لیزر صورت و بدن و بیکینی رمینگتون Remington IPL6750 Laser

لیزر صورت و بدن و بیکینی رمینگتون Remington IPL6750 Laser

  • دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT دارای اتصالات مناسب برای صورت، بدن و بیکینی است.
  •  گارانتی :داراي 24 ماه گارانتی
  • مجهز به لامپ‌های دائمی بدون نیاز به تعویض
  • تایید شده توسط متخصصان پوست و FDA
  • ساخته شده با بالاترین سرعت پالس و فلش زدن (۲ثانیه یک بار)
  • داراي سه سري مختلف
    • – سری مخصوص بدن به مساحت 3 سانتی‌متر مربع ( هر 3 ثانیه یک فلش)
    • – سری مخصوص صورت به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 4 ثانیه یک فلش)
    • – سری مخصوص نقاط محدود به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 2 ثانیه یک فلش)
  • دارای سیم و کار با برق شهری
  • قابل حمل و استفاده در مسافرت‌ها
  • قابل تنظیم در ۵ سطح انرژی
  • سازگار با ولتاژ سرتاسر جهان (۱۱۰ و ۲۲۰ ولت)
  • دارای بسته بندی لوکس برای نگهداری دستگاه
  • دارای حالت تک فلاش و چند فلاش
  • مجهز به تکنولوژی پیشرفته PROPULSE™
  • نتایج دائمی فقط در ۳ بار استفاده
شناسه محصول: 2356 دسته: ,

موجود

۱۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

روش‌های دائمی با تاثیر بلند مدت برای از بین بردن موهای زائد بدن، به دلیل کاهش هزینه و وقت صرف شده برای مو زدایی، طرفداران زیادی دارند. یکی از این روش ها لیزرها هستند مانند دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT که با کمک پالس‌های نوری که به سطح پوست می‌فرستند، به سوزاندن موهای تیره و در نتیجه کاهش رشد آن‌ها بسیار کمک می‌کند. این محصول با مدل  i-LIGHT PRESTIGE، برای استفاده توسط مردان و زنان در نواحی مختلف از جمله بدن، صورت، بیکینی و… قابل استفاده است. طراحی حرفه‌ای و ارگونومیک محصول به همراه کارایی بالای آن در استفاده خانگی برای رفع موهای زائد، باعث شده تا این دستگاه جزو اولویت‌های انتخابی توسط بسیاری از افراد باشد. توجه داشته باشید که با وجود بالا بودن قیمت لیزرهای خانگی، به دلیل عمر بالای آن‌ها و تاثیر ماندگارتر نسبت به دیگر روش های حذف موهای زائد، در حقیقت کاملا بصرفه هستند.

معرفی دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL مدل I-LIGHT PRESTIGE

این محصول توسط کمپانی آمریکایی (Remington) ساخته شده و به یکی از اثبات شده‌ترین تکنولوژی‌های ابداع شده برای از بین بردن موهای زائد مجهز شده است. دستگاه‌های IPL اگرچه دقیقا لیزر نیستند، اما عملکردی مشابه لیزر داشته و با متساعد کردن پالس‌های نوری پرقدرت (ProPulse™)، باعث گرم شدن و سوختن موهای تیره بدن می‌شوند. در واقع این نور، نقاط پررنگ یا غنی از ملانین را که همان موهای تیره رنگ هستند، هدف قرار داده و بدون ایجاد سوختگی یا آسیب در پوست، موها را تخریب و از رشد مجددشان جلوگیری می‌کنند.

البته با وجود اینکه دستگاه لیزر خانگی برند رمینگتون IPL i-LIGHT کاملا سریع و بدون سوختگی یا درد عمل می‌کند، اما فورا موها را از بین نمی‌برد و لازم است به دفعات منظم استفاده شود تا به‌تدریج ضخامت و رشد موها کاهش یابد. انواع پوست و انواع مو می‌توانند با این روش برای حذف موهای زائد تحت درمان قرار بگیرند، ولی به دلیل تراکم کمتر ملانین در پوست‌های با رنگ روشن‌تر، نسبت به پوست‌های تیره پاسخ درمانی بهتر و سریع‌تری به این دستگاه می‌دهند.

این دستگاه با پوست بسیار ملایم و استفاده از آن آسان است. طراحی ارگونومیک و دسته‌ی صاف آن باعث شده به راحتی در دست جا گرفته و در حین استفاده از آن تسلط و کنترل لازم را داشته باشید. لیزر i-LIGHT PRESTIGE به همان اندازه که برای از بین بردن موهای بدن، صورت و بیکینی خانم‌ها موثر است، برروی موهای کمر، قفسه سینه و شانه‌های مردان هم موثر است.

پس از سه مرتبه استفاده از این دستگاه و گذراندن ۳ جلسه درمانی (حداکثر ۶ جلسه) می‌توانید تا حد قابل توجهی کاهش رشد مو و نتایج دائمی آن را مشاهده کنید. محصول در ۵ درجه‌ی انرژی قابل تنظیم است و می‌توانید متناسب با هر نقطه از بدن و حساسیت آن، از درجه‌ی مورد نظر استفاده کنید.

امکانات دستگاه IPL i-LIGHT

دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT  به همراه سه سری مخصوص عرضه می‌شود؛ سری مخصوص بدن با مساحت 3 سانتیمتر، سری مخصوص صورت به ابعاد 2 سانتیمتر و سری مخصوص نواحی محدود. برای لیزر نقاط مختلف بدن باید از سری‌های مختلف و همچنین از سرعت فلاش زدن متفاوتی استفاده کرد. برای نقاط وسیع‌تر یعنی پوست بدن، باید از سری مخصوصش استفاده شود که با هربار استفاده بتواند سطح بیشتری از پوست را با لیزر هدف قرار دهد.

تنظیم سطح انرژی دستگاه در ۵ درجه‌ی مختلف در اختیار شماست، پس اگر پوست شما کمی تیره یا نازک و به درد حساس است، استفاده را از درجات پایین‌تر شروع کنید. البته رمینگتون در این دستگاه، از سیستم مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست استفاده کرده که باعث می‌شود تنها در صورتی که رنگ پوست شما برای در معرض نور دستگاه قرار گرفتن مناسب باشد، دستگاه شروع به کار کند!

با فشردن و نگهداشتن دکمه فلش، دستگاه با توجه به سری قرار گرفته روی آن، فلش می‌زند. یعنی اگر سری بدن روی دستگاه متصل شود هر ۳ ثانیه یکبار، برای سری صورت‌ها ۴ ثانیه و برای سری نقاط محدود هر ۲ ثانیه یک بار نور لیزر را در یک فلاش سریع به پوست می‌تاباند. اگر می‌خواهید از حالت تک فلاش استفاده کنید، فقط یک بار دکمه فلش را فشار داده و دستتان را بردارید.

سری‌های دستگاه نور فرابنفش یا UV را فیلتر می‌کنند تا پوست آسیب نبیند و لامپ کوارتزی دستگاه عمری نامحدود (توان 150000بار فلش زدن) دارد. نور لیزر جذب ملانین یا رنگدانه‌های مو در قسمت فولیکول شده و چرخه رشد موهای زائد را متوقف می‌کند. این نور کاملا بی ضرر است و نمی‌تواند به عمق پوست و درون بدن نفوذ کند، پس باعث هیچ حساسیت و خطری نخواهد شد. پس برای استفاده آقایان و بانوان کاملا مناسب و ایمن است.

طرز استفاده از دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT

قبل از استفاده از این دستگاه، لازم است که موهای خود را بتراشید (شیو کنید) و در حین درمان بلند مدت با این محصول، از کندن موها یا استفاده از موم و وکس که موها را از ریشه در آورده و تاثیر لیزر را کاهش می‌دهند، جدا خودداری کنید.

سطح انرژی دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید؛ برای مثال جهت مناطق حساسی مانند خط بیکینی یا زیر بغل، با کمترین درجه انرژی شروع کنید.

پنجره فلاش را محکم در برابر پوست خود نگهداشته و دکمه فلاش را فشار دهید. همین کار را برا تمام سطح پوست به صورت الگوی شبکه مانند، تکرار کنید.

لازم است که این فرایند را هر دو هفته یک بار و سه مرتبه (درمان ۶ هفته‌ای) انجام دهید و در صورت مشاهده هرگونه رشد مجدد، مراحل گفته شده را تکرار کنید.

چه رنگ پوستی می‌تواند از این محصول استفاده کند؟

برای مشخص شدن اینکه چه طیف از رنگ پوست می‌توانند از دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT  استفاه کنند، بهتر است شما را به جدول دسته‌بندی رنگ پوست فیترپاتریک (Fitzpatrick) ارجاع دهیم. مطابق تقسیم بندی این جدول که در زیر تصویر آن را گذاشته‌ایم، افرادی با رنگ پوست درجه 1 تا 4 می‌توانند از تاثیر مثبت این محصول در حذف موهای زائد (به شرطی که موها کرکی و بور نباشند)، استفاده کنند. اما برای پوست‌های درجه 5 و 6 این احتمال وجود دارد که در اثر جذب نور توسط رنگدانه‌های پوست، سوختگی و تحریک ایجاد شده و هیچ اثری روی موهای زائد نداشته باشد.

نکات استفاده و موارد احتیاط:

  • دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT برای رفع موهای زائد صورت، فقط در خانم‌ها قابل استفاده است. برای این منظور دقت داشته باشید که آن را در زیر استخوان گونه قرار دهید.
  • بهتر است که از نگاه کردن به دستگاه در حین آزاد کردن نور خودداری کرده یا از عینک‌های محافظ استفاده نمایید.
  • نتایج فردی در استفاده از این دستگاه متفاوت است. برای مثال در آزمایشات بالینی مشاهده شده که برخی افراد بعد از ۱۲ ماه استفاده منظم از محصول، تا ۹۴.۳ درصد کاهش موهای زائد را تجربه کردند. اما به طور متوسط، تمامی افراد ۶۶ درصد موهای کمتر را گزارش کردند.
  • انتظار نتایج بسیار سریع و فوری از محصول غیر منطقی بوده و این دستگاه هم مانند دستگاه های لیزر دیگر، به مرور و با استفاده منظم باعث ریزتر شدن موهای زائد و کندتر شدن رشدشان خواهد شد.
  • دستگاه لیزر خانگی رمینگتون IPL i-LIGHT به دلیل تکنولوژی خاص خود، برای از بین بردن کرک‌ها و موهای بی رنگ بدن، موفق نخواهد بود.
  • توصیه می‌شود در حین درمان با این دستگاه، از محصولات حاوی رتینوئیک اسید مثل آکوتان و راکوتان، کرم‌های حاوی ویتامین A، کرم‌های لایه بردار، میکرودرم، پیلینگ و… استفاده نکنید. همچنین پس از استفاده از دستگاه، در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیزر صورت و بدن و بیکینی رمینگتون Remington IPL6750 Laser”

لیزر صورت و بدن و بیکینی رمینگتون Remington IPL6750 Laser
لیزر صورت و بدن و بیکینی رمینگتون Remington IPL6750 Laser

موجود