فارماسی پک ضد لک و روشن کننده Farmasi Dr.C.Tuna White Correct Pack

فارماسی پک ضد لک و روشن کننده Farmasi Dr.C.Tuna White Correct Pack

  • پک محصولات ضد لک قوی و روشن کننده موثر
  • دارای 5 محصول( كرم درو چشم، تونر پاک کننده ، ژل شستشو ، کرم ضد آفتاب و سرم روشن کننده قوي)
  • شاداب و درخشان کننده پوست
  • حاوی ویتامین
  • فرمول سه گانه روشن کننده
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • مناسب برای انواع پوست
  • آبرسان
  •  حاوی عصاره جلبک و گل لیلیوم ماسه ای
  • مورد تایید متخصصان

ناموجود

۸۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


پک محصولات ضد لک و روشن کننده پوست از لاین دکتر سی تونا Dr.C.Tuna فارماسی، شامل کرم روشن کننده ، بالم روشن کننده دور چشم ،سرم روشن کننده و ضد لک ،تونیک پاک کننده آرایش و شوینده صورت می باشد که می توانید با قیمت مقرون به صرفه آن را تهیه فرمایید.محصولات این پک، با دارا بودن عصاره ی جلبک و گل لیلیوم ماسه ای تاثیر زیادی در روشن کنندگی و از بین بردن لک های تیره ی پوست دارند و برای انواع پوست مناسب هستند.  شامل

کرم روشن کننده و ضد آفتاب 75ml

بالم روشن کننده دور چشم 15ml

سرم روشن کننده و ضد لک 30ml

تونیک پاک کننده آرایش 225ml

شوینده صورت با حجم 100ml

می باشد

محصولات این پک، با دارا بودن عصاره ی جلبک و گل لیلیوم ماسه ای تاثیر زیادی در روشن کنندگی و از بین بردن لک های تیره ی پوست دارند و برای انواع پوست مناسب هستند.

محصولات روشن کننده دکتر سی تونا، با به کار گیری 4 تکنولوژی به درخشان شدن پوست کمک می کند. این محصولات حاوی نوع خاصی از ترکیبات قندی قابل تبدیل به گلیکوز آمینوگلاریکان ها (ماده زمینه ای پوست) است و حاوی اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان ها و برخی از مواد دیگر جهت بازسازی و جوانسازی پوست را داراست.

این مواد در ترمیم قوی بافت همبند پوست، افزایش الاستیسیته، سفتی پوست و جوان سازی بافت ها موثر هستند. این محصولات روشن کننده دکتر سی تونا با عصاره جلبک و گل لیلیوم ماسه ای موجود، پوست را با ملایمت لایه برداری کرده و رطوبت رسانی می کند و سبب می شود درخشندگی طبیعی پوست به آن باز گردد. همچنین این محصول با کمک قدرت آبرسانی بالای جلبک، به پوست بافتی نرم و ابریشمی می دهد. در نتیجه باعث می شود پوست تان از همیشه نرم تر، لطیف تر و صاف تر شود و درخشندگی و شفافیت طبیعی خود را بازیابد.

برند

فارماسی - Farmasi

فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و ... جزء محصولات تولیدی این شرکت هستند. تمامی محصولات برند فارماسی توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون‌هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف‌کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می‌شوند. اکنون این کمپانی ترکیه‌ای توسط سومین نسل از خاندان "تونا" اداره می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارماسی پک ضد لک و روشن کننده Farmasi Dr.C.Tuna White Correct Pack”

Farmasi Dr.C.Tuna White Correct Pack
فارماسی پک ضد لک و روشن کننده Farmasi Dr.C.Tuna White Correct Pack

ناموجود