میسلار واتر دو فاز فارماسی FARMASI Bi-Phased Makeup Remover

میسلار واتر دو فاز فارماسی FARMASI Bi-Phased Makeup Remover

  • دو فاز
  •  پاک کننده آرایش های غلیظ و ضد آب
  • پاک کننده آرایش صورت،چشم و لب
  • مناسب برای پوست و چشم های حساس
  •  مخصوص انواع پوست
  • آبرسان و تسکین دهنده پوست
  • دارای عصاره چای سبز و گلیسیرین
  • بدون نیاز به شستشو
  • فاقد الکل و مواد صابونی
  • حجم 225 میلی لیتر

موجود

۳۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

FARMASI Bi-Phased Makeup Remover Sensitive Waterproof

میسلار واتر دو فاز برند فارماسی انتخابی خوب و مطمئن برای پاک کردن آرایش های ضد آب صورت، چشم و لب  است که بدون نگرانی از اذیت شدن یا تحریک پوست می‌توان از آن استفاده کرد. چرا که با بافتی سبک و به آرامی آرایش صورت را پاک می‌کند و احساس راحتی و طراوت به پوست می‌دهد.برند فارماسی، میسلارواتر دو فاز را با فرمولاسیونی ملایم و طراوت‌بخش برای پاک کردن آرایش تولید کرده است. این محصول به آرامی اما به‌طور موثری پوست را از آرایش و آلودگی‌ها پاک می‌کند و برای پوست و چشم های حساس ایجاد حساسیت نمی کند.ترکیبات این محصول حاوی عصاره چای سبز و گلیسیرین است که خاصیت ضد جوش داشته و موجب شادابی و لطافت پوست می شود.

حباب‌های تمیز کننده‌ی میسلار واتر دو فاز فارماسی،مواد آرایشی و میکاپ های غلیظ و ضد آب را جذب کرده و از روی پوست برمی‌دارند. اما این کار با ملایمت زیاد انجام می‌شود تا باعث ایجاد احساس خشکی و سفتی در پوست صورت نشود. در عوض، حاوی عصاره گیاهی مفید برای پوست است که باعث احیا و راحتی پوست می‌شوند.

استفاده از این میسلار واتر به دلیل ملایمت و عدم ایجاد خشکی، برای انواع پوست حتی پوست های خشک ایده‌آل است. زیرا پوست را رطوبت‌رسانی کرده و فاقد ترکیبات حساسیت‌زایی مانند پاک کننده‌های خشن، عطر و رنگ مصنوعی است. بنابراین به هیچ وجه باعث تحریک پوست یا ایجاد احساس ناراحتی و اذیت شدن آن نخواهد شد. بلکه فورا به پوست حس تمیزی، انعطاف‌پذیری و طراوت می‌دهد.

 این میسلار واتر دارای حجم 225 میلی لیتر و مورد تایید متخصصان پوست است و تست درماتولوژی شده است.

برند

فارماسی - Farmasi

فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و ... جزء محصولات تولیدی این شرکت هستند. تمامی محصولات برند فارماسی توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون‌هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف‌کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می‌شوند. اکنون این کمپانی ترکیه‌ای توسط سومین نسل از خاندان "تونا" اداره می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلار واتر دو فاز فارماسی FARMASI Bi-Phased Makeup Remover”

 

میسلار واتر دو فاز فارماسی FARMASI Bi-Phased Makeup Remover
میسلار واتر دو فاز فارماسی FARMASI Bi-Phased Makeup Remover

موجود