فلوئید ضد لک دپیدرم اوریاژ Uriage Depiderm Anti-Brown Spot Fluid Spf15

فلوئید ضد لک دپیدرم اوریاژ Uriage Depiderm Anti-Brown Spot Fluid Spf15

  • ضد لک های قهوه ای برای پوست حساس
  • کاهش سایز و رنگ لکهای تیره 
  • درمانی قوی وسریع برای هر نوع لک
  • حاوی ترکیبات لایه بردار (AHA-BHA)
  • حاوي ضد آفتاب SPF15
  • حاوی عوامل روشن‌کننده ،ضدلک و آنتی اکسیدان 
  • حاوی ویتامین c شفاف کننده چهره
  • غنی از آب معدنی اوریاژ و مواد معدنی کمیاب
  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای عصاره ی نخود و ساکارز
  • مرطوب کننده و محافظ پوست
  • روشن کننده
  • دارای ترکیبات تقویت کننده و آنتی اکسیدان 

ناموجود

۱.۳۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


فلوئید ضد لک SPF15 دپیدرم اوریاژ (Uriage Depiderm Anti-Brown Spot Fluid SPF15) محصولی مناسب جهت برطرف کردن لک های ناشی از آفتاب، جو لیزر، پیلینگ، دوران بارداری، بیماری های پوستی و افزایش سن و پیشگیری از بازگشت مجدد آن ها می‌باشد. فلویید ضدٰ آفتاب ضد لک دپیدرم اوریاژ حاوی ترکیبات لایه بردار ( AHA-BHA ) بوده و برای انواع پوست ها مناسب می‌باشد. کمپلکس ضد لک انحصاریCX این محصول با کاهش سایز و رنگ لک های تیره سبب بهبود آنها می شود و درمانی قوی و سریع برای هر نوع لک تیره است. این محصول کمک می‎کند تا فرد چهره ای روشن تر، یکدست و بدون نقص با قابلیت محافظت در برابر آلودگی و نور آفتاب پیدا کند.

فلوئید دپيدرم با فاکتور حفاظتیSPF15 اوریاژ با دارا بودن کمپلکس ضد لک انحصاری CX، آب معدنی اوریاژ، ترکیب AHA و ویتامین های C، E و B3، قادر است باکاهش سایز و رنگ لک های تیره، درمانی قوی و سریع برای هر نوع لک تیره به شمار می آید.

فلوئید دپيدرم با فاکتور حفاظتیSPF15 اوریاژ علاوه بر بهبود لک های تیره، بواسطه کمپلکس ضد لک انحصاری CX دارای عوامل روشن کننده، حاوی نیاسین آمید (ویتامین B3) و آنتی اکسیدان می باشد و قادر است بر روی چند مرحله از مراحل ایجاد لک اثر بگذارد.

از طرفی دیگر ویتامین E، مرطوب کننده، ضد التهاب، ترمیم کننده جای زخم، آنتی اکسیدان و خنثی سازی آثار مخرب رادیکال های آزاد می باشد و ویتامین C نیز یک آنتی اکسیدان و ضد چروک، احیاء کننده و شفاف کننده پوست می باشد که سبب جلوگیری از آفتاب سوختگی و ضد قرمزی و کاهش لک های پوستی می گردد.

آب معدنی اوریاژ بکار رفته در این محصول، بطور طبیعی غنی از نمک های معدنی و عناصر کمیاب بوده که سرچشمه آن در کوههای آلپ فرانسه واقع شده است. نوع ترکیبات بکار رفته در این آب معدنی، آن را تبدیل به سازگارترین آب معدنی دنیا با پوست کرده است بطوریکه سبب تقویت لایه ی محافظ پوست، حفظ تعادل سلول های پوست و پیشگیری از کم آب شدن اپیدرم میگردد.

غلظت بالای نمک های معدنی در آن رطوبت بی نظیری را به پوست می‌دهد و همچنین غلظت بالای کلسیم و منیزیم در آن، سبب التیام پوست حساس می شود. لازم به ذکر است که عملکرد لایه برداری نیز در این محصول توسط آلفاهیدروکسی اسید (AHA) انجام شده  که کارایی محصول

را دو چندان می نماید. وجود فاکتور حفاظتی SPF15 نیز، از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کرده و این فلوئید را مناسب استفاده در طول روز نموده است. همچنین این فلوئید فاقد عطر و مواد نگهدارنده می باشد.

برند

اوریاژ - Uriage

محصولات اورياژ هايسك هيساك ضد آفتاب اوریاژ اسپری آب معدنی اوریاژ کرم شب لیفتینگ آبرسان و جوان ساز اوریاژ ژل شستشو صورت و بدن پوست مختلط خشک اوریاژ      فوم شستشو پوست نرمال مختلط اوریاژ ضد جوش و آکنه فوری اوریاژ
اوریاژ - Uriage

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلوئید ضد لک دپیدرم اوریاژ Uriage Depiderm Anti-Brown Spot Fluid Spf15”

فلوئید ضد لک دپیدرم اوریاژ Uriage Depiderm Anti-Brown Spot Fluid Spf15
فلوئید ضد لک دپیدرم اوریاژ Uriage Depiderm Anti-Brown Spot Fluid Spf15

ناموجود