سایه آناستازیا سافت گلام Anastasia Soft Glam Eyeshadow

سایه آناستازیا سافت گلام Anastasia Soft Glam Eyeshadow

  • رنگ بندی متنوع (۷ رنگ مات و ۷ رنگ شاین)
  • پالت سایه آناستازیا سافت گلام
  • دارای یک براش دوطرفه و یک آینه بزرگ
  • دارای پیگمنت و رنگدانه‌های بسیار زیاد
  • قابلیت ترکیب بسیار بالای سایه‌ها
  • حاوی رنگ‌های گرم و سرد متنوع
  • قابل حمل و نقل و مناسب سفر
  • حاوی 14 رنگ سایه متفاوت
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • پیگمنت رنگ بالا
  • ترکیب رنگ ها جهت تولید رنگ های منحصر به فرد
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • فاقد پارابن‌ ها، سولفات‌ ها و فتالات‌ ها
  • دارای برس دو کاره
  • آینه با اندازه مناسب
  • فاقد تست حیوانی
  • مناسب همه نوع پوستی
شناسه محصول: 3388 دسته: , ,

موجود

۲.۶۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

پالت سایه آناستازیا سافت گلام پالتی همه کاره و مناسب آرایش روزانه و شبانه است. این پالت حاوی 14 رنگ سایه متفاوت است که در آن سایه‌های براق و مات متعددی دیده می‌شود. رنگ‌های پالت سایه anastasia همگی پیگمنت و رنگدانه‌های بسیار زیادی دارند، بنابراین در طول روز روی پوستتان مانده و به راحتی از جای خود تکان نمی‌خورkد. فرمولاسیون سایه‌های این پالت به نحوی است که قابلیت ترکیب بالایی دارند، بنابراین به شما این امکان را می‌دهند که سایه‌ها را به خوبی با هم ترکیب کرده و درنهایت جلوه‌ای خنثی و چشم‌نواز به چشمانتان بدهید.

پالت سایه anastasia حاوی 9 رنگ مات و 5 رنگ براق است که با براش دوطرفه و آینه بزرگی که در آن وجود دارد، برای سفر و حمل و نقل گزینه بسیار مناسبی است. این پالت حاوی رنگ‌های گرم و سرد متنوعی است که امکان‌های متعددی برای آرایش مهیا می‌کند. پالت  سایه چشم آناستازیا ضدخشونت علیه حیوانات است.

البته میزان براقیت در رنگ‌های متالیک و براق این پالت از سایه‌های براق دیگر پالت‌های این برند کمی ضعیف‌تر است و سایه‌ها خیلی کرمی و متراکم نیستند. اگر علاقه زیادی به سایه‌های خنثی دارید، پالت سایه چشم آناستازیا سافت گلام برای شما ساخته شده است. اکثر رنگ‌های آن هم تن رنگی زرد و صورتی دارند. فرمولاسیون سایه‌های این پالت شبیه به سایه‌های پالت مدرن رنسانس است. استفاده از سایه‌های پالت سایه چشم آناستازیا بسیار آسان بوده و به خوبی روی پوست باقی می‌مانند.

Tempera : رنگ هلویی روشن با ته رنگ زرد و گرم و پایان ساتنی. این رنگ سایه رنگدانه‌های بسیار زیادی داشته و بافتی نرم و پودری دارد که حتی زمانی که کاملا ترکیب می‌شود نیز پوشانندگی بسیار بالایی دارد. این رنگ شبیه یکی از سایه‌های پالت مدرن رنسانس است، تنها تفاوتی که دارد این است که کمی گرم‌تر است. ماندگاری و دوام آن نیز بسیار بالاست و بدون پرایمر حدود هشت ساعت روی پوست می‌ماند.

Glistening : رنگ طلایی ملایم با تن رنگی نارنحی و ته رنگ گرم و پایان یخی. پوشانندگی این سایه بسیار بالاست و البته بهتر است برای استفاده از آن از یک براش مرطوب استفاده شود. بافت آن هم خشک است که در نتیجه جلوه صاف و یکدستی به پوست می‌دهد. ماندگاری آن به نسبت سایر سایه‌های پالت سایه چشم آناستازیا ماندگاری کمتری داشته و حدود هفت ساعت و نیم روی پوست می‌ماند.

Orange Soda : رنگ نارنجی روشن و براق با ته رنگ زرد و گرم و پایان مات. این سایه بسیار پررنگ بوده و روی پلک جلوه صاف و یکدستی ایجاد می‌کند. بافت آن کمی پودری است اما استفاده از آن بسیار آسان است. دوام و ماندگاری آن هم روی پوست حدود هشت ساعت (بدون استفاده از پرایمر) است.

Rose Pink : صورتی مسی تقریبا تیره با ته رنگ گرم و پایان متالیک و براق. بافت این سایه پودری و بسیار ریز است، بنابراین برای اینکه بهتر روی سطح پوست قرار گیرد باید به کمک نوک انگشت، یک براش سرصاف یا براش مرطوب کمی فشرده شده شود. میزان رنگدانه‌های آن خیلی زیاد نیست و برای پررنگ‌تر کردن و افزایش جلوه آن بهتر است از یک پرایمر یا براش مرطوب استفاده شود. ماندگاری آن بدون کمک پرایمرها حدود هشت ساعت است.

Sultry : رنگ مسی برنزی تقریبا تیره با ته رنگ گرم و پایان متالیک. بافت این رنگ خشک و نرم است و اگر روی پوست فشرده نشود خیلی زود از روی پوست محو می‌شود. اگر می‌خواهید استفاده از آن آسان‌تر باشد باید از نوک انگشتان یا یک براش مرطوب استفاده شود. در صورت استفاده صحیح حدود هشت ساعت و نیم روی پوست دوام خواهد داشت.

Bronze : رنگ سایه طلایی مسی براق با ته رنگ گرم و پایان براق و متالیک. میزان رنگدانه‌های آن خیلی زیاد است اما برای مصرف آن بهتر است از یک براش مرطوب یا یک پرایمر استفاده کرد. بافت آن کمی خشک و پودری است که روی جعبه پالت کمی پخش می‌شود. اگر به شکلی که گفته شد استفاده شود، حدود هشت ساعت روی پوست دوام خواهد داشت.

Mulberry : رنگ قرمز گوجه‌ای با ته رنگ گرم و پایان مات. بافت آن مخملی و متراکم است اما داخل محفظه خیلی فشرده نیست با این حال قابلیت ترکیب بسیار بالایی دارد و سطح صاف و یکدستی روی پوست ایجاد می‌کند. دوام آن نیز روی پوست حدود هشت ساعت و نیم است.

Dusty Rose : رنگ بنفش صورتی ملایم با ته رنگ گرم و پایان مات. میزان رنگدانه‌های این رنگ فوق‌العاده زیاد است. تنها با یک لایه از این سایه می‌توان کل س   سطح پوست را پوشش داده و پوستی صاف و یکدست را تجربه کرد. حتی بدون استفاده از پرایمر هم این سایه حدود هفت و نیم ساعت دوام دارد.

Fairy : رنگ طلایی روشن و براق با ته رنگ گرم و زرد و پایان متالیک. میزان رنگدانه‎‌های آن زیاد است اما بهتر است قبل از زدن آن روی پوست از پرایمر استفاده شود و یا برای زدن آن روی پوست از یک براش مرطوب کمک بگیرید. این سایه جلوه‌ای ابریشمی و صاف و یکدست به پوست می‌دهد و حالت پودری ندارد. بعلاوه حدود 8 ساعت روی پوست دوام خواهد داشت.

Burnt Orange : رنگ نارنجی تقریبا تیره با ته رنگ زرد و گرم با پایانی مات. تنها با یک لایه از این سایه می‌توانید پوشش کاملی به پوست داد . انسجام بسیار بالایی داشته و با بافت نرم و مخملین خود (پودری نیست) قابلیت ترکیب بالایی نیز دارد. این رنگ سایه حدود هشت ساعت روی پوست دوام خواهد داشت.

Sienna : قهوه‌ای مایل به قرمز تقریبا تیره با ته رنگ گرم و پایان مات. این رنگ سایه رنگدانه‌های بسیار زیادی دارد و جلوه یکدستی به پوست می‌دهد. بافت بسیار نرمی داشته اما هنگام استفاده به خوبی ترکیب می‌شود. این رنگ سایه بدون استفاده از پرایمر حدود هشت ساعت و نیم روی پوست دوام خواهد داشت.

Rustic : رنگ قهوه‌ای تقریبا تیره با ته رنگ گرم و زرد و پایان مات. میزان رنگدانه‌های این رنگ سایه بسیار زیاد است و بافت صاف و مخملین آن باعث می‌شود که نحوه استفاده از آن آسان باشد. دوام و ماندگاری بالایی نیز دارد و حدود هشت و نیم ساعت بدون وجود پرایمر روی پوست می‌ماند.

Cyprus Umber : رنگ قهوه‌ای تیره با ته رنگ گرم و پایان مات. میزان پیگمنتی که در این رنگ دیده می‌شود فوق‌اللعاده زیاد است و بافت نرم و ابریشمی آن باعث می‌شود که جلوه‌ای پودری داشته باشد. با این حال به خوبی ترکیب شده و تا هشت ساعت هم روی پوست دوام خواهد داشت. رنگ مشابه آن در پالت مدرن رنسانس کمی سردتر از این رنگ است.

Noir : این سایه به رنگ مشکی تیره با ته رنگ خنثی و پایان مات است. تنها با یک لایه از این سایه می‌توان پوشش خیلی خوبی به پوست داد و با قابلیت ترکیب بالایی که دارد می‌توان سطح صاف و یکدستی که روی پوست ایجاد می‌کند را به خوبی مشاهده کرد. بافت این رنگ سایه کمی خشک‌تر و ظریف‌تر از سایه‌های دیگر است با این حال اگر به درستی روی پوست زده شود تا هشت ساعت بدون وجود پرایمر روی پوست دوام آورده و محو نمی‌شود.

برند

آناستازیا - Anastasia Beverly Hills

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایه آناستازیا سافت گلام Anastasia Soft Glam Eyeshadow”

سایه آناستازیا سافت گلام Anastasia Soft Glam Eyeshadow
سایه آناستازیا سافت گلام Anastasia Soft Glam Eyeshadow

موجود