تونر رتینول پیکسی Pixi Retinol Tonic

تونر رتینول پیکسی Pixi Retinol Tonic

  • تغذیه پوست با رتینول، عصاره‌های گیاهی و آنتی اکسیدان‌ها
  • آماده سازی پوست برای جذب مواد مغذی سرم‌ها و کرم‌ها
  • تقویت کننده سد طبیعی محافظتی پوست
  • کاهش خطوط سطحی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • متعادل‌سازی اسیدیته یا PH پوست
  • رفع آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد و استرس‌های محیطی
  • مناسب برای همه انواع پوست
  • آبرسانی و رفع خشکی پوست (بدون احساس کشیدگی)
  • کمک به افزایش لطافت، صافی و شفافیت پوست
  • روشن کننده و تازه کننده پوست صورت
  • تونیک Retinol جوانساز Pixi فاقد الکل و پارابن است.
  • بدون آزمایش روی حیوانات (Cruelty free)
  • 100ML
شناسه محصول: 2046 دسته: , ,

موجود

۸۴۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

تونر رتینول پیکسی محصولی تقویت کننده برای محافظت از پوست و اثر ضد چروک و جوانساز روی بافت پوست است. در تولید این محصول از مواد و عصاره‌های گیاهان دارویی، آنتی اکسیدان‌های قدرتمند و پپتیدهای مغذی استفاده شده تا به مرور باعث بهبود شل‌‌شدگی در بافت پوست شود. تونر حاضر یک درمان چند منظوره را ارائه می‌دهد که خطوط ریز سطح پوست را به تدریج برطرف خواهد کرد و پوست را شفاف می‌کند.

تونر رتینول و ضد پیری پیکسی اسیدیته یا PH پوست را به میزان طبیعی متعادل می‌کند. همچنین ملایم بوده، الکل ندارد و می‌توان بدون ایجاد مشکل از آن برای تقویت و جوان‌کنندگی پوست‌های خشک و حساس نیز استفاده نمود. این محصول علاوه‌بر صاف و نرم کردن پوست، باعث ایجاد یک درخشش طبیعی که شایسته پوست سالم است، شده و پوست‌های حساس را تسکین می‌دهد.

برخی از افراد از تونیک Retinol جوانساز Pixi برای بهبود بافت دچار اسکار ناشی از آکنه و جای جوش استفاده می‌کنند. چون می‌تواند بدون تحریک پوست، آن را یکدست، شفاف و مرطوب کرده و بخصوص به ترمیم پوست برای داشتن پوستی یکنواخت و صاف کمک می‌کند. احساس شادگی و تازگی چیزی است که استفاده از این تونر را برای انواع مختلف پوست، لذت‌بخش می‌کند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که رتینول را از کجا تهیه کنیم سایت سوراو تمامی لوازم آرایشی و مراقبتی را صورت مستقیم و بدون واسطه از انگلیس و کانادا خریداری میکند و در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. شما میتوانید برای تهیه و خرید رتینول اورجینال یا محصولات برتر دیگر از سایت ما (سوراو) که وارد کننده مستقیم اجناس اورجینال از کشورهای اروپایی هستیم، مراجعه بفرمایید.

لیستی از ترکیبات مهم مورد استفاده در تولید تونر رتینول پیکسی و خواص آن‌ها را در ادامه ذکر می‌کنیم:

عصاره گل و برگ گل‌های مغربی، ختمی چینی، یاس، اسطوخدوس و میخک صدپر: این عصاره‌ها حاوی ویتامین، مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ها هستند که باعث ترمیم و محافظت از پوست می‌شوند. همچنین تا حد قابل توجهی پوست را تسکین می‌دهند.

آب برگ رزماری: رزماری خاصیت ضد باکتری، ضد التهاب، آنتی اکسیدانی و جوانسازی دارد. در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست، از این گیاه به عنوان پیشنهادی برای کاهش خطوط یا چین و چروک‌های صورت استفاده می‌کنند. رزماری در پاکسازی و سم‌زدایی از پوست نیز بسیار موثر است و استفاده از آن در تونیک Retinol جوانساز Pixi باعث عملکرد عالی این تونر در پاکسازی منافذ پوست می‌شود.

رتینول: رتینول از مشتقات ویتامین A است که بیشتر به دلیل خواص ضد پیری و ترمیم کنندگی پوست شناخته می شود. رتینول می‌تواند سلول‌های پوست را به تولید مثل و ساخت کلاژن بیشتر وادار کند و همین باعث محکم شدن پوست و جلوگیری از شل شدگی و افتادگی آن می‌شود. تاثیر رتینول در کند کردن روند پیری پوست کاملا اثبات شده است.

سدیم هیالورونات: فرمی از هیالورونیک اسید است که باعث خاصیت آبرسانی تونر رتینول پیکسی می‌شود.

عصاره میوه انگور: انگور دارای منابع غنی از مواد معدنی، ویتامین و آنتی اکسیدان بوده و پوست را شفاف و مرطوب می‌کند. عصاره این میوه از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و پیری پوست محافظت می‌کند. انگور انتخاب خوبی برای تقویت و تغذیه پوست‌های بالغ است که وجود آن در این تونر به ایجاد آرامش و ترمیم پوست کمک می‌کند.

طرز استفاده

از تونر رتینول پیکسی روزانه یک یا دو بار صبح و شب در روتین پوستی بعد از استفاده از شوینده صورت و قبل از سرم های مراقبتی و درمانی استفاده شود. بهتر است مقدار کمی از تونر را روی پد کتانی یا پنبه ای ریخته و با ملایمت روی پوست صورت و گردن بکشید. در نواحی چشم و لب استفاده نشود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر رتینول پیکسی Pixi Retinol Tonic”

تونر رتینول پیکسی Pixi Retinol Tonic
تونر رتینول پیکسی Pixi Retinol Tonic

موجود