ادوتویلت مولکول 02 اسنتریک Escentric Molecules Molecule 02

ادوتویلت مولکول 02 اسنتریک Escentric Molecules Molecule 02

  • جنسیت مردانه و زنانه
  • نت امبروکسان, ترکیب ایزو سوپر, زنبق, گل یاس
  • نوع عطر ادو تویلت
  • فصل تمام فصول
  • ماندگاری بسیار طولانی مدت
  • پراکندگی متوسط
  • 100ميل
شناسه محصول: 2352 دسته: ,

ناموجود

۴.۹۴۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


عطر ادکلن اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ زنانه و مردانه (Escentric Molecules Escentric 02)، توسط برند آلمانی اسنتریک مولکول تولید و در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد. اسنتریک مولکول، عطرسازی را به عنوان هنر شیمی می داند. روایح و عطرهای این برند، به صورت جفت ارائه می شوند؛ به طور مثال، اسنتریک ۰۱ و مولکول ۰۱، الی ۰۵. هر کدام از این جفت ها، به دو صورت مختلف یک مولکول رایحه را بررسی می کنند.

به طور ساده تر، شماره ۰۲ بر روی امبروکسان تأکید دارد؛ از این روی، مولکول ۰۲ تنها بر روی این نت سوار است و شما رایحه ای خالص از امبروکسان را خواهید داشت. اسنتریک ۰۲ اما علاوه بر نت امبروکسان، از نت های دیگری بهره گرفته است که امبروکسان را تقویت می کنند؛ با این حال، همچنان رایحه غالب در این عطر، نت Ambroxan است. به همین ترتیب، شماره های دیگر از عطرهای این برند، با نت های دیگر بازی می کنند.

این برند آلمانی، اولین عطر خود را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد و تواسنت تا سال ۲۰۲۱ چیزی بالغ بر ۱۷ عطر را طراحی و تولید کند. اسنتریک مولکول، کاملا بر روی یک مولکول معطر تمرکز می کند و سعی می کند رایحه ای خالص را به شما هدیه بدهد. اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲، طنین انداز رایحه امبروکسان است. امبروکسان، یک حس لطیف است؛ زمانی که خشک می شود نیز درخشان می شود.

امبروکسان، در واقع ورژن سینتتیک (مصنوعی) عنبر یا همان کهربا است. پس اگر به روایح کهربایی علاقمند هستید، بدانید که اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ می تواند یکی از جذاب ترین روایح برای شما باشد. عطری مدرن که قطعا ارزش بوییدن دارد؛ به علاوه که نسبت به رایحه ای که به شما می دهد، قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

عطر Escentric Molecules Escentric 02، رایحه ای جوان پسندانه و محرک دارد. این عطر، کاملا یونیسکس است و رایحه آن مورد پسند آقایان و خانم ها قرار می گیرد. این عطر، ظاهر اسپرت، زیبا و ساده ای دارد و اطمینان داشته باشید که رایحه ای بسیار با کیفیت نیز در آن قرار گرفته است. رایحه اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ عجیب است و به طور افسانه ای، فضای اتاق شما را در بر می گیرد.

این بوی مرموز و این رایحه درخشان، فقط از اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ برمی خیزد. زمانی که شما این عطر را استفاده می کنید، مردم به شما لبخند خواهد زد؛ نزدیک تر می شوند و نمی دانند چه بگویند! اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است و با روایحی از یاس و زنبق، برای شما آرامش را به ارمغان می آورد.

با توجه به توصیفاتی که شد؛ حتما نت های اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ (Escentric Molecules Escentric 02) را حدس زده اید. این عطر، ترکیبی است از گل یاس، زنبق، ترکیب ایزو سوپر و امبروکسان. طبق توضیحات پیشین، امبروکسان، نت غالب های اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ (Escentric Molecules Escentric 02) است و بقیه نت ها، تلاش می کنند تا این رایحه را به خوبی به مشام شما برسانند. وجود یاس و زنبق، حس لطیف بودن این رایحه شیرین را بیشتر می کند.

اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ یک عطر خنک و شیرین است و در گرمای هوا، می تواند بهترین همراه شما باشد. رایحه های اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ را می توان به تفکیک اینگونه توصیف کرد: تازه (Fresh)، چوبی، مصنوعی، مرکباتی، ادویه ای، گلی و سبز و میوه ای، شیرین. اسنتریک ۰۲ عطری خنک برای ورزش و روزهای گرم سال است؛ بهتر است که این عطر یونیسکس را هنگام روز استفاده کنید تا حس بهتری به شما بدهد.

اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ (Escentric Molecules Escentric 02) عطری با پرفورمنس بالا است.

این عطر (Escentric Molecules Escentric 02) پخش بوی زیادی دارد؛ به طوریکه به خوبی در فضا پراکنده می شود و شما و اطرافیانتان می توانید از این رایحه خوش لذت ببرید. با اسنتریک ۰۲ می توانید رد بوی خوبی از خود بر جای بگذارید. بارها شده است که مصرف کنندگان این عطر اذعان داشته اند که زمانی که روزها از اسپری این عطر گذشته است، زمانی که به آن محل بازمی گردند و یا لباس خود را بو می کنند با رایحه ای عجیب و دلچسب روبرو می شوند که همان اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ است.

هر چه زمان می گذرد، خواهید دید که رایحه عنبر یا همان کهربا بیشتر ثبات می یابد. این رایحه برگرفته از همان نت امبروکسان است که بهترین جایگزین سینتیتک برای نت عنبر می باشد. این عطر به خوبی بر روی پوست یا لباس شما باقی خواهد ماند. شاید گمان کنید که این عطر به دلیل رایحه غالبی که دارد و به دلیل نت های اندک، حتما رایحه خطی دارد؛ اما اسنتریک مولکول اسنتریک ۰۲ را می بایست کشف کرد، این عطر شما را سرگرم می کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادوتویلت مولکول 02 اسنتریک Escentric Molecules Molecule 02”

ادوتویلت مولکول 02 اسنتریک Escentric Molecules Molecule 02
ادوتویلت مولکول 02 اسنتریک Escentric Molecules Molecule 02

ناموجود