرخاصیت را به وضوح و پس از چند بار استفاده از ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا می توان به چشم مشاهده کرد.

استفاده ازاین ماسک به آسانی هرچه تمام تر ممکن است. کافیست پوست خود را از قبل تمیز و خشک کنید و یک عدد از ماسک صورت را بر روی محل مورد نظر بگذارید و کمی آنجا را ماساژ دهید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آرام بمانید تا جذب مواد آن به حداکثر برسد و سپس آن را بردارید. در انتها نیز چند ضربه ی آرام به پوست خود بزنید تا فرایند جذب کامل شود. اگر مایلید می توانید صورت خود را با آب نسبتا گرم شستشو دهید. این عمل را ۲ الی ۳ مرتبه در هفته تکرار کنید و شاهد تاثیر شگفت انگیز آن بر سلامت پوست خود باشید.

برند

بیوآکوا - BIOAQUA

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا Bioaqua Avocado Sheet Mask”

ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا Bioaqua Avocado Sheet Mask
ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا Bioaqua Avocado Sheet Mask

ناموجود