هایلایتر دو رنگ لورال L’oreal Karl Lagerfeld X Highlighter

هایلایتر دو رنگ لورال L’oreal Karl Lagerfeld X Highlighter

  • برجسته‌سازی گونه‌ها، فک و بینی
  • دارای 2 رنگ جذاب
  • حاوی رنگدانه‌های غنی
  • جلوه درخشان و مرواریدی
  • پودری و کاملا سبک
  • به سفارش Karl Lagerfeld 
شناسه محصول: 1571 دسته: , ,

موجود

۳۷۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

هایلایتر دو رنگ كارل لاگرفيلد  لورال L’Oreal Paris Karl Lagerfeld X Highlighter Powder

هایلایتر از جذاب‌ترین لوازم آرایش موجود می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید زیبایی دو چندانی را در آرایش صورت مشاهده کنید. هایلایتر از لوازم آرایش اختیاری صورت است اما اگر با آن آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که تا چه اندازه در شادابی چهره شما نقش به سزایی دارد.

هایلایتر در آخرین مرحله آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد وشما با انتخاب یک ترکیب رنگ جذاب و مناسب با پوست صورت می‌توانید آرایش خود را تکمیل کرده و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده نمایید. پالت هایلایتر لورال مدل Karl Lagerfeld از نمونه‌های باکیفیت موجود در بازار است که ترکیب رنگی زیبا و مناسب آن انتخاب را برای شما آسان می‌کند. در ادامه به آن می‌پردازیم.

پالت هایلایتر لورال 2 رنگ

پالت هایلایتر لورال در 2 رنگ با تناژ گرم می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید گونه‌ها، فک و بینی خود را برجسته نمایید. این هایلایتر 2 رنگ، پیگمنت بالایی دارد و جلوه‌ای مرواریدی و درخشان ایجاد می‌کند. پالت هایلایتر 2 رنگ لورآل پودری می‌باشد و به دلیل سبکی به راحتی با پوست هماهنگ می‌شود. با پالت هایلایتر لورال شما می‌توانید یک آرایش جذاب و باکیفیت داشته باشید.

برند

لورال - Loreal

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy)، او- دو – سن (Hauts-de-seine)، قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است. 
برند لورال Loreal

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هایلایتر دو رنگ لورال L’oreal Karl Lagerfeld X Highlighter”

هایلایتر دو رنگ لورال L'oreal Karl Lagerfeld X Highlighter
هایلایتر دو رنگ لورال L’oreal Karl Lagerfeld X Highlighter

موجود