پارفیوم مردانه ساواج کریستین دیور Christian Dior Sauvage Parfum 100ml

پارفیوم مردانه ساواج کریستین دیور Christian Dior Sauvage Parfum 100ml

  • حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • تضمین اصلات کالا
  • رایحه اصلی تند و تلخ و خنک
  • رایحه اولیه : ترنج
  • رایحه میانی : اسطوخودوس , جوز , بادیان ختایی , فلفل سیچوان
  • رایحه پایه : وانیل , آمبروکسان
  • مدل Parfume  شناخته شده با نوع پارفوم 
  • این مدل بهترین کیفیت ساخته شده از این عطر می باشد و از مدل های EDP و EDT کیفیت  ساخت بالاتری دارد
شناسه محصول: 2362 دسته: , برچسب:

موجود

۸.۹۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

عطر ادکلن کریستین دیور ساواج پرفیوم مردانه (Christian Dior Sauvage Parfum)، از محبوب ترین عطرهای برند فرانسوی کریستین دیور است که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار عطر و ادکلن شد. برند کریستین دیور، طراح مد در فرانسه است. دیور با کار برای رابرت پیگه (Robert Piguet) وارد تجارت مد و فشن شد. دیور، با لباس های مجلل، لوازم آرایشی و روایح بسیار با کیفیت در جهان معروف شده است. این کمپانی تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۴۲ عطر اورجینال را در کارنامه تولیدات خود ثبت کرده است. برند کریستین دیور برای اولین بار، ساواج یا همان دیور ساواژ را در سال ۲۰۱۵ با غلظت ادو تویلت تولید کرد.

این عطر اورجینال توانست محبوبیت بسیار زیادی در میان آقایان کسب کند. این رایحه به حدی خوشایند بود که حتی خانم ها هم به آن علاقه نشان دادند. به دلیل این موفقیت عظیم، دیور تصمیم گرفت تا این عطر را در سال ۲۰۱۸ با غلظت ادو پرفیوم و همچنین در سال ۲۰۱۹ با غلظت پرفیوم تولید کند. این سه عطر با نسخه های متفاوت، در یک راستا تولید شده اند و روایحی مشابه دارند اما تفاوت هایی هم دارند که باعث شده تا هر کدام ویژگی خاص خود را داشته باشد.

کریستین دیور ساواج ادو تویلت، طبع خنک اما کریستین دیور ساواج ادو پرفیوم و کریستین دیور ساواج پرفیوم طبع گرمی دارند. بنابراین نسخه ادو تویلت را می توانید در بهار و تابستان و گاها پاییز استفاده کنید؛ ادو پرفیوم را در بهار و پاییز و زمستان و همچنین کریستین دیور ساواج پرفیوم را در پاییز و زمستان استفاده کنید. به طور کل، مسئله ای که در ارتباط با این عطر مردانه وجود دارد این است که این عطر در سه نسخه متفاوت، رایحه سنگینی ندارد.

به وفور دیده شده که این عطر مردانه در هر چهار فصل استفاده شده است و نه تنها باعث آزار نیست بلکه مورد پسند همگان نیز واقع می شود. اما بهتر است به منظور اینکه زمان مناسب برای استفاده از یک عطر را رعایت کنیم و حس بهتری از آن بگیریم، هر عطر را با توجه به طبعی که دارد در زمان و مکان مناسب استفاده کنیم. رعایت این اصل کلی بسیار پیشنهاد می شود: عطر خنک برای فصول گرم و عطر گرم برای فصول سرد سال.

نکته دیگر این است که کریستین دیور ساواج ادو تویلت به دلیل وجود نت هایی مانند فلفل، رایحه تندی دارد؛ درحالیکه کریستین دیور ساواج ادو پرفیوم و دیور ساواج پرفیوم رایحه شیرین دارند. البته که رایحه تند ادو تویلت در کنار طبع خنک قرار گرفته است و بیشتر به قدرت و قوت رایحه آن کمک کرده است. همچنین، گروه بویایی دیور ساواج ادو تویلت معطر سرخس گونه و گروه بویایی دیور ساواج ادو پرفیوم و ساواج پرفیوم نیز شرقی سرخس گونه می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارفیوم مردانه ساواج کریستین دیور Christian Dior Sauvage Parfum 100ml”

پارفیوم مردانه ساواج کریستین دیور Christian Dior Sauvage Parfum 100ml
پارفیوم مردانه ساواج کریستین دیور Christian Dior Sauvage Parfum 100ml

موجود