پالت سایه چشم تکنیک Technic Bronze And Beautiful

پالت سایه چشم تکنیک Technic Bronze And Beautiful

  • دارای 15رنگ
  •  رنگ های شاین و  مات
  • با رنگهای گرم و جيغ
  • تنوع رنگی بالا
  • تناژ هایی خاص و منحصر به فرد
  • پیگمنت فوق العاده بالا
  • ماندگاری بال
  • 5021769205364
شناسه محصول: 1673 دسته: , ,

موجود

۴۲۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

یکی از پالت های برند تکنیک، مدل برنز اند بیوتیفول است که دارای 15 رنگ مات و براق است که رنگ های بسیار جذابی روی پلک ایجاد می کنند.سایه های این پالت از رنگ های خنثی گرفته تا رنگ های مسی، قهوه ای، دودی را شامل میشود و تناژ رنگی گرمی دارد.این پالت بسیار مناسب برای آرایش های برنز و اسموکی است.از ویژگی مثبت پالت های تکنیک، پیگمنت های فشرده و پررنگ آن ها می باشد؛به همین دلیل نیازی نیست که با هر بار مصرف، مقدار زیادی از آن مورد استفاده قرار بگیرد.

چشم یکی از اعضای مهم صورت محسوب می‌شود که آرایش آن چشم‌های نافذ و گیرایی را نشان خواهد داد؛برند محبوب تکنیک Technic پالت های سایه چشم جذاب با تعداد و رنگ های متفاوت و متنوع را تولید کرده است. این پالت ها با رنگ‌بندی بسیار کامل و متنوع عرضه شده که پرکاربرد و جذاب بوده و برای سلیقه‌ها و آرایش‌های مختلف قابل استفاده است.سایه‌ی چشم جزو لوازم آرایشی است که استفاده از آن همیشه و به‌طور مداوم ضرورت ندارد اما استفاده از آن می‌تواند چشم‌ها را بسیار زیبا، جذاب و متفاوت کند. رنگ سایه‌ای که استفاده می‌کنید باید تاحدودی با رنگ چشم‌ها و همین‌طور با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد تا بتواند شما را از حالت عادی زیباتر نشان دهد.

یکی از این پالت ها، مدل برنز اند بیوتیفول است که دارای 15 رنگ مات و براق است که رنگ های بسیار جذابی روی پلک ایجاد می کنند.سایه های این پالت از رنگ های خنثی گرفته تا رنگ های مسی، قهوه ای، دودی را شامل میشود و تناژ رنگی گرمی دارد.این پالت بسیار مناسب برای آرایش های برنز و اسموکی است.از ویژگی مثبت پالت های تکنیک، پیگمنت های فشرده و پررنگ آن ها می باشد؛به همین دلیل نیازی نیست که با هر بار مصرف، مقدار زیادی از آن مورد استفاده قرار بگیرد.

از ویژگی های مثبت برند تکنیک این است که این برند، ضد خشونت علیه حیوانات بوده و هیچ کدام از محصولات آن روی حیوانات تست و آزمایش نشده‌اند. 

برند

تکنیک - Technic

پالت سایه تکنیک پالت سایه تکنیک invite only - hot love - رژگونه تکنیک 2 پالت سایه پالت سایه چشم تکنیک Technic Persuasion
تکنیک - Technic

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه چشم تکنیک Technic Bronze And Beautiful”

پالت سایه چشم تکنیک Technic Bronze And Beautiful
پالت سایه چشم تکنیک Technic Bronze And Beautiful

موجود