مسواک شارژی براون اورال Oral-B Braun Electric Toothbrush

مسواک شارژی براون اورال Oral-B Braun Electric Toothbrush

  • امکان مسواک زدن نقاط دور از دسترس و دندان های عقبی
  • قابلیت تعویض سری
  • قدرت پاک کنندگی بیشتر، برطرف کننده پلاک های دندان
  • تکنولوژی ۲ بعدی نوسانی – دورانی (۷،۶۰۰ دور در دقیقه)
  • سفیدکنندگی بیشتر، پاک کننده لکه های سطح دندان
  • باتری شارژی از نوع نیکل هیبرید
  • مدت زمان شارژ دهی ۶ تا ۷ روز
  • دارای پایه مخصوص شارژ و نگهداری از مسواک
  • دارای الیاف نرم مناسب برای لثه و دندان
  • کمک به پیشگیری و کاهش التهابات لثه
  • سفیدکردن لکه های سطح دندان
  • برداشتن مؤثرتر پلاک ها
  • کاهش التهاب لثه
  • ساخت آلمان
شناسه محصول: Oral-B Braun دسته: , ,

ناموجود

۸۹۹.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


مسواک برقی براون اورال بی محصول کشور ایرلند یک مسواک ایده آل با قابلیت های ویژه مناسب برای کسانی که به سلامت دهان و دندان خود بسیار اهمیت می دهند. طراحی فوق العاده این مسواک به گونه ای بوده است که برای هر نوع سایز دستی مناسب و همچنین این امکان را به ما میدهد تا نقاط دور از دسترس دهان و دندان های عقبی را نیز مسواک بزنیم.

مسواک برقی به دلیل داشتن حرکات ثابت تأثیر مؤثرتری در برداشتن پلاک های روی دندان و سفیدی دندان دارد در نتیجه نسبت به سایر مسواک ها قدرت پاکیزگی بیشتری دارد، همچنین این مسواک به دلیل داشتن الیاف نرم و ایجاد فشار مناسب، سازگاری بیشتر با لثه ها دارد و از بروز التهاب لثه جلوگیری می کند.  علاوه بر این موارد داشتن قابلیت زمان تعویض سر مسواک و داشتن تایمر مسواک برقی و ایتالیتی اورال را در گروه یکی از بهترین مسواک ها قرار داده است.

توضیحات

برداشتن پلاک ها یک فرآیند مکانیکی است که طی آن پلاک ها سست شده سپس توسط الیاف مسواک از روی سطح دندان برداشته می شوند. مسواک برقی براون اورال بی تمیز کننده کامل حرکات کنترل شده ثابتی دارند و تا ۲ برابر بیشتر از مسواک های دستی پلاک ها را برمی دارد. سر مسواک برقی براون اورال بی تمیز کننده کامل کوچکتر بوده و راحت تر می توانند به تمام مناطق دهان مانند نقاط دور از دسترس و فواصل بین دندان ها نفوذ کنند. اعمال فشار زیاد هنگام مسواک زدن می تواند به لثه ها آسیب برساند. تکنولوژی سیستم فشار مسواک های برقی اورال بی بیشتر از مسواک های دستی در جلوگیری از التهاب لثه ها مؤثر هستند.

با روزانه ۲ بار مسواک زدن کامل (هر بار به مدت ۲ دقیقه)، نیمی از رنگ آبى سر مسواک پس از ۳ ماه محو می شود که نشان دهنده ى زمان تعویض سرى مسواک است. اگر الیاف قبل از کمرنگ شدن رنگ آبى، تغییر شکل دهند بـه این معنى است کـه شما فشار زیادى را به دندان هاى خود وارد می کنید. دستگاه داراى تایمرى است که زمان مسواک زدن شما را ثبت می کند. یک وقفه در کارکرد موتور مسواک، پس از ۲ دقیقه، پایان زمان پیشنهادى مسواک زدن را به شما گوشزد می کند.

بدنه مسواک برقی اورال بی تمیز کننده کامل

بدنه مسواک برقی اورال بی تمیز کننده کامل دارای طراحی ارگونومیک است که برای هر نوع سایز دستی مناسب بوده و رنگ سفید – آبی آن، استفاده برای هر ۲ نوع جنسیت مردانه و زنانه را ممکن کرده است.

محتویات مسواک برقی اورال بی تمیز کننده کامل

سرى مسواک، دکمه روشن/خاموش، دسته مسواک، پایه شارژر

مشخصات فنی

میزان ولتاژ دستگاه، در زیر پایه شارژر حک شده است.

میزان صدا ≤ ۶۵ دسى بل

روش مصرف

سرى مسواک را به دسته مسواک متصل کنید. شما می توانید از هر نوع خمیر دندانى استفاده کنید. براى جلوگیرى از پاشیده شدن خمیر دندان به اطراف، ابتدا سرى مسواک را بر روى دندان قرار دهید و سپس دکمه روشن/خاموش را فشار دهید. سرى مسواک را به آرامی از دندانى به دندان دیگر حرکت دهید و بر روى سطح هر دندان چند ثانیه تامل کنید. هم دندان ها را مسواک بزنید و هم لثه ها را، ابتدا از دندان هاى پایینى شروع کنید و به آرامی سراغ دندان هاى دیگر بروید. ابتدا سطح خارجى دندان ها، سپس سطح داخلى و در نهایت سطوح مخصوص جویدن دندان ها را مسواک بزنید. سرى مسواک را محکم روى سطح دندان ها حرکت ندهید و از اعمال فشار زیاد روى دندان ها خوددارى کنید. همچنین می توانید با دندانپزشک یا متخصص بهداشت دهان و دندان خود در مورد بهترین تکنیک مورد استفاده براى خود مشورت کنید.

نحوه مسواک زدن

  • سر مسواک را با توجه به شکل لثه و انحنای هر دندان، به آرامی از دندانی به دندان دیگر هدایت کنید.
  • قبل از رفتن به سراغ دندان بعدی، سر مسواک را به مدت چند ثانیه روی یک دندان نگه دارید.
  • فراموش نکنید که همه سطوح دندان شامل سطوح جونده، سطح داخلی و پشت دندان های عقبی را مسواک بزنید.
  • لثه ها را نیز ماننده دندان ها مسواک بزنید. این کار احتیاج به فشار یا مالش زیاد ندارد، مسواک به سادگی تمام نقاط را تمیز می کند.

دستورالعمل اتصال و شارژ

این مسواک برقى کاملا ایمن بوده و بدون نگرانى، می تواند در حمام مورد استفاده قرار گیرد. پایه شارژر (D) را به پریز برق متصل کنید و دسته مسواک (C) را روى پایه شارژر قرار دهید تا شارژ شود. شارژ کامل حدود ۱۶ ساعت بـه طول می انجامد. پس از شارژ کامل، می توانید حداقل پنج روز از مسواک استفاده کنید (دو بار در روز، هربار دو دقیقه) براى استفاده روزانه، می توانید دسته مسواک را روى شارژر قرار دهید تا همیشه شارژ داشته باشد (امکان شارژ بیش از حد و آسیب دیدن باترى وجود ندارد).

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسواک شارژی براون اورال Oral-B Braun Electric Toothbrush”

مسواک شارژی براون اورال Oral-B Braun Electric Toothbrush
مسواک شارژی براون اورال Oral-B Braun Electric Toothbrush

ناموجود