اسپری مو مائویی ضد ریزش و بازسازی مو Maui Bamboo Fibers Mist

اسپری مو مائویی ضد ریزش و بازسازی مو Maui Bamboo Fibers Mist

  • حاوی روغن کرچک، روغن چریش (Neem)، الیاف بامبو و عصاره بابونه
  • محافظت از موی سر در برابر حرارت زیاد
  • ساخته شده با آب نارگیل و آب آلوئه‌ورای ۱۰۰% خالص
  • مخصوص موهای آسیب دیده، رنگ شده و شکننده
  • ضد ریزش، ژولیدگی و گره خوردن موها
  • بازسازی، ترمیم، قوی، نرم، و پرتر کردن موها
  • محافظت از ساقه‌ی مو در برابر گرما و خشکی
  • وگان (گیاهی)
  • بدون خشونت (cruetly-free)
  • فاقد پارابن، سولفات، سیلیکون، رنگ‌های مصنوعی و روغن‌های معدنی
  • متعادل‌سازی PH مو و پوست سر
  • سازگار با موهای رنگ شده
  • 236ميل
شناسه محصول: 1708 دسته: , , ,

موجود

۴۷۵.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

این اسپری مو محصولی فوق العاده موثر برای احیای موهای نازک، ضعیف و آسیب دیده است. محلول مورد استفاده در اسپری ضد ریزش و بازسازی کننده مو مائویی (Maui)، حاوی آب استخراج شده از برگ آلوئه ورا، آب نارگیل، عصاره ساقه گیاه بامبو، روغن بذر کرچک، روغن چریش (Neem Oil) و عصاره گل بابونه است.

این ترکیبات گیاهی قدرت خارق العاده‌ای در تقویت و ترمیم ساختمان آسیب دیده‌ی موها دارند. در طول سالیان زیادی که مصرف کنندگان بسیار از سرتاسر دنیا این محصول را امتحان و نقد کرده و سپس گزارش کرده‌اند که اسپری مو مائویی بامبو فایبر، همان طور که مدعی است، در برطرف کردن انتهای خشک و شکننده در موهای نازک و حساس و ظریف عالی بوده است.

این اسپری برخلاف بعضی از محصولات مشابه، هیچ گونه سنگینی و وزنی را بر روی موهایتان ایجاد نکرده و خیلی خوب جذب فیبرهای مو می‌شود (هیچ باقیمانده‌ای بر روی مو به جا نمی‌گذارد). به خصوص اگر به استخر رفتن در روزهای گرم سال عادت دارید، این محصول مائویی پیشنهاد شگفت انگیزی برای نرم و ترمیم کردن موهای خشک و شکننده‌ی شما خواهد بود.

در این محصول از عطرهای ترکیبی با کمک روغن‌های گیاهی معطر استفاده شده تا در کنار تقویت و ضخامت بخشی به تارهای مو، آن‌ها را از حس خوشبو بودن و رایحه‌های لذت بخش، سرشار کند. این اسپری گیاهی مو، برای احیای موهایی که در برابر مواد شمیایی مانند رنگ، دکلره با حرارت اتو مو و سشوار یا مراقبت‌های نادرست و نداشتن روتین صحیح مو آسیب دیده‌اند، فوق العاده موثر است. چراکه با تقویت مو کمک می‌کند تا رشته‌های محکم‌تر، متراکم‌تر و مقاوم‌تر در برابر ریزش داشته باشید.

اسپری مو مائویی بامبو فایبر عاری از سولفات و پارابن

ترکیبات سولفاته که به عنوان یک سورفاکتانت به شامپوها اضافه می‌شوند، با تحریک کردن پوست سر و رشته‌های مو موجب خارش، پوسته پوسته شدن یا شوره سر، خشکی و وز شدن موها می‌شوند. از طرفی پارابن نیز نوعی نگهدارنده‌ی مشکوک به خطر برای سلامتی است که در اثر تجمع در بدن به مرور زمان سبب اختلال در تعادل هورمونی و افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه خواهد شد.

مائویی مدعی است که در تولید نرم کننده ضد ریزش و بازسازی کننده مو مائویی از سورفاکتانت‌های سولفاته و نگهدارنده‌های برپایه پارابن استفاده نمی‌کند. بنابراین یک محصول ایمن و سلامت را تولید کرده است که به راحتی می‌توان به آن اطمینان کرد.

طرز استفاده از اسپری مو ضد ریزش و بازسازی مائویی بامبو فایبر

پس از هربار استحمام زمانی که موهای شما مرطوب و تمیز است، این محصول را روی موهای خود اسپری کنید. سپس با یک برس گرد خشک کن یا بطور طبیعی موها را خشک کنید.

برای رسیدن به نتیجه بهتر و ماندگارتر، از اسپری مو مائویی بامبو فایبر همراه دیگر محصولات این مجموعه اعم از شامپو و نرم کننده‌های بامبو مائویی استفاده کنید.

برند

مائوئی - Maui

معرفی برند مائوئی مویسچر Maui Moisture مائوئی موسچر برند آمریکایی تولیدکننده محصولات مراقبتی با استفاده از عصاره های طبیعی بدست آمده از جزیره مائوئی است. مائوئی جزیره ای گرمسیری و یکی از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا واقع در اقیانوس آرام است. محصولات مائوئی حاوی آلوئه ورا و آب نارگیل خالص هستند که تمامی عصاره های طبیعی از میوه های دستچین شده از دل طبیعت گرمسیری بدست می آیند. طیف محصولات ارگانیک مائوئی شامل شامپو، لوسیون، اسکراب، نرم کننده، ماسک مو و حالت دهنده می باشد. چشمان خود را ببندید به جزیره مائوئی در قلب اقیانوس آرام خوش آمدید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری مو مائویی ضد ریزش و بازسازی مو Maui Bamboo Fibers Mist”

اسپری مو مائویی ضد ریزش و بازسازی مو Maui Bamboo Fibers Mist
اسپری مو مائویی ضد ریزش و بازسازی مو Maui Bamboo Fibers Mist

موجود