ژل شستشوی روغن درخت چای تی زون T-Zone Gel Wash Tea Tree & Witch Hazel

ژل شستشوی روغن درخت چای تی زون T-Zone Gel Wash Tea Tree & Witch Hazel

  • پاک کننده‌ی چربی، آلودگی، باقیمانده مواد آرایشی و ناخالصی روی پوست
  • حاوی روغن تی تری ، عصاره آلوئه ورا، سالیسلیک اسید با خاصیت ضدجوش 
  • پاک کننده چربی های اضافی و سبوم صورت کمک به تنظیم ترشح چربی و سبوم پوست 
  • تسکین‌دهنده و آرامش بخش پوست ملتهب، قرمز و ناراحت (ضد تحریک)
  • کمک به داشتن پوستی شفاف‌تر با رنگ و بافت یکنواخت
  • جلوگیری از براق شدن و روغنی شدن بیش از حد پوست (بخصوص در ناحیه T)
  • برطرف کننده گرفتگی منافذ (ضد آکنه و ضد جوش‌های سرسیاه)
  • مناسب برای انواع پوست (بخصوص پوست چرب و پوست خیلی چرب)
  • حاوی عصاره فندق افسونگر، روغن درخت چای و سالیسیلیک اسید
  • کاهش منافذ باز و قابل مشاهده پوست صورت
  • بدون تست حیوانی
  • حجم : 200ml
  • ساخت انگلستان

ناموجود

۴۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ژل شستشوی پوست چرب درخت چای و فندق تی زون

این ژل شستشو از محصولات برند تی زون برای پوست‌های چرب و مختلط رو به چرب طراحی شده است. ترکیبات موجود در این شوینده پوست را کاملا از چربی و سبوم اضافه، آلودگی و مواد آرایشی تمیز می‌کند. همچنین منافذ پوست را پاکسازی کرده و از براق و روغنی شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند.

ژل شستشوی پوست چرب درخت چای و فندق تی زون حاوی روغن درخت چای (Tea Tree Leaf Oil) و عصاره گیاه فندق افسونگر (Witch Hazel Extract) است. روغن درخت چای دارای خاصیت ضد باکتری و ضد التهاب بوده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین باعث شفاف‌تر، یکدست‌‌تر و جلوگیری از براق شدن پوست می‌شود.

عصاره فندق، بسیار آرامش‌بخش است و علاوه‌بر تسکین دادن پوست، به تمیز و سالم نگهداشتن آن نیز کمک می‌کند. استفاده از این عصاره باعث می‌شود عمل پاک‌کنندگی کف تولید شده از ژل، به حد کافی ملایم باشد تا پوست تحریک و قرمز نشود. بنابراین پوست کاملا شفاف و شاداب می‌شود. از ژل شستشوی پوست چرب درخت چای و فندق تی زون می‌توان برای انواع پوست استفاده کرد، اما برای کنترل حالت شاین در پوست مختلط یا چرب و کاهش در التهاب ناشی از جوش در آن‌ها بهترین است.

در این محصول T-Zone از سالیسیلیک اسید هم استفاده شده که منافذ پوست را پاکسازی می‌کند تا از مسدود شدن آن‌ها و ایجاد آکنه جلوگیری کند. این ژل شستشو احتمال بروز جوش‌های سرسیاه را نیز کاهش می‌دهد و بدلیل داشتن عصاره فندق افسونگر که قابض منافذ است، می‌تواند قطر منافذ باز و قابل مشاهده پوست را نیز کاهش دهد. این محصول انتخاب خوبی برای رفع استرس و خستگی پوست بوده و جای زخم و قرمزی یا التهاب ناشی از آکنه را بهبود می‌بخشد.

روغن درخت چای: این روغن یک انتی اکسیدان شگفت انگیز و یک اکسیر درمانی برای پوست های چرب است که از برگ درخت چای بدست می اید. خاصیت های مختلف ان شگفت انگیز هستند و نمی توان تنها یک مزیت برای ان تصور کرد. 

سالیسیلیک اسید: یک لایه بردار بسیار مفید است که توان تازه سازی سلول های سطح پوست را دارد. باعث رفع سلول های مرده می شود و در نهایت در کاهش جوش ها موثر خواهد بود. وجود سالیسلیک اسید در تونر پوست چرب T-ZONE قطعا به قصد تاثیر مستقیم بر رفع آکنه‌ها بوده است و خبر خوبی برای پوست های اکنه دار است.

عصاره فندق جادوگر: وجود این عصاره هزار سود و منفعت برای پوست های مختلط و چرب دارد. اصلی ترین آنها تاثیر روی میزان سبوم و چربی موجود بر روی سطح پوست است که نتیجه مثبت انرا بعد ها مشاهده خواهید کرد. 

عصاره آلوورا: پاکسازی خالی که دردی را دوا نمی کند! آن چیزی که فرایند پاک نمودن پوست را تکمیل می کند، رطوبت رسانی است. رطوبت رسانی هم به سادگی با عصاره آلوورا ممکن می شود و دقیقا به همین دلیل شرکت سازنده از آن در تولید این تونیک استفاده نموده است.

طرز استفاده

در روتین پوست صبح و شب خود، بعد از شستشوی صورت از تونر استفاده کنید. با مقدار کمی از مایع تونر یک پد پنبه‌ای را مرطوب کرده و روی پوست صورت و گردن بکشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی روغن درخت چای تی زون T-Zone Gel Wash Tea Tree & Witch Hazel”

ژل شستشوی روغن درخت چای تی زون T-Zone Gel Wash Tea Tree & Witch Hazel
ژل شستشوی روغن درخت چای تی زون T-Zone Gel Wash Tea Tree & Witch Hazel

ناموجود