سرم ضد پیری و شفافیت اوردینری Ordinary Granactive Retinoid 2% Serum

سرم ضد پیری و شفافیت اوردینری Ordinary Granactive Retinoid 2% Serum

  • سرم امولسیون حاوی گرن اکتیو رتینوئید
  • دارای بافت سبک امولسیون آبرسان
  • دارای اثرات به مراتب بهتر از رتینول و رتینیل پالمیتات
  • فرم پایدار از رتینول خالص در یک سیستم کپسوله محافظ
  • مناسب برای کاهش چین و چروک و ترمیم پوست
  • کاهش دهنده علائم پیر پوستی بدون ایجاد تحریک
  • کمک به اصلاح ضایعات پوستی اعم از اسکار و جای جوش
  • کمک به بهبود پوست های دهیدارته و کدر
  • کمک به شفافیت، درخشندگی، صافی و یکدست شدن پوست
  • کاهش چین و چروک های سطحی پوست
  • کاهش روند پیری پوست
  • قابل استفاده برای همه انواع پوست
  • بدون الکل های مضر و حساسیت‌زا
  • فرمول سبک با جذب خوب و راحت
  • بدون آزمایش روی حیوانات (cruelty-free)
  • قابل استفاده برای انواع پوست (پوست خشک، نرمال، مختلط و چرب)
  • فاقد سولفات، SLS، پارابن، هیدروکینون و گلوتن
  • کشور سازنده: کانادا
  • حجم: 30 میلی لیتر

ناموجود

۱.۰۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


سرم ضد چروک گرن اکتیو رتینوئید 2% امولسیون اوردینری محصولی بی نظیر مناسب تمامی پوست ها است. این سرم ضد چروک اوردینری یک سرم مولتی پپتید، همراه با بسیاری از مزایای کاربردی می باشد. چرا که سرم گرن اکتیو رتینوئید 2% امولسیون اوردینری در فرمولاسیون خود مجموعه ای از مواد ضد پیری دارد و برای شما پوستی جوان و سرزنده به ارمغان میاورد.

این سرم از محصولات برند اوردینری، یک محلول بسیار پایدار بدون آب حاوی ۲ درصد رتینوئید و اسکوالن است. خاصیت این سرم صورت، مبارزه با علائم ناشی از افزایش سن و جلوگیری از پیری پوست است. بنابراین به محض مشاهده نشانه‌هایی مانند خطوط ریز و سطحی در صورت از جمله اطراف لب‌ها و زیر چشم، می‌توان از این محصول برای برطرف‌کردن آن‌ها استفاده کرد.

سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری علاوه‌بر اثر ضد چروک و جوانساز خود، در احیای پوست بالغ کدر و بهبود مشکلات رنگدانه آن نیز موثر است. رتینوئید موجود در آن با غلظت ۲ درصد، قدرت متوسطی در بین سرم‌های رتینوئید اوردینری دارد و می‌تواند راه حل خوبی برای جلوگیری از پیری پوست و پیشرفت علائم آن در صورت باشد.

این محصول یک مزیت ویژه نسبت به سرم‌های دیگر دارد و آن هم این است که میزان تحریک پوست توسط آن، بسیار کم و نزدیک به صفر است. بنابراین حالت قرمزشدن، پوسته پوسته شدن و یا التهابی که ممکن است در دوره استفاده از سرم‌های مشابه دیده شود، بوجود نمی‌آید. این مساله به‌خصوص برای افرادی که پوست حساس دارند، اهمیت دارد. استفاده از این سرم ضد چروک و جوانساز، باعث می‌شود پوست شاداب‌تر، تازه‌تر و جوان‌تر به‌نظر برسد.

سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری ملایم‌ترین و بدون تحریک‌ترین سرم حاوی رتینوئید از برند اوردینری است. با این حال، هنوزهم باعث حساسیت پوست در برابر اشعه ماوراء‌بنفش می‌شود. بنابراین درطول دوران مصرف باید کاملا از پوست در برابر نور خورشید محافظت کرده و با ضد آفتاب مناسب، این محافظت را جهت جلوگیری از پیری زودرس پوست ادامه داد. استفاده از این سرم اوردینری برای مراقبت از پوست بالغ و متوقف‌کردن نشانه‌های افزایش سن پیشنهاد می‌شود. پس از چندهفته، تیرگی و خطوط ریز پیشانی و خط لبخند به‌مرور محوترشده و پوست نرم، شفاف و صاف می‌شود.

– ترکیبات تشکیل‌دهنده سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری

اسکوالان

اوردینری در این سرم صورت خود، رتینوئید را در اسکوالان حل کرده است. اسکوالان از ماده‌ای به نام اسکوالن مشتق می‌شود و ترکیبی طبیعی از اجزای سد محافظتی پوست است. بنابراین در مرطوب نگهداشتن پوست و جلوگیری از خروج آب از آن، نقش بسیار مهمی دارد. با افزایش سن، میزان تولید این ماده در پوست به تدریج کم می‌شود و تامین آن با سرم یا کرم‌های صورت، می‌تواند این کمبود را جبران کند.

اسکوالان موجود در این سرم با جلوگیری از خشک و کم‌آب شدن پوست، پیدایش خطوط سطحی صورت را به تعویق می‌اندازد. بنابراین از دهیدراته و پیرشدن پوست صورت جلوگیری کرده و آن را نرم و هیدراته نگه می‌دارد. این ماده اثر آنتی‌اکسیدانی نیز داشته و از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد (که روند پیری پوست را سرعت می‌بخشند)، محافظت می‌کند.

سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری به دلیل داشتن این ماده، برخلاف بعضی از سرم‌های حاوی رتینول، باعث خشک و پوسته پوسته شدن پوست نمی‌نشود. اما با این وجود باید از یک مرطوب‌کننده نیز در روتین خود استفاده کنید.

گرن اکتیو رتینوئید

رتینوئیدها از مشتقات ویتامین A هستند که اثر ضد پیری و جوانساز دارند. گرن اکیتو رتینوئید نه تنها نسبت به سایر اشکال قدیمی‌تر رتینوئید اثر بیشتری دارد، بلکه تحریک و عوارض جانبی رایج آن‌ها را ایجاد نمی‌کند. در حقیقت این ماده یکی از ملایم‌ترین رتینوئیدهاست که کمترین میزان تحریک ممکن را دارد.

در این محصول از نوعی رتینوئید به نام Granactive Retinoid با غلظت 2 درصد استفاده شده است. این ماده که با نام هیدروکسی پیناکولون رتینوات در لیست ترکیبات تشکیل‌دهنده سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری مشخص شده، یک فرم بسیار پیشرفته از رتینوئید است. هیدروکسی پیناکولون رتینوات نسبت به رتینول، رتینیل پالمیتات و تقریبا همه انواع دیگر رتینوئید بدون نسخه، اثر ضدپیری چندبرابری دارد.

همچنین یک فرم استری است که بطور بالقوه فعال است و نیازی به فعال‌سازی ندارد. این ترکیب انتخاب خوبی برای برطرف کردن بافت کدر و تیره پوست، لکه‌های ناشی از افزایش سن، بافت ناهموار پوست و به‌خصوص خطوط و چین و چروک‌های آن است.

بیسابولول

با اینکه فرم رتینوئید بکاربرده شده در این فرمولاسیون حداقل تحریک ممکن را در پوست ایجاد می‌کند، اما اوردینری Bisabolol را نیز به آن افزوده است. این ترکیب یک تسکین‌دهنده است که از هرگونه تحریک و قرمزی احتمالی در پوست جلوگیری می‌کند.

عصاره گوجه

عصاره میوه گوجه فرنگی غنی از آنتی‌اکسیدان است که در جلوگیری از پیری پوست، افزایش نرمی و شفافیت و کاهش رنگدانه‌های پوست موثر است. آنتی اکسیدان‌های آن در سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری با مهار استرس‌های اکسیداتیو روزمره، از آسیب رسیدن به پوست و مستعدشدن آن برای از دست دادن جوانی و سلامتی، جلوگیری می‌کنند.

روغن جوجوبا

روغن دانه جوجوبا سرشار از ویتامین E، روی، ید و سایر آنتی اکسیدان‌های مغذی است که پوست را در شرایط سالم و متعادلی نگه می‌دارند. این روغن، بسیار سبک بوده و چربی و سنگینی آزار دهنده‌ای ندارد. بلکه مانند یک مرطوب‌کننده سبک عمل کرده و پوست را هیدراته و نرم نگه‌می‌دارد.

۲- بدون مواد مضر یا حساسیت‌ زا

این محصول اوردینری فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، فتالات، سیلیکون، مواد استحصال شده از آجیل، فرمالدئیدها، مواد آزادکننده فرمالدئید، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان است و همچنین بدون عطر و رایحه‌های افزودنی است. بنابراین یک انتخاب ایمن و سلامت برای افراد مختلف خواهد بود.

– سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری بدون تست روی حیوانات (Cruelty-free)

اگر از جمله افرادی هستید که سبک زندگی وگان را برای خود انتخاب کرده‌اید، باید به شما بگوییم که این سرم اوردینری، دقیقا مطابق با سبک زندگی شماست. این محصول کاملا وگان و عاری از ظلم به دنیای حیوانات است، بدین معنا که تماما گیاهی بوده و برای گذراندن تست‌های ایمنی سنجی بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شود.

طرز استفاده از سرم ضد چروک Granactive Retinoid 2%

از این محصول به عنوان بخشی از برنامه مراقبت از پوست شب خود استفاده کنید. پس بعد از شستن صورت، تنظیم اسیدیته پوست با تونر، در صورت تمایل از سرم‌های برپایه آب استفاده کرده و سپس از این سرم اوردینری استفاده کنید. از سرم‌های سنگین‌تر یا کرم شب خود، بعد از سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری استفاده کنید.

بسته‌بندی محصول را در جای خشک، خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید. همچنین آن را دور از دسترس کودکان نگهدارید.

این محصول درمانی برای آکنه نیست. با این حال می‌تواند در کاهش آثار باقیمانده و جای جوش‌ها موثر باشد. همچنین پوست‌های مستعد آکنه ممکن است در چند هفته اول استفاده از هر نوع رتینوئید، از جمله مواردی که در این فرمولاسیون استفاده می‌شود، افزایش موقت آکنه را تجربه کنند.

موارد احتیاط

از سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری به همراه سایر محصولات حاوی رتینوئیدها استفاده نکنید.

رتینوئیدها می‌توانند پوست را در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، حساس‌تر از قبل کنند. به همین دلیل، در تمام طول دوران مصرف و حتی بعد از آن، استفاده از ضد آفتاب با SPF مناسب ضروری است.

در دوران بارداری یا شیردهی ، توصیه می‌شود از هرگونه محصول مراقبت از پوست حاوی رتینوئیدها مانند فرمولاسیون با رتینوئید گرن اکتیو یا رتینول اجتناب کنید.

در صورت بروز سوزش یا تحریک غیرعادی پوست، مصرف محصول را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

از سرم گرن اکتیو رتینوئید در اسکوالن اوردینری بر روی پوست زخم شده و آسیب دیده استفاده نکنید.

اگر برای دفعه اول از این سرم استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما تست حساسیت را انجام دهید.

برای انجام تست حساسیت، مقدار کمی از محصول را روی قسمتی پوست تمیز و خشک ناحیه داخلی بازو بمالید و ماساژ دهید. اگر محصول مورد نظر مدت زمان استفاده مشخصی دارد، آن را پس از گذشت زمان لازم بشویید و در غیر این صورت اجازه دهید تا کاملا جذب و پوست خشک شود. بعد از ۲۴ ساعت پوست آن ناحیه را بشویید. اگر در طول این ۲۴ ساعت در روی پوست خود علائمی از قرمزی، سوزش، خارش، تاول و یا هرگونه نشانه تحریک مشاهده کردید، نباید از محصول استفاده کنید.

برند

اوردینری - The Ordinary

اوردینری - The Ordinary

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد پیری و شفافیت اوردینری Ordinary Granactive Retinoid 2% Serum”

سرم ضد پیری و شفافیت اوردینری Ordinary Granactive Retinoid 2% Serum
سرم ضد پیری و شفافیت اوردینری Ordinary Granactive Retinoid 2% Serum

ناموجود