اتو مو رمینگتون Remington S1005 Ceramic Straight 230

اتو مو رمینگتون Remington S1005 Ceramic Straight 230

  • داراي 2 سال گارانتي معتبر شركت رمينگتون با هلوگرام معتبر
  • جنس صفحات از سرامیک
  •  نوع صفحه 110 میلی متری , باریک
  •  مدت زمان گرم شدن در 30 ثانیه
  •  بیشینه‌ی دما 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • قابلیت تنظیم دما دارد
  • طول سیم 1.8 متر
  • دارای صفحاتی با پوشش سرامیک و تفلون به منظور گرما و لطافت هرچه بیشتر

شناسه محصول: 2300 دسته: ,

موجود

۲.۶۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

اتو مو مدل S1005 امپلاتون یک انتخاب عالی با دمایی بالا و البته قابل کنترل می‌باشد که به راحتی بر روی تمام انوع مو قابل استفاده است. این اتو مو با صفحات سرامیکی 11 سانتی متری که به همراه خود دارد یک انتخاب عالی جهت کسانی که مویی کوتاه دارند بوده و می‌تواند جهت مواردی همچون موهای خشک، مرطوب و… مورد استفاده قرار بگیرد.

داشتن موهایی آراسته و مرتب امری ضروری برای کسانی که مایل به داشتن چهره‌ای زیبا هستند بوده که دستیابی به آن به راحتی برای اکثر مردم امکان پذیر نمی‌باشد. جهت تحقق بخشیدن به این امر یکی از راهکارهایی که در نظر گرفته شده است استفاده از محصولات مراقبت از مو بوده که در این میان اتو موها با تولید حرارت قادر به فم بخشیدن و آراستگی موهای شما خواهند بود.

رمینگتون را می‌توان به عنوان یکی از سرشناس‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوازم مراقبت از پوست نام برد، این شرکت تا بحال محصولات بسیار و البته با کیفیت بالایی را در بازارهای جهانی عرضه نموده و توانسته تا محبوبیت بالایی را در بین مردم به دست آورد.

یکی از محصولات با کیفیت شرکت رمینگتون، اتو مو اس 1005 این شرکت می‌باشد. امکان کنترل دما و حرارت و همینطور سقف بیشینه 230 درجه سانتی گراد موجب شده تا امکان استفاده از این اتو مو برای افراد با هر نوع مو و حالتی ممکن گردد.

همچنین صفحات باریک و 11 سانتی متری این اتو مو بسیار برای افرادی که دارای موهای کوتاه می‌باشند مناسب بوده و این محصول به یگ انتخاب عالی برای این افراد بدل خواهد گردید.

این دستگاه دارای سرعت آماده به کاری بالایی بوده به نحوی که بعد از روشن نمودن محصول تنها با گذشت 30 ثانیه قادر به استفاده از محصول خواهید شد.

همچنین تمام نکات ایمنی در طراحی این محصول در نظر گرفته شده تا در نهایت محصولی ایمن و مطمئن به بازار عرضه گردد، از این رو این محصول نیز دارای سیستم ایمنی کار طولانی مدت بوده و با گذشت یک ساعت از زمان روشن نمودن محصول، دستگاه جهت حفظ و رعایت نکات ایمنی کاربر به طور خودکار خاموش می‌گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو مو رمینگتون Remington S1005 Ceramic Straight 230”

اتو مو رمینگتون Remington S1005 Ceramic Straight 230
اتو مو رمینگتون Remington S1005 Ceramic Straight 230

موجود