ادوتویلت بنتون کلد Benetton Cold

ادوتویلت بنتون کلد Benetton Cold

  • نوع عطر ادو تویلت
  • برند بنتون
  • طبع خنک
  • سال عرضه 1997
  • گروه بویایی مرکباتی معطر
  • ساخت کشورایتالیا
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • اسانس اولیه ترنج ، آلدهید ، زیره
  • اسانس میانی اسطوخودوس ، شمعدانی ، گشنیز
  • اسانس پایه مشک ، نعناع ، خس خس
شناسه محصول: 1878 دسته: ,

موجود

۵۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

عطر ادکلن بنتون کلد BENETTON COLD عطری شیک، زنانه و مردانه که با رایحه‌ای خنک و تند در سال 1997 توسط برند مشهور بنتون به بازار عطر ادکلن عرضه گردید. عطر بنتون کلد که در دسته گروه بویایی مرکبات معطر قرار دارد از ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است و با روایح بسیار خنک خود، برای استفاده در فصل‌های گرم تابستان و بهار توصیه می‌شود.

با عطر بنتون کلد درون فضایی سرشار از شادی و نشاط با سرمایی یخی و انرژی بخش فرو می‌روید که شما را برای مدت زمانی طولانی در میان نت‌های گل‌فام و شگفت‌انگیز خود رها می‌کند.

درباره برند بنتون

برند بنتون یک برند ایتالیایی می‌باشد که در سال 1965 توسط سه برادر بنتون و تنها خواهر خانواده راه‌اندازی شد. برند بنتون در ابتدا فعالیت خود را با تولید لباس آغاز کرد اما در سال‌ها بعد به تولید عطر ادکلن نیز پرداخت. ادکلن بنتون کلد یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های برند مشهور و قدیمی بنتون می‌باشد.

عطرهای مشترک به دلیل اعتدال در رایحه، همیشه از جذابیت بسیاری برخوردار هستند. ادکلن بنتون کلد انتخاب جذابی برای کسانی است که از رایحه‌های کلیشه‌ای ادکلن‌های زنانه و مردانه خسته شده‌اند. علاوه‌بر این، عطر بنتون کلد مناسب برای زوج‌هایی می‌باشد که دوست دارند از یک عطر استفاده کنند.

رایحه‌های عطر ادکلن بنتون کلد

در رایحه اولیه عطر بنتون کلد، ترکیبی پر‌طراوت از بوی ترنج، نمونه‌های سبز رنگ، زیره سیاه را متوجه می‌شوید که به سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. با گذر زمان، رایحه میانی که کمی بعد از رایحه اولیه ظهور می‌کند از ترکیب بوی گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی تشکیل شده است که این روایح لذت‌بخش، آرامش و تمرکز بالایی را به شما هدیه می‌بخشد.

پس از گذشت مدت زمانی طولانی، ترکیبی سه‌گانه از بوی نعناع هندی، مشک، غلات هندی، رایحه پایانی عطر بنتون کلد را تشکیل می‌دهد که انرژی و هیجان ویژه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد و خیالتان را راحت می‌کند که این روایح دلپذیر با شما خواهد ماند. روایح پایانی علاوه‌بر عطر و بوی خوبی که داشته، در ماندگاری و پخش بوی عطر نیز تاثیر به‌ سزايي دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادوتویلت بنتون کلد Benetton Cold”

ادوتویلت بنتون کلد Benetton Cold
ادوتویلت بنتون کلد Benetton Cold

موجود