پاک کننده 100 میل بایودرما سبیوم Bioderma Sebium H2O Cleansing Solution

پاک کننده 100 میل بایودرما سبیوم Bioderma Sebium H2O Cleansing Solution

  • حاوی عوامل ضد عفونی کننده و برطرف کننده براقی پوست
  • مناسب برای پوست های مختلط تا چرب و مستعد جوش آکنه
  • پاک کننده عمق اپیدرم و تنظیم ترشح سبوم پوست
  • کاهش جوش و کنترل چربی اضافی پوست
  • بدون نیاز به آب کشی
  • پاک کننده آرایش صورت
  • فاقد الکل و مواد صابونی
  • آنتی باکتریال
  • 100 ميل

ناموجود

۲۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


میسلار پاک کننده بایودرما سبیوم Bioderma Sebium H2O Cleansing Solution 
این محصول یک پاک کننده مناسب برای پوست های مختلط تا چرب و مستعد آکنه می باشد. سبیوم محلول H2O بایودرما  100میلی بدون ایجاد کوچکترین خشکی و یا احساس کشیدگی، تمام آلودگی ها را از سطح پوست پاک می کند و ترشح سبوم را به حالت طبیعی باز می گرداند. همچنین این محصول  ترشح چربی پوست را تنظیم می کند و از ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد. همچنین کاملا مناسب افرادیست که در اثر جراحی بینی، در ناحیه پیشانی، بینی و چانه دارای پوستی چرب و براق هستند. سبیوم محلول H2O بایودرما غیر کومدون زا می باشد و حاوی عوامل ضد عفونی کننده ای است که عمق اپیدرم پوست را پاک می کند و تحمل پذیری پوست را تضمین خواهد کرد.

✓ مناسب برای پوست های مختلط تا چرب و مستعد آکنه
✓ پاک کننده عمق اپیدرم و تنظیم ترشح سبوم پوست
✓ سبیوم H2O تحمل پذیری پوست و دور چشم راتضمین می کند
✓ غیر کومدون زا

روش استفاده :
برای استفاده از این محلول پد پاک کننده آرایش را به سبیوم H2O آغشته کنید و صورتتان را به آرامی با آن پاک کنید. استفاده از این محلول نیازی به آب کشی ندارد.

برند

بایودرما - Bioderma

بایودرما یک برند نائوس است. زیست‌شناسی محیطی در قلب رویکرد نائوس برای حفظ بهتر اکوسیستم پوست و تقویت مکانیسم‌های طبیعی آن! بجای درمان بیش‌ازحد پوست باید به آن آموخت که چگونه بخوبی عمل کند… با نشأت از این ایده، برندهای بایودرما، انستیتو استادرم و اتات پور بوجود آمدند. رسالت هر یک از این برندها در گسترش برند نائوس نقش دارد. نائوس، یک شرکت هدف‌محور است که با الهام از یک دنیای ایده‌آل انسانی ساخته شده است. روشی برای نگاه کردن به جهان، میل دائمی برای زیر سوال بردن و به چالش کشیدن وضعیت کنونی برای ساختن آینده‌ای که هرگز هدف نهایی خود را فراموش نخواهد کرد: بشریت. امروزه نائوس در ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و همچنان بشدت مستقل است؛ آرزوی نائوس آن است که بخاطر ارزش جهانی و اصالت رویکردش به یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی تبدیل شود. نائوس برای دستیابی به این هدف، حوزه فعالیتش را از مراقبت از پوست به مراقبت شخصی (سلامت، زیبایی، تندرستی) گسترش خواهد داد. سایت این کمپانی: www.naos.com ۲. فلسفه بایودرما بیولوژی و درماتولوژی بایودرما، آزمایشگاه پوست‌شناسی بایودرما که از دهه ۱۹۷۰ پیشگام است، با قرار دادن بیولوژی در خدمت درماتولوژی، به تخصص بی‌نظیری دست یافته است. این رویکرد علمی اصلی، در وهله اول بر دانش پوست و مکانیسم‌های بیولوژیکی آن متکی است تا محصولاتی را با الهام گرفتن مستقیم از آنها تولید کند. مدل بایودرما یک مدل واحد: پوست سالم تمام تحقیقات بایودرما حول مطالعه پوست سالم و سلول‌ها و عدم تعادل‌های آن می‌چرخد. پوست به زبان خودش صحبت می‌کند و بایودرما بصورت خستگی‌ناپذیر بدنبال درک آن است. پوست در معرض تغییرات و استرس‌های محیطی قرار دارد. بنابراین ممکن است بیماری‌ها، درمان‌های دارویی، پیری و بسیاری از عوامل دیگر بر تعادل آن تأثیر بگذارند و باعث عملکرد نامطلوب آن شوند. رویکرد بایودرما شامل فعال کردن مجدد منابع طبیعی پوست برای کمک به مقاوم نمودن آن و بازیابی عملکردهای نرمال آن است؛ همان عملکردهایی که در پوست سالم وجود دارند. مفهوم بایودرما یک مفهوم منحصربفرد، تقلید بیولوژیکی محصولات بایودرما با احترام کامل به پوست، مکانیسم‌های بیولوژیکی طبیعی آن را از طریق ترکیبات خود و نحوه فعالیت آنها کپی (تقلید) می‌کنند. بایودرما برای تهیه این محصولات، خالص‌ترین ترکیبات فعال را انتخاب کرده و برای تحمل بهتر از مولکول‌هایی استفاده می‌کند که بطور طبیعی در پوست وجود دارند. بسته به نواقص پوست، محصولات بایودرما باعث حفظ، فعالسازی یا ترمیم فرایندهای طبیعی پوست می‌شوند. رسالت بایودرما ایمنی پوست، یک نیاز واقعی بایودرما همواره بدنبال تطبیق اثربخشی کامل و تحمل بهتر برای هر نوع پوست و هر وضعیتی (مشکلی) بوده است. برای تضمین بیشترین میزان ایمنی پوستی، محصولات بایودرما حاوی تعداد بسیار کمی از مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات فعال با دوز بهینه هستند. بایودرما با پیشدستی کردن به مقامات بهداشتی، تمایل دارد که تمام محصولات پوستی مشکوک را حذف کند. این تعهدات در یک منشور فرمولاسیون منعکس می‌شود که به تمام توسعه‌های محصول مربوط شده و برتری آنها را در یک روش علمی پایه‌گذاری می‌کند. این رویکرد قطعی توضیح می‌دهد که چرا محصولات بایودرما، تحمل پوست را بهبود می‌بخشند و به واکنش‌پذیری کمتر آن کمک می‌کنند. به همین دلیل است که همه آنها از کمپلکس طبیعی انحصاری D.A.F (فرمولاسیون پیشرفته پوستی) سود می‌برند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاک کننده 100 میل بایودرما سبیوم Bioderma Sebium H2O Cleansing Solution”

پاک کننده 100 میل بایودرما سبیوم Bioderma Sebium H2O Cleansing Solution
پاک کننده 100 میل بایودرما سبیوم Bioderma Sebium H2O Cleansing Solution

ناموجود