سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید نیچر اسپل Nature Spell Hyaluronic Acid Collagen Serum

سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید نیچر اسپل Nature Spell Hyaluronic Acid Collagen Serum

  • حاوی 2 درصد اسید هیالورونیک ، 1 درصد کلاژن گیاهی و ماتریکسیل
  • حاوی کلاژن و اسید هیالورونیک
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • هیدراتاسیون طولانی مدت با نفوذ عمیق چند لایه
  • ایجاد پوست سفت‌تر برای ظاهری جوان
  • کاهش لک‌های ناشی از سن و رنگدانه
  • پیشگیری از بروز چروک
  • سفت کننده پوست صورت و ضد افتادگی
  • کمک به ترمیم بافت پوست
  • دارای خواص نرم کنندگی
  • حجم : 30ml
  • ساخت: انگلستان

ناموجود

۴۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


سرم هیالورونیک اسید نیچر اسپل یک محصول جوان کننده بسیار پرقدرت برای انواع پوست است که می تواند تنها با یک دوره استفاده به طور کامل وضعیت پوست صورت شما را دگرگون کند.

سرم جوانساز صورت هیالورونیک اسید نیچر اسپل (Nature Spell Anti-Aging Hydrating Hyaluronic Face Serum) حاوی 2٪ هیالورونیک اسید و 1% کلاژن وگان و ماتریکسیل برای اثر ضد پیری می باشد. فرمول غنی سرم به شدت پوست را آبرسانی و تغذیه می کند. بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند، آن را سفت می کند و از دید چین و چروک های کوچک و بی نظمی ها می کاهد.

سرم آبرسان صورت هیالورونیک اسید نیچر اسپیل تعادل pH پوست را حفظ می کند و ترشح بیش از حد سبوم را تنظیم می کند، به پوست خاصیت ارتجاعی می بخشد، آن را محکم تر، براق تر و سالم تر می کند. این سرم با فرمول گیاهی برای انواع پوست در نظر گرفته شده است. سرم Hyaluronic نیچر اسپل برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب است، حتی پوست های حساس نیز مشکلی برای بهره گیری از آن نخواهند داشت. ضمن اینکه افرادی که در معرض پیری قرار دارند و چروک های سطحی به تازگی روی صورت آنها نمایان شده اند و در حال عمیق تر شدند هستند نیز بیشترین استفاده را از آن خواهند برد. علاوه بر اینها، باید بدانید که اگر حس می کنید حجم پوست شما به علت کمبود رطوبت کم شده است تا پوست شما در حال شل شدن و افتادگی است، بازهم این سرم به شما کمک خواهد کرد.  

ترکیبات موثر سرم هیالورونیک اسید نیچر اسپل:

اسید هیالورونیک 2 درصد: همانطور که از نام سرم پیداست، این اسید آبرسان، اصلی ترین و شاید مهم ترین ماده سازنده آن است. باعث ذخیره حجم بسیار زیادی اب در پوست می شود و سبب می شود تا حجم از دست رفته پوست شما بازگردد و نهایتا سبب پر شدن خطوط سطحی می شود. این موضوع یعنی بازگشت جوانی!!

کلاژن گیاهی 1 درصد: پوست برای اینکه از چروک در امان بماند به چه چیزی نیاز دارد؟ خاصیت ارتجاعی بسیار عالی! چطور می توانید این خاصیت را بهبود ببخشید؟ کلاژن اینکار را برای شما انجام می دهد. بدین صورت پیری پوست و ظاهر شدن چروک ها به تاخیر می افتد و حالاحالاها دیگر چروک جدیدی روی صورت خود نخواهید دید. 

ماتریکسیل: این ترکیب بسیار بسیار قوی، امروزه به طور گسترده در محصولات ضدچروک استفاده می شود. اما چرا؟ چون قدرت بالایی در پر کردن خطوط صورت دارد و همچنین زمینه ساز سفت تر شدن پوست شما خواهد شد. ماتریکسیل به معنای واقعی کلمه یک ترکیب جوان کننده بسیار قوی است و می تواند به شدت به جوانسازی ظاهر پوست شما کمک کند. 

آب گل رز: برند Nature Spell علاقه بسیار زیادی به استفاده از عصاره گل رز در سرم هایش دارد و به همین ترتیب در این محصول خود نیز از آن استفاده کرده است. عصاره گل رز سبب تنظیم pH پوست و همچنین کنترل میزان ترشح چربی خواهد شد. این 2 خاصیت در کنار هم، می توانند به پیشگیری از بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های صورت کمک کنند. 

روش مصرف:

به عنوان بخشی از روتین آبرسان روزانه خود، ازسرم هیالورونیک اسید نیچر سپل بر روی صورت و گردن خود استفاده نمایید. چند قطره از آنرا روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود. توصیه می شود دوبار در روز، صبح و شب از آن استفاده کنید تا بهترین تاثیر را روی جوانسازی پوست شما بگذارد.

برند

نیچر اسپل - Natural Spell

لوسیون شیر بدن ویتامین سی و زردچوبه نیچر اسپل Nature Spell Body Milk تونر لایه بردار نیچر اسپل نرم کننده ضد ریزش بدون سولفات نیچر سپل Natural Spell Growth Complex Salt Free Conditioner سرم ضد جوش و روشن کننده نیاسینامید و زینک نیچر اسپل
برند نیچر اسپل Natural Spell

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید نیچر اسپل Nature Spell Hyaluronic Acid Collagen Serum”

 

سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید نیچر اسپل Nature Spell Hyaluronic Acid Collagen Serum
سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید نیچر اسپل Nature Spell Hyaluronic Acid Collagen Serum

ناموجود