اسپری حالت دهنده مو تافت Taft Power Hair Lacquer 5

اسپری حالت دهنده مو تافت Taft Power Hair Lacquer 5

  • درجه نگهدارندگی 5
  • جلوگیری از خشک شدن موها
  • جلوگیری از ایجاد سنگینی روی مو
  • نگهدارنگی 72 ساعته
شناسه محصول: 1398 دسته: , ,

موجود

۳۱۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

اسپری حالت دهنده ی تافت مشکی ScLacquerhwarzkopf Taft Power Hair بسیار قوی است.مناسب برای هر نوع مدل مویی میباشد.تافت مشکی ScLacquerhwarzkopf Taft Power Hair می تواند موهای کم حالت شما را حالت دهد.با استفاده ی روزانه از ان می توانید به مدل موی مورد علاقه ی خود دست بیابید.

یک بار در روز با استفاده از تافت مشکیScLacquerhwarzkopf Taft Power Hair می توانید با خیالی راحت و موهای اراسته در مهمانی ها شرکت کنید.موهایتان را به هر مدلی که میخواهید در بیاورید.بدون نگرانی از نرم بودن موهایتان.حالت دهنده ی 72ساعته.

نقد و بررسی محصول
اسپری حالت دهنده و نگهدارنده ی ScLacquerhwarzkopf Taft Power Hair حداکثر 3 روز می تواند حالت موهایتان را حفظ کند.این ویژگی میتواند در صرف جویی زمان وهزینه ارایشگاه به شما مصرف کننده ی عزیز کمک کند.جلوگیری از خشک شدن موها.محافظت از موها در برابر اشعه ی ماورابنفش و الودگی هوای محیط.

پرطوبت موها را نگه می دارد و نتیجه ی مطلوب را به شما می دهد.هر زمان و هر مکان می توانید از اسپری حالت دهنده ی مشکی پاور هایر استفاده کنید.ارایشگران حرفه ای عاشق کار کردن با اسپری حالت دهنده و نگهدارنده ی ScLacquerhwarzkopf Taft Power Hair هستند.

قابلیت شستشوی سریع را دارد و میتوان به راحتی ان را از روی موهایتان پاک کرد.موهایتان را به مدل جدیدی در بیاورید و دوباره از اسپری استفاده کنید.
روش استفاده:موهای تمیز را به مدل دلخواه در بیاورید.سپس از فاصله ی 30 سانتی متری اسپری را روی قسمتهای مورد نظر اسپری کنید.منتظر شوید تا اسپری خشک شود و حالت مو را حفظ کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری حالت دهنده مو تافت Taft Power Hair Lacquer 5”

اسپری حالت دهنده مو تافت Taft Power Hair Lacquer 5
اسپری حالت دهنده مو تافت Taft Power Hair Lacquer 5

موجود