کانسیلر مایع فول کاور بالکو Balco HD Dream Concealer

کانسیلر مایع فول کاور بالکو Balco HD Dream Concealer

  • اولين كانسيلر فول كاور
  • بدون اكسيد شدن يا تغيير رنگ Non Transfer
  • پوشانندگی لک و تیرگی پوست
  • حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان
  • ضد پف و چین و چروک
  • ماندگاری 24 ساعته
  • پد سرخود و آنتی باکتریال
  • پوشش صاف و یکدست
  • 7g
  • ساخت ايتاليا Made in ITALY
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

۶۴۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


یکی از محصولاتی که برای زیرسازی و یکدست کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد کانسیلر است . کانسیلر محصولی است که می تواند میزان لکه های پوستی را به حداقل برساند و سیاهی دور چشم را بپوشاند . از این محصول می توان قبل کرم پودر یا بعد از کرم پودر استفاده کرد و گودی ، سیاهی دور چشم و لکه های روی پوست را پوشش داد .

کانسیلر پد دار بالکو یکی از محبوب ترین کانسیلر ها است که پوشش بسیار بالایی دارد و برای آرایش روزانه و آرایش حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد . مزیت این کانسیلر داشتن پد آنتی باکتریال بر روی خود محصول است که به راحتی با چرخاندن طرف دیگرد کانسیلر مایع روی پد پدیدار می شود و شما می توانید به راحتی استفاده کنید .

این کانسیلر کاربرد های گوناگونی دارد و علاوه بر رفع تیرگی زیر چشم ، خطوط خنده ، خطوط بینی ، لکه ها و تیرگی های نواحی مختلف صورت را به خوبی کاور می کند . کانسیلر بالکو ساخت کشور آلمان می باشد و حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان است و پف و چین و چروک ایجاد نمی کند . این محصول با قابلیت روشن کنندگی ، رنگ پوست صورت را اصلاح می کند و مناسب برای انواع پوست است . این کانسیلر با رنگبندی متنوع لک و تیرگی را می پوشاند و از پوست محافظت می کند .

برند

بالکو - BALCO

خط چشم کوزه ای بالکو BALCO برند بالکو (Balco) یک برند آلمانی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. این برند تمرکز خود را بر روی محصولات آرایش چشم گذاشته است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است. محصولات این برند شامل ریمل، خط چشم ماژیکی (کوزه ای)، خط چشم ماژیکی و مداد چشم مشکی می باشد. مداد چشم بالکو از جمله مداد های چشم فوق مشکی با ماندگاری بالا می باشد. برند بالکو (Balco) یک برند آلمانی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. این برند تمرکز خود را بر روی محصولات آرایش چشم گذاشته است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است.  ریمل بیگ پانک این برند حجم دهندگی و بلند کنندگی فوق العاده بالایی دارد و بدون ریزش می باشد.ریمل حجم دهنده بالکو یکی از ریمل های با کیفیت شرکت آلمانی محسوب می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانسیلر مایع فول کاور بالکو Balco HD Dream Concealer”

کانسیلر مایع فول کاور بالکو Balco HD Dream Concealer
کانسیلر مایع فول کاور بالکو Balco HD Dream Concealer
۶۴۰.۰۰۰ تومان Select options