سرم ضد چروک و ضد پیری لورآل Loreal Revitalift Laser X3 Serum

سرم ضد چروک و ضد پیری لورآل Loreal Revitalift Laser X3 Serum

  •  بازسازی لایه های عمیق پوست
  • کاهش چین و چروک های شدید صورت
  • مناسب برای سنین بالای 40 سال
  • کاهش چروک و افتادگی چشم خط خنده پیشانی
  • حاوی هیالورونیک اسید و Pro_Xylane
  • جایگزین ارزان و مؤثر لیزر جهت رفع چروک های عمیق
  • یکدست و یکنواخت شدن رنگ پوست
  • مناسب استفاده سنین 40 سال به بالا
  • ترمیم و بازسازی کننده پوست
  • بهترین منبع سرامید
  • سفت کننده پوست
  • 30ml

موجود

۱.۰۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

سرم ضد چروک و ضد پیری لورآل Loreal Revitalift Laser X3 Serum

پیری و فرسودگی پوست، فرآیندی طبیعی است که از دهه سوم زندگی آغاز می شود و باعث می‌شود به تدریج ساختار پوست انسان به صورت وسیع دچار تغییراتی شود و استحکام خود را از دست بدهد. با توجه به اینکه مراقبت از پوست صورت اهمیت زیادی دارد، چین و چروک و افتادگی پوست صورت می تواند تاثیرات منفی برای زیبایی پوست به همراه داشته باشد. به خاطر همین مراقبت و حافظت ار پوست با محصولات ضد چروک و سفت کننده مخصوص یکی از راه هایی است که می‌تواند به داشتن ظاهری جوان، شاداب و زیبا کمک کند.
سرم ضد چروک و ضد پیری مدل REVITALIFT LAZER X3 لورآل حجم بسیار کمی دارد زیرا تنها سه قطره از این سرم در هر بار استفاده مصرف می‌شود برای این که  این سرم را به خوبی مصرف کنید قبل از استفاده کرم‌های رویتالیفت لیزر آن را روی صورت بمالید. سرامید مهم‌ترین ماده سازنده سرم مناسب چروک های سطحی صورت Revitalift Laser لورال  است که شاید اولین ماده‌ هم باشد که  در دوران قبل از 40 سالگی شما از دست رفته  باشد. با استفاده ازاین سرم عملا یکی از بهترین منابع سرامید را  به پوست خود هدیه داده‌اید این ماده به راحتی چروک‌های پوستی ریز را از روی پوست شما محو می کند و تنها 4 هفته زمان لازم است پوست شما از شر  این چروک ها با سرم ضد چروک و ضد پیری مدل REVITALIFT LAZER X3 لورآل خلاص شود.این یک محصول فوق العاده پیشرفته برای جلوگیری و کاهش چین و چروک صورت است؛ بافت و سطح پوست را صاف نموده و با سفت کردن پوست از شل شدن و افتادگی آن پیشگیری خواهد کرد. با فرمول حاوی مواد فعال جهت مقابله با علائم پیری محصولی ایده آل است و به بازسازی و ترمیم پوست کمک شایانی می کند. فرمولاسیون این محصول با هیالورونیک اسید و ترکیبات ضد پیری قوی Pro_Xylane غنی شده است که علاوه بر اینکه لطافت و شادابی را به پوست باز می گرداند؛ باعث جوان شدن پوست نیز می گردد.

هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات این سرم صورت خود مزیتی مهم به شمار می آید؛ چرا که این ماده با خواص آبرسانی خود و حفظ رطوبت طبیعی پوست، باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود و پوست را صاف تر و نرم تر می کند. علاوه بر این وجود ماده Pro_Xylane که خاصیت ترمیم و بازسازی سریع دارد؛ باعث کاهش ظاهر چین و چروک پوست می شود.

برند

لورال - Loreal

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy)، او- دو – سن (Hauts-de-seine)، قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است. 
برند لورال Loreal

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد چروک و ضد پیری لورآل Loreal Revitalift Laser X3 Serum”

سرم ضد چروک و ضد پیری لورآل Loreal Revitalift Laser X3 Serum
سرم ضد چروک و ضد پیری لورآل Loreal Revitalift Laser X3 Serum

موجود