سایه گلیتر پودری نیکس NYX Metallic Glitter MGLI01 Dubai Bronze

سایه گلیتر پودری نیکس NYX Metallic Glitter MGLI01 Dubai Bronze

  • داراي اكليل هاي درشت
  • رنگ  MGLI01 Dubai Bronze
  • آرایشیِ اکلیلی برای چشم و لب و صورت و بدن و …
  • قابل استفاده همراه با چسب گلیتر نیکس
  • مناسب برای جشن ها
  • با فرمولاسیون کاملا گیاهی
  • ضد خشونت علیه حیوانات
  • با رنگدانه های بسیار زیاد
  • دارای رنگ بسیار زیبا و جذاب
  • پوشانندگی بسیار بالا
شناسه محصول: 1577 دسته: , , ,

موجود

۳۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

گلیتر نیکس به چشمان شما درخشش می بخشد و می تواند به چشم ها و بدنتان جلوه ای ستاره مانند ببخشد. این سایه در رنگ های مختلفی که از قرمز تا سایه ای بنفش و چندرنگ، قهوه ای برنزه و همینطور زرد طلایی متنوع است، موجود می باشد. مقاومت کردن در برابر سایه چشم گلیتر نیکس کار بسیار دشواری خواد بود چرا که همه رنگ های این سایه جذاب و زیبا بوده و با انعکاس نور فوق العاده ای که دارند،

واقعا چهره و بدنتان را درخشان و براق می کنند. بعلاوه رنگدانه های موجود در سایه اکلیلی گلیتر نیکس بسیار زیاد بوده و رنگ بسیار جذابی روی پوست ایجاد می کنند. این سایه ها برای همه افراد و همه موقعیت ها مناسب خواهند بود و فقط کافی است انتخاب کنید به چه میزان از درخشش نیاز خواهید داشت، اگر به مراسم جشن یا فستیوالی می روید که نیاز به آرایش ویژه ای هست، می توانید از مقدار بیشتری گلیتر نیکس استفاده کرده و به چشمانتان جلوه ای فوق العاده ببخشید، اما اگر می خواهید برای رفتن به دفتر کارتان آماده شوید و یا قصد رفتن به مکانی را دارید که نباید آرایشتان غلیظ باشد، مقدار کمی از سایه می تواند هم زیبایی چشمان و بدنتان را دوچندان کند و هم به چهره تان رنگ و لعاب ببخشد.

سایه گلیتر نیکس با فرمولاسیون کاملا گیاهی خود محصولی مناسب برای آن دسته از افرادی است که وگان هستند.  در تولید سایه گلیتری نیکس به هیچ عنوان از مشتقات حیوانی استفاده نشده و کاملا ضد خشونت علیه حیوانات می باشند.

اما در استفاده از این محصول نکته قابل توجهی وجود دارد که حتما باید به آن دقت کرد. از آنجا که این سایه ها که در رنگ های متنوعی هم موجود هستند، سایه هایی اکلیلی به شمار می روند، هنگام مصرف از آنها حتما باید از نوعی چسب مخصوص آرایش استفاده کرد. اما نیکس به این موضوع هم فکر کرده و پرایمر گلیتر نیکس را تولید و همراه این محصول عرضه می دارد، بنابراین اگر می خواهید ماندگاری سایه نیکس بیشتر باشد حتما از چسب گلیتر نیکس استفاده کنید.

برند

نیکس - NYX

برند نیکس NYX

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایه گلیتر پودری نیکس NYX Metallic Glitter MGLI01 Dubai Bronze”

سایه گلیتر پودری نیکس NYX Metallic Glitter MGLI01 Dubai Bronze
سایه گلیتر پودری نیکس NYX Metallic Glitter MGLI01 Dubai Bronze

موجود