ادو پرفیوم باربری لندن Burberry London 100ml

ادو پرفیوم باربری لندن Burberry London 100ml

  • حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • Eau De Parfum For Women 
  • نت آغازی گل رز، نارنگی، گل یاس
  • نت پایانی نعناع هندی (پچولی)، چوب صندل، مشک
  • نت میانی نارنگی یافا (کلمنتاین)، گل صد تومانی، یاس تاهیتی، گل یاسمین
  • رایحه شیرین گرم خوراکی طبیعت گل ترش
  • مناسب برای بانوان
  • ساختار رایحه چوب مرکبات خاک و زمین گیاهان معطر گل
  • MADE IN GERMANY
شناسه محصول: 363 دسته: ,

ناموجود

۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


عطر ادوپرفیوم باربری لندن زنانه “Burberry London for women” که در ایران با غلظت و نام نادرست ادکلن باربری لندن زنانه  و یا ادکلن بربری لاندن زنانه شناخته می‌شود در سال 2006 میلادی و از سوی برند انگلیسی باربری و در کشور آلمان (انگلستان کشور مبدا برند باربری و آلمان محل تولید عطر است) معرفی و به بازارهای جهانی عطر راه یافت.

طراحی رایحه این عطر با همکاری دو تن از برجسته‌ترین عطرسازان جهان بوده است؛ آقای دومینیک روپیون “Dominique Ropion” و آقای ژان-مارک شیون “Jean-Marc Chaillan” از پرفیومرهای موفق شرکت اسانس‌سازی آی.اف.اف “IFF” آمریکا در طراحی این محصول با برند باربری همکاری داشته‌‌اند.

لازم به ذکر است برند باربری “BURBERRY” هم‌اکنون یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کوتی اینکورپوریتد “.Coty Inc” است؛ شرکت کوتی مالک بسیاری از برندهای معتبر صنعت فشن-مُد و محصولات آرایشی-بهداشتی می‌باشد.

طراحی بطری این عطر توسط یکی از مدیران هنری خلاق صورت پذیرفته است؛ فشن دیزاینر مشهور فرانسوی، آقای فابین بارون “Fabien Baron” از دفتر طراحی و تبلیغاتی بارون اند بارون “Baron&Baron” بطری باربری لندن را با تلفیق هنرمندانه‌ای از پارچه و شیشه و با استعاره گرفتن از پارچه‌های سنتی انگلیسی طراحی و تولید کرده‌اند.

گروه هدف اصلی فروش این عطر زنان جنتلمن و باوقار اعلام شده است؛ زنانی که تمایل دارند رایحه‌ مورد استفاده آنان تلفیقی از سنت و مدرنیته را توامان دارا باشد و بدین وسیله رایحه باربری لندن را تبدیل به امضای شخصی رایحه‌ای خود نمایند.

با بررسی رایحه این عطر توسط کارشناسان، باربری لندن زنانه در گروه بویایی گُل‌دار “Floral” قرار داده‌ شده است.

آکوردهای اصلی و اولیه بویایی این عطر به ترتیب گُل‌‌های سفید “White Floral”  مرکباتی “Citrus” و میوه‌ای “Fruity” هستند.

نظر و نقد و بررسی مصرف‌کنندگان این عطر در وب‌سایت‌ها و فروم‌های تخصصی نشان می‌دهد که جزمین (یاسمن)، هانی‌ساکل (پیچ امین‌الدوله) و تانجرین (نارنگی) بیش از سایر ترکیبات موجود در رایحه این عطر استشمام شده‌اند.

با توجه به گروه بویایی، نظر منتقدین و خریداران این عطر، می‌توان باربری لندن زنانه را رایحه‌ای چهار فصل و با ترجیح استفاده در آب و هوای سرد و خنک پاییز و زمستان دانست که در صورت استفاده در چنین شرایط آب و هوایی بیشترین میزان رضایت را برای شما به دنبال خواهد داشت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادو پرفیوم باربری لندن Burberry London 100ml”

ادو پرفیوم باربری لندن Burberry London 100ml
ادو پرفیوم باربری لندن Burberry London 100ml

ناموجود