دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک رویتالیفت لورال عصاره جینسینگ قرمز L’Oreal Revitalift Ginseng Eye

دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک رویتالیفت لورال عصاره جینسینگ قرمز L’Oreal Revitalift Ginseng Eye

  • حاوی پرو-رتینول A و عصاره جنسینگ قرمز
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • ضد تيرگي شديد و ضد لک دور چشم
  • سفت کننده پوست
  • یکدست کننده رنگ پوست
  • کاهش نشانه های خستگی پوست
  • صاف کننده پوست
  • ایجاد درخششی سالم در پوست
  • مناسب مصرف روزانه

ناموجود

۵۶۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک رویتالیفت لورال عصاره جینسینگ قرمز L’Oreal Revitalift Ginseng Eye  یک کرم فوق العاده با کیفیت و بسیار مفید و کار آمد میباشد که میتواند برای بهبود شرایط پوستی دور چشم شما بسیار مناسب باشد و پوست شما را عمیقا احیا کند.

این کرم فوق العاده با داشتن عصاره جنسینگ قرمز میتواند به مستحکم شدن بافت پوست و همچنین برای جوانسازی پوست فوق العاده عالی باشد و همانند یک محصول لیفت برای شما عمل کند.

همانطور که میدانید جنسینگ قرمز یه ریشه گیاه فوق العاده عالی و با کیفیت است که از شرق آسیا و در مزارعی خاص کشت میشود و یا به صورت خود رو در جنگل های شرق آسیا یافت میشود و دارای خواص درمانی بسیار زیادی از جمله خواص درمانی ضد جوش و آکنه و ضد لک برای پوست میباشد.

کرم دور چشم ضد چروک لورال رویتالیفت عصاره جینسینگ قرمز  میتواند در طول روز با پوشش دهی بالا و آبرسانی قوی که دارد پوست دور چشم را از حالت خشکی در آورد. بطور کلی پوست دور چشم نیاز دارد که در طول روز حالت چربی ملایم داشته باشد تا از بروز خشکی و البته چروک های حاصل از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری کند.

برند

لورال - Loreal

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy)، او- دو – سن (Hauts-de-seine)، قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است. 
برند لورال Loreal

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک رویتالیفت لورال عصاره جینسینگ قرمز L’Oreal Revitalift Ginseng Eye”

دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک رویتالیفت لورال عصاره جینسینگ قرمز L'Oreal Revitalift Ginseng Eye
دور چشم ضد تیرگی و ضد چروک رویتالیفت لورال عصاره جینسینگ قرمز L’Oreal Revitalift Ginseng Eye

ناموجود