نرم کننده مو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس Ogx Coconut Milk Conditioner

نرم کننده مو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس Ogx Coconut Milk Conditioner

  •  حاوی شیر نارگیل ، پروتئین های تخم مرغ و روغن نارگیل
  • شاداب کننده و خنک ، آبرسان مو
  • ضد شوره مو و ضد ریزش مو
  • تقویت کننده و مرطوب کننده مو
  • جلوگیری از سفیدی زود هنگام مو
  • حجم: 385 میلی لیتر

ناموجود

۳۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


نرم کننده مو شیر نارگیل او جی ایکس (OGX)، حاوی مواد طبیعی بسیار مفید برای مو از جمله شیر نارگیل، روغن نارگیل و پروتئین‌های سفیده‌ی تخم مرغ است. این مواد در همکاری با هم، محصولی را ایجاد می‌کنند که قدرت فوق‌العاده بالایی در بالابردن استحکام موها، قدرت کشش و انعطاف‌پذیری تارهای مو، آبرسانی و به تعادل رساندن ساختار شیمیایی موها دارد.

شیر نارگیل یک ترکیب معجزه‌آسا برای آبرسانی موها است و حتی موهایی را که بر اثر خشکی یا تاثیر حرارت و مواد شیمیایی موجود در رنگ‌ها خشک و شکننده شده‌اند، به خوبی هیدراته می‌کند. این آبرسانی به نوبه‌ی خود بر انعطاف‌پذیری و حالت گرفتن تارهای مو کمک خواهد کرد. از طرفی مواد معدنی و ویتامین‌های مهمی که در شیر نارگیل و در نتیجه در نرم کننده مو شیر نارگیل او جی ایکس وجود دارند، مانند ویتامین B و پتاسیم، برای تغذیه‌ی فولیکول‌های مو بسیار مفید هستند. این مواد به سلامتی پوست سر و موها کمک شایانی می‌کنند.

ترکیبات موثر در نرم کننده مو  شیر نارگیل او جی ایکس ogx

شیر نارگیل

شیر نارگیل سرشار از ویتامین E است و با تغذیه ریشه و ساقه مو به رشد بیشتر آن کمک می کند. این ماده با آبرسانی به موهای خشک و ضعیف، طراوت مو را بازیابی می کند و نرمی و لطافت را به آن بر می گرداند.

روغن نارگیل

موهای حجیم و درخشان مردم هندوستان همیشه مورد ستایش مردم سراسر جهان قرار گرفته است. از قرن ها پیش، روغن نارگیل یکی از پر طرفدارترین راه های درمان ریزش مو در میان مردم هند بوده است. روغن نارگیل پوست سر را خنک کرده و میزان ترشحات چربی آن را به شدت کاهش می دهد. علاوه بر این، روغن نارگیل در رفع شوره نیز عملکرد شگفت انگیزی دارد. شامپو های حاوی روغن نارگیل با مجموعه ای از خواص، سلامت و درخشانی موهای شما را تضمین می کنند.

پروتئین تخم مرغ

پروتئین تخم مرغ از جمله موادی است که دارای خواص بسیار زیادی برای موهای شما است. این پروتئین رشد موها را تحریک می کند و از ایجاد موخوره و شکستگی در ساقه مو جلوگیری می کند. این پروتئین دشمن قدرتمند شوره سر نیز به حساب می آید. پروتئین تخم مرغ بر جلوگیری از ریزش مو تاثیر زیادی دارد و در این راستا به حجم دهی مو کمک می کند. اگر موهای مجعد دارید، می توانید با استفاده از نرم کننده مو حاوی پروتئین تخم مرغ، هر روزه داشتن موهای صاف و نرم را تجربه کنید. جلوگیری از سفیدی زود هنگام و کمک به درخشش مو نیز ازجمله خواص دیگر این پروتئین است.

نحوه استفاده از نرم کننده مو  ogx

به نسبت حجم موهایتان، مقداری از نرم کننده مو  شیر نارگیل ogx را بر روی موهای مرطوب بزنید و به آرامی  ماساژ دهید. بعد از  3 دقیقه  کاملا مو را بشویید

برند

او جی ایکس - OGX

برند او جی ایکس OGX

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم کننده مو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس Ogx Coconut Milk Conditioner”

نرم کننده مو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس Ogx Coconut Milk Conditioner
نرم کننده مو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس Ogx Coconut Milk Conditioner

ناموجود