ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل Lancome La vie est belle 100ml

ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل Lancome La vie est belle 100ml

  • حجم 75 میلی‌لیتر
  • Eau De Parfum For Women
  • رايحه گلی میوه ای شیرین
  • مناسب برای : روز و شب
  •  نت آغازی : انگور سیاه, گلابی
  •  نت میانی : زنبق,گل یاس, شکوفه درخت پرتقال
  • رایحه ماندگار : نعناع هندی,دانه تونکا,وانیل, دانه تونکا
  • مناسب برای بانوان
  • MADE IN FRANCE
شناسه محصول: 2354 دسته: ,

موجود

۶.۶۲۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله زنانه (Lancome La vie est belle)، یکی از محبوب ترین عطرهای برند فرانسوی لانکوم است. این عطر در سال ۲۰۱۲ و با معرفی به عنوان یکی از اعضای کلکسیون (LA VIE EST BELLE) معرفی شد. Lancôme Paris یک کمپانی لوازم آرایشی فرانسوی است که توسط Armand Petitjean، کارمند سابق Coty، در سال 1935 راه اندازی شد. نام این شرکت از ویرانه های یک قلعه به نام Le Château de Lancosme و نماد گل رز این برند از گل های رزهای اطراف آن الهام گرفته شده است. لانكوم به عنوان یك شركت تولیدکننده عطر، پنج عطر را برای نمایشگاه جهانی 1935 در بروکسل بلژیك معرفی كرد.

این شرکت بعداً پیشنهادات خود را به محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست برای مردان و زنان گسترش داد.لانکوم در واقع یک برند کامرشیال (تجاری) است که علاوه بر تولید عطر، محصولات دیگری نیز تولید و در زمینه مد و فشن فعالیت می کند. لانکوم، اولین عطر خود را در سال ۱۹۳۵ عرضه کرد و تا سال ۲۰۲۱ توانست حدود ۱۵۵ عطر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. لا ویه است بله با کیفیت و رایحه دلچسبی که دارد، به یکی از محبوب ترین عطرهای این برند تبدیل شده است که شاید بتوان گفت اکثریت برند لانکوم را با همین عطر می شناسند.

لانکوم لا ویه است بله زنانه، نوعی نگاه به زندگی است که از شادی و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده و انتخاب دیدگاه شادی گره خورده است. لانکوم لا ویه است بله توسط Olivier Polge، Dominique Ropion و An Flipo ساخته شده است. این عطر سرشار از طراوت و روایح گورماند است.

لا ویه است بله، عطری برای جوانان است؛ از بین دو گروه جوان (Young) و پیر (Old)، بیشتر جوانان به این رایحه رأی داده اند. لانکوم لا ویه است بله، رایحه ای عاشقانه، سکسی و اغواکننده است. اکثرا این عطر زنانه را به شیرینی، گلی بودن و میوه ای بودن می شناسند. لانکوم لا ویه است بله زنانه (Lancome La vie est belle) در گروه بویایی میوه ای گلی قرار گرفته است و رایحه گورماند خوش طعمی دارد!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل Lancome La vie est belle 100ml”

ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل Lancome La vie est belle 100ml
ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل Lancome La vie est belle 100ml

موجود