ماسک ورقه ای آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز images Hyaluronic Acid Mask

ماسک ورقه ای آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز images Hyaluronic Acid Mask

  • آبرسانی فوق العاده عالی لایه های مختلف پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی
  • درمان خشکی و بی آبی پوست
  • بهبود خطوط و چین و چروک ریز
  • متعادل سازی چربی و PH پوست
  • تغذیه و تأمین مواد مورد نیاز پوست
  • روشن و شفاف کننده رنگ پوست
  • 25gr

ناموجود

۱۵.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ماسک ورقه ای آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز images Hyaluronic Acid Mask  مختص پوست های خشک و کم آب می باشد البته این بدان معنی نیست که سایر پوست ها نمی توانند از آن استفاده کنند! برند فارم ارستی اکثر ماسک های ورقه ای خود را به گونه ای طراحی کرده است که با انواع پوست سازگاری دارند. برای تسکین و آرامش بخشیدن به پوست قطعا نیاز به یک ماسک ورقه ای متناسب با نوع پوست خود دارید که علاوه بر رفع مشکلات پوستی نیازهای پوست را به بهترین شکل تامین کند.
به جرات می توان گفت که ماسک ورقه ای صورت سوپر آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز از بهترین و با کیفیت ترین ماسک هایی است تاثیرات جادویی این ماسک این است که پوست را مرطوب و تمامی سموم و آلودگی، گرد و غبار را از منافذ پوست بیرون میکشد و از پایین ترین لایه تا سطح پوست را بیشتر از حد نیاز پوست مرطوب می کند. جالب ترین موردی که می توان در مورد ماسک ورقه ای سوپر آبرسان به آن اشاره داشت کف کردن حین قرار دادن ماسک روی پوست می باشد که در مدت زمان استفاده شاهد کف لطیفی خواهید بود که مانع از دست دادن رطوبت می شود و به دلیل وجود هیالورونیک اسید در این ماسک موجب جذب آب با بالاترین درصد ممکن می شود.

مراقبت از پوست با ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز 
مرطوب شدن پوست می تواند در کاهش خطوط ریز، لک های پوستی، کاهش خشکی پوست، درمان حساسیت های پوستی و بهبود بافت پوست موثر باشد. هیالورونیک اسید یکی از معجزات اصلی در دنیای زیبایی می باشد که وجود آن در هر محصولی به معنای جوانسازی و شادابی قطعی پوست می باشد.

این ماده به قدری حائز اهمیت است که به خودی خود می تواند در برطرف کردن نیازهای پوستی موثر باشد. این ماسک را در هر زمان و مکانی به راحتی می توانید بعد از مزوتراپی یا فشیال استفاده و یا این که بعد از شستن صورت روزانه از آن استفاده کنید. اگر حس می کنید که تولید کلاژن و یا سلول های بازسازی پوست شما روند کندی دارند و پوستتان تیره شده است بهتر است برای یکبار هم که شده این ماسک را استفاده کنید تا شاهد تغییرات اساسی آن روی پوست خود باشید. تاثیر هیالورونیک اسید بر روی پوست چیست؟
آبرسانی فوق العاده پوست
درمان سیاهی و پف دور چشم
بهبود سریع زخم و عارضه های پوستی
صاف و یکدست شدن بافت پوست
تسکین خشکی چشم
تقویت کلاژن سازی و الاستین

روش استفاده:
قبل از این که از ماسک استفاده کنید به این نکته توجه کنید که برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است پوست خود را بشویید. برخی بر این باورند به دلیل استفاده از بهترین ماسک های دیگر نیازی به شستن نیست و این یک باور کاملا غلط است زیرا نشستن پوست می تواند یکی از علل محکم آلرژی و تحریکات پوستی باشد. بعد از این که پوست را شستید ماسک را روی پوست قرار دهید و مواد موجود در بسته بندی را روی ماسک و صورت خود بریزید و آن را به تمام قسمت های صورت بزنید و مثل همیشه 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا تاثیرات مثبتی که انتظارش را دارید ببینید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز images Hyaluronic Acid Mask”

ماسک ورقه ای آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز images Hyaluronic Acid Mask
ماسک ورقه ای آبرسان هیالورونیک اسید ایمیجز images Hyaluronic Acid Mask

ناموجود